Raje na Antarktiko kot na sestanek

Večina sicer meni, da so sestanki lahko možnost za sprostitev, a načeloma jih delavci sovražijo. Kup (stran vrženega) časa, ki ga namenijo zgolj premetavanju že dogovorjenih stvari, jim predstavlja oviro. Zavedajo se, da bi v tistem času lahko precej naredili.
Raje na Antarktiko kot na sestanek

Večina sestanke ocenjuje za izgubo časa (Vir slike: YouTube).

Če vzamemo pod drobnogled nedavno raziskavo Harris, in spregledamo dejstvo, da je bila opravljena na Američanih ter jo posplošimo na Slovenijo, vas bodo podatki presenetili. Skoraj polovica vaših delavcev (oziroma anketirancev v raziskavi Harris) bi namesto sestankovanja počela pravzaprav karkoli. Skoraj dva od desetih bi raje gledala, kako se suši barva.

En dan za sestanke

Še slabši pa je podatek, koliko časa preživijo na sestankih. Tedensko v povprečju kar štiri ure, kar predstavlja polovico enega delovnega dneva. V ta čas pa ni vštet čas za pripravo na sestanke – za pripravo porabijo še dodatnih 4,6 ure na teden. Skupno torej kar en delovni dan. Podjetja oziroma timi, ki so sestanke omejile, poročajo o dvigu produktivnosti za kar 20 odstotkov.

Mar to pomeni, da je treba ukinite sestanke? Ne, pravi direktor podjetja Clarizen, Avinoam Nowogrodski. »Sestanki imajo vrednost,« je prepričan, a dodaja, da le v primeru, če se osredotočajo na reševanje problemov, inovacij in iskanja novih priložnosti.

Kaj pa sestankovanje v stoje?

Trik, kako pospešiti sestanke, je, da jih v bodoče izvajate v stoje. Nihče si namreč ne želi stati več ur, v stoje pa boste sestanke opravili v nekaj minutah. S tem boste tudi izboljšali zdravje svojih zaposlenih, ki sicer presedijo več ur na dan. Slabost tega trika je, da zahteva kar nekaj discipline in točnost, ter dejstva, da se morajo tako ali tako pripraviti na sestanek.

Sestanku dajte drugačno vrednost

Naredite drugačen sestanek. V ospredju naj bo misel na sproščeno vzdušje, v katerem prihaja do dobrih idej, povezovanja med delavci in občutka po pripadnosti. Organizirajte poseben petkov dogodek, naročite pico in povabite delavce, da se pridružijo. Vaša ekipa bo srečnejša in bolj motivirana.

Raje grem na Antarktiko kot na sestanek

Poglejmo še natančnejše izsledke raziskave Harris. Šest od desetih vprašanih meni, da jim priprava na sestanke vzame več časa kot sami sestanki. Skoraj polovica vprašanih bi namesto sestankovanja opravljala neprijetna dela, poleg opazovanja sušenja barve, bi se bili pripravljeni preseliti celo na Antarktiko.

Kako nepotrebni so sestanki po mnenju vprašanih, kaže tudi mnenje treh od desetih, ki so sestanke poimenovali kar izguba časa. Prav zato trije od petih med sestankom opravljajo svoje delo, saj si ne želijo, da bi resnično zapravljali čas. Škoda le, da raziskovalci anketirance niso povprašali, ali jih je pri drugem delu že zalotil nadrejeni. In kakšne so bile sankcije.

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje