Raziskava in analiza trga

Objavljamo nov članek na temo raziskave trga. Boštjan Klajnščak, Spisek d.o.o., bo v seriji člankov razložil zakaj se raziskave in analize trga sploh lotiti.
Raziskava in analiza trga

Raziskava in analiza trga

Raziskava in analiza ciljnega trga je eden ključnih delov
vsakega poslovnega načrta. Pomaga nam pri umeščanju naših izdelkov in storitev
v okvir dejavnosti oziroma trga, na katerem nameravamo delovati, pa tudi kot podlaga
za načrtovanje kasnejših trženjskih aktivnosti.

V vsakem primeru nam nekaj
pravočasno vloženega časa in/ali denarja (razmerje je odvisno od tega, ali smo
pripravljeni vsaj del raziskav opraviti sami) prihrani marsikateri strošek v
prihodnosti. Ti prihranki so lahko ogromni, še posebej v primerih, ko zaradi
izsledkov raziskave opustimo idejo kot (vsaj s komercialnega vidika)
neuporabno.

 

Besedilo se nadaljuje na povezavi:

Raziskava in analiza trga – HOWTO za majhna podjetja >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje