Raziskava in analiza trga

Avtor Egon Ravbar — 04.01.2010
Komentiraj!
Objavljamo nov članek na temo raziskave trga. Boštjan Klajnščak, Spisek d.o.o., bo v seriji člankov razložil zakaj se raziskave in analize trga sploh lotiti.
Raziskava in analiza trga

Raziskava in analiza trga

Raziskava in analiza ciljnega trga je eden ključnih delov vsakega poslovnega načrta. Pomaga nam pri umeščanju naših izdelkov in storitev v okvir dejavnosti oziroma trga, na katerem nameravamo delovati, pa tudi kot podlaga za načrtovanje kasnejših trženjskih aktivnosti.

V vsakem primeru nam nekaj pravočasno vloženega časa in/ali denarja (razmerje je odvisno od tega, ali smo pripravljeni vsaj del raziskav opraviti sami) prihrani marsikateri strošek v prihodnosti. Ti prihranki so lahko ogromni, še posebej v primerih, ko zaradi izsledkov raziskave opustimo idejo kot (vsaj s komercialnega vidika) neuporabno.

 

Besedilo se nadaljuje na povezavi:

Raziskava in analiza trga - HOWTO za majhna podjetja >>

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice