Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih.
Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družbenih omrežjih (Vir slike: Pixabay.com)

Pri odločitvi, ali se bo posameznik pri nakupovanju odločil za vaše podjetje ali za podjetje vašega konkurenta, ima glavno vlogo um. A tega je mogoče pretentati in številni tržniki, ki imajo za seboj kopico izkušenj v svojem poslu, se tega zavedajo. Pri marketingu se zato poslužujejo nekaterih zanimivih psiholoških trikov, ki delujejo na podlagi različnih sprožilcev in lahko prav pridejo tudi vam. Predstavili vam jih bomo v nadaljevanju, osredotočili pa se bomo predvsem na tiste sprožilce in trike, ki so primerni za marketing na družabnih omrežjih.

1. Družbeno dokazovanje

Eden najpomembnejših sprožilcev, ki jih lahko izkoristite pri marketingu na družabnih omrežjih, je družbeno dokazovanje. Ker je človek nagnjen k oziranju na druge, ko sprejema odločitve o svojem vedenju, poizkusite z izpostavljanjem števila Facebook všečkov, števila uporabnikov vaših izdelkov ali storitev ter deljenjem izjav zadovoljnih strank.

2. Izpostavljenost oglasom

Učinek izpostavljenosti oglasom se v veliki večini primerov konča z vzljubitvijo predstavljenega podjetja ali blagovne znamke. Prav zaradi tega velika podjetja venomer objavljajo oglase in postavljajo reklamne panoje – dlje kot je potrošnik izpostavljen ponavljajočim se oglasom, bolj verjetno je, da se bo pri nakupu kasneje odločil prav za to podjetje. V kolikor ste mlado podjetje in še nimate na voljo večjega proračuna, lahko na družabnih omrežjih poskusite s targetiranim oglaševanjem – izberite zgolj tiste potencialne stranke, ki padejo v vaš ožji izbor.

3. Recipročnost

V trenutku, ko človek nekaj prejme – naj bo to majhno darilce, kompliment ali zgolj pozornost – se v njem pojavi potreba po recipročnosti. Prav zato tržniki pred podpisom pogodbe stranki podarijo nekaj malega – na primer svinčnik. Tudi na družabnih omrežjih lahko ravnate podobno in zvestim sledilcem podarite majhno pozornost.

4. Ujemanje z vrednotami podjetja

Ljudje ponavadi hitreje vzljubijo produkte ali storitve (ali podjetje), s katerimi se lahko poistovetijo. Pri oglaševanju svojega podjetja zato ne pozabite izpostaviti tudi tistih vrednosti, ki sovpadajo z vrednotami vaše ciljne skupine strank. To pa pomeni, da morate najprej dobro spoznati svojo ciljno skupino strank – ugotovite, kdo so, kako preživljajo svoj prosti čas in kakšne vsebine jih na Facebooku in drugih družabnih omrežjih najbolj pritegnejo.

5. Ljudje vzljubijo ljudi, ne podjetja

Gre za posledico človekovega razvoja skozi čas – vsak človek rad vidi obraz, druge ljudi in začuti prisotnost resnične osebe. Prav zato v svoje družabno omrežje vedno vključite tudi človeški element; uporabite obraz, ki je po starosti, rasi in spolu najbolj podoben vaši povprečni stranki. 

6. Paradoks izbire

Na splošno ljudje raje vidijo, da jim je ponujeno več izbire. A znanost se s tem ne strinja: preveliko število podobnih artiklov na prodajnih policah pri ljudeh dokazano povzroča zgolj zmedenost in marsikdo se prav zaradi tega raje odloči, da sploh ne bo kupil ničesar – raje kot da bi kasneje svojo odločitev obžaloval. Svojo ponudbo zato pripravite paradoksu izbire primerno, na družabnih omrežjih pa poudarjajte predvsem tisti produkt (ali storitev), ki se vam osebno zdi najprimernejši. 

7. Želja po zvišanju samopodobe

Ljudje na družabnih omrežjih ponavadi vsebino delijo predvsem zato, da si zvišajo samopodobo. Zelo pomembno je, da prav iz tega vidika pogosto delite vsebino, zaradi katere se bodo ljudje čutili zaželjene, prijazne, izobražene in podobno, to pa vam bo prineslo več všečkov in deljenja vaše vsebine.

Vir: SocialMediaToday

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Digitalni marketing tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji

Digitalni marketing tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji

Digitalni marketing je danes bolj pomemben kot kdajkoli prej. Vedno več podjetij vstopa na digitalni trg, zaradi česar se povečuje konkurenca. Zato je razumevanje aktualnih marketinških trendov izjemno pomembno tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji. Preberite več >>

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Video: S prodajnim lijakom povečajte prodajo

Video: S prodajnim lijakom povečajte prodajo

Oblikujte prodajni lijak tako, da boste podvojili, potrojili ali celo podeseterili prihodke v vašem podjetju, hkrati pa pridobili več prostega časa, ki ga boste lahko preživeli z družino in prijatelji, namesto da bi se ves čas borili za nove in nove stranke. Preberite več >>

Želite zgraditi prodajni lijak? Začnite na koncu!

Želite zgraditi prodajni lijak? Začnite na koncu!

Lahko rečemo, da je prodajni ali pa marketinški lijak le serija korakov, ki jih morate narediti, da potencialna stranka postane kupec. Ideja prodajnega lijaka temelji na razumevanju, česa si vaše potencialne stranke želijo in česa si pravzaprav vi želite, da naredijo. Preberite več >>

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Video: Koraki do učinkovitega Facebook prodajnega lijaka

Video: Koraki do učinkovitega Facebook prodajnega lijaka

Prodajni lijak omogoča, da podjetje svoje obiskovalce uspešno konvertira v kupce, tako pa lažje ustvarja prihodke in posledično uživa višje dobičke. V današnji video rubriki si oglejte razlago 7 korakov, potrebnih za vzpostavitev učinkovitega Facebook prodajnega lijaka. Preberite več >>

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje