MiniMAX zagotavlja hitro in odzivno e-računovodstvo

Avtor SAOP — 15.06.2011
Komentiraj!
Računovodski servis VITAGO, d.o.o. je z uporabo miniMAXa vzpostavil prilagodljive in hitro odzivne storitve e-računovodstva, s katerimi so znižali stroške poslovanja, povečali produktivnost in razširili obseg svetovalnih storitev.
MiniMAX zagotavlja hitro in odzivno e-računovodstvo

MiniMAX zagotavlja hitro in odzivno e-računovodstvo

V zagorskem računovodskem servisu Vitago so po optimizaciji poslovnih procesov v letu 2007 začeli z uvedbo e-računovodstva na osnovi spletnega poslovnega programa miniMAX. Podjetje je že leta 2008 prek miniMAXa izvajalo računovodske storitve za več kot 90 odstotkov strank, danes pa z miniMAXom vodijo poslovanje okrog 100 podjetij.

"Dotedanje računovodstvo je bilo zamudno in stroškovno neupravičeno. Z uporabo miniMAXa lahko strankam ponudimo vrsto konkretnih prednosti pred ostalimi servisi. Naše storitve gredo v smeri novih načinov sodelovanja, ki pripomorejo k znižanja stroškov za stranke, pri čemer jim omogočamo tudi razširitev storitev v smislu izboljšanega pregleda nad poslovanjem in poenostavitve administrativnih opravil," je povedal Gorazd Klančišar, direktor podjetja Vitago.

V podjetju delajo z miniMAXom vsakodnevno trije zaposleni, dva pa ga uporabljata za podporo pri svetovanju strankam. Med posebnimi prednostmi miniMAXa je uporaba prek spleta. "Z miniMAXom lahko storitve izvajamo ne glede na to, kje smo. Tudi na dopustu lahko pregleduješ podatke in kaj na hitro postoriš, če je treba," je pojasnil Klančišar.

Veliko Vitagovih strank ima prek miniMAXa neposreden vpogled v svoje poslovanje, na primer v tekoče bilance in odprte postavke, izdajajo račune, vodijo potne naloge ter izpisujejo virmane. Nekateri pa ga uporabljajo tudi za vnos dokumentov, na primer prejetih računov. Za te uporabnike, ki samostojno delajo s programom, v računovodskem servisu izvajajo samo še nadzor in svetovanje, kar prispeva k nižji ceni računovodske storitve.

Kot je povedal Klančišar, prek miniMAXa sodelujejo tudi z oddaljenimi strankami, na primer iz Novega Mesta, Sežane, Ljubljane, Celja, Polhovega Gradca... Za komunikacijo, kar se tiče dostave dokumentacije, se uporablja e-pošta, veliko neposredne komunikacije s strankami pa poteka prek spletnih sistemov, ko so Messenger, Skype ali Google Talk. Z miniMAXom vodijo tudi poslovanje nekaterih spletnih trgovin, za večje stranke s specifičnimi potrebami pa miniMAX povezujejo z zmogljivejšimi poslovnimi rešitvami, na primer z modulom iCenter za materialno poslovanje.

MiniMAX Vitagu poleg konkurenčne prednosti pomeni tudi vzvod za povečevanje dodane vrednosti. Že sama izvedba programa kot storitve pomenijo prihranke tako pri skupnih stroških lastništva informacijskega sistema kot tudi pri zniževanju poslovnih tveganj. "Prednost miniMAXa je zagotovo odlična podpora, samodejne nadgradnje v primeru sprememb zakonodaje, posredovanje podatkov na AJPES, DURS, pa izvozi podatkov za banko ter izpisi, ki se jih enostavno posreduje stranki prek e-pošte," je še povedal Klančišar.

MiniMAX uporabljajo nenazadnje tudi za potrebe kontrolinga, kjer za stranke izvajajo različne simulacije, preračune in jim pomagajo na primer pri planiranju likvidnosti, investicij in drugih poslovnih aktivnosti.

Vir: SAOP.

shranjeno pod: , ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!