Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih.
Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družbenih omrežjih (Vir slike: Pixabay.com)

Pri odločitvi, ali se bo posameznik pri nakupovanju odločil za vaše podjetje ali za podjetje vašega konkurenta, ima glavno vlogo um. A tega je mogoče pretentati in številni tržniki, ki imajo za seboj kopico izkušenj v svojem poslu, se tega zavedajo. Pri marketingu se zato poslužujejo nekaterih zanimivih psiholoških trikov, ki delujejo na podlagi različnih sprožilcev in lahko prav pridejo tudi vam. Predstavili vam jih bomo v nadaljevanju, osredotočili pa se bomo predvsem na tiste sprožilce in trike, ki so primerni za marketing na družabnih omrežjih.

1. Družbeno dokazovanje

Eden najpomembnejših sprožilcev, ki jih lahko izkoristite pri marketingu na družabnih omrežjih, je družbeno dokazovanje. Ker je človek nagnjen k oziranju na druge, ko sprejema odločitve o svojem vedenju, poizkusite z izpostavljanjem števila Facebook všečkov, števila uporabnikov vaših izdelkov ali storitev ter deljenjem izjav zadovoljnih strank.

2. Izpostavljenost oglasom

Učinek izpostavljenosti oglasom se v veliki večini primerov konča z vzljubitvijo predstavljenega podjetja ali blagovne znamke. Prav zaradi tega velika podjetja venomer objavljajo oglase in postavljajo reklamne panoje – dlje kot je potrošnik izpostavljen ponavljajočim se oglasom, bolj verjetno je, da se bo pri nakupu kasneje odločil prav za to podjetje. V kolikor ste mlado podjetje in še nimate na voljo večjega proračuna, lahko na družabnih omrežjih poskusite s targetiranim oglaševanjem – izberite zgolj tiste potencialne stranke, ki padejo v vaš ožji izbor.

3. Recipročnost

V trenutku, ko človek nekaj prejme – naj bo to majhno darilce, kompliment ali zgolj pozornost – se v njem pojavi potreba po recipročnosti. Prav zato tržniki pred podpisom pogodbe stranki podarijo nekaj malega – na primer svinčnik. Tudi na družabnih omrežjih lahko ravnate podobno in zvestim sledilcem podarite majhno pozornost.

4. Ujemanje z vrednotami podjetja

Ljudje ponavadi hitreje vzljubijo produkte ali storitve (ali podjetje), s katerimi se lahko poistovetijo. Pri oglaševanju svojega podjetja zato ne pozabite izpostaviti tudi tistih vrednosti, ki sovpadajo z vrednotami vaše ciljne skupine strank. To pa pomeni, da morate najprej dobro spoznati svojo ciljno skupino strank – ugotovite, kdo so, kako preživljajo svoj prosti čas in kakšne vsebine jih na Facebooku in drugih družabnih omrežjih najbolj pritegnejo.

5. Ljudje vzljubijo ljudi, ne podjetja

Gre za posledico človekovega razvoja skozi čas – vsak človek rad vidi obraz, druge ljudi in začuti prisotnost resnične osebe. Prav zato v svoje družabno omrežje vedno vključite tudi človeški element; uporabite obraz, ki je po starosti, rasi in spolu najbolj podoben vaši povprečni stranki. 

6. Paradoks izbire

Na splošno ljudje raje vidijo, da jim je ponujeno več izbire. A znanost se s tem ne strinja: preveliko število podobnih artiklov na prodajnih policah pri ljudeh dokazano povzroča zgolj zmedenost in marsikdo se prav zaradi tega raje odloči, da sploh ne bo kupil ničesar – raje kot da bi kasneje svojo odločitev obžaloval. Svojo ponudbo zato pripravite paradoksu izbire primerno, na družabnih omrežjih pa poudarjajte predvsem tisti produkt (ali storitev), ki se vam osebno zdi najprimernejši. 

7. Želja po zvišanju samopodobe

Ljudje na družabnih omrežjih ponavadi vsebino delijo predvsem zato, da si zvišajo samopodobo. Zelo pomembno je, da prav iz tega vidika pogosto delite vsebino, zaradi katere se bodo ljudje čutili zaželjene, prijazne, izobražene in podobno, to pa vam bo prineslo več všečkov in deljenja vaše vsebine.

Vir: SocialMediaToday

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>


10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

Zakaj je zapisana strategija za vsebinsko trženje pomembna za poslovanje vašega podjetja?

Zakaj je zapisana strategija za vsebinsko trženje pomembna za poslovanje vašega podjetja?

Zgodba marsikaterega uspešnega zagonskega podjetja se vrti okoli vsebinskega trženja, na podlagi katerega je podjetje pridobilo ogromno zvestih strank in oblikovalo priznano blagovno znamko. Želite tudi vi uspeti z vsebinskim trženjem? Berite naprej. Preberite več >>

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Bloganje za majhna podjetja

Bloganje za majhna podjetja

Predstavljajte si, da bi kot muha na steni, lahko pozorno poslušali milijone ljudi in od njih pridobivali najbolj sveže informacije, medtem ko le-ti govorijo o vašem podjetju. Preberite več >>

Izdelava spletne strani – se boste naloge lotili sami ali boste najeli agencijo?

Izdelava spletne strani – se boste naloge lotili sami ali boste najeli agencijo?

Pred vami je naslednja naloga: vaše podjetje potrebuje novo spletno stran ali pa je čas za posodobitev in prenovo obstoječe strani. Preberite več >>

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

Vsi podjetniki se dnevno soočajo z ogromnimi količinami elektronske pošte – pravzaprav bi lahko svoje delovne dneve v celoti posvetili odgovarjanju na prejeta sporočila. V prispevku predstavljamo, kako lahko sebi in drugim olajšate pošiljanje in prejemanje uvodnih sporočil. Preberite več >>

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

Oglaševanje s pomočjo orodja Google AdWords je priljubljeno tudi pri slovenskih podjetnikih, ki ciljajo na spletne uporabnike. Gre za odlično orodje, ki se izkaže za zelo učinkovito, če uporabnik ve, kaj dela. V nasprotnem primeru lahko napake zasenčijo pozitivne učinke oglaševalske kampanje. Preberite več >>

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Da je Facebook oglaševanje učinkovito orodje za trženje, je splošno znano. Na spletu so na voljo različni priročniki za vzpostavljanje oglasov, v prispevku pa se osredotočamo na to, kako lahko čim bolj učinkovito izkoristite vse potenciale različnih ciljnih skupin. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje