Raziskava in analiza trga

Objavljamo nov članek na temo raziskave trga. Boštjan Klajnščak, Spisek d.o.o., bo v seriji člankov razložil zakaj se raziskave in analize trga sploh lotiti.
Raziskava in analiza trga

Raziskava in analiza trga

Raziskava in analiza ciljnega trga je eden ključnih delov
vsakega poslovnega načrta. Pomaga nam pri umeščanju naših izdelkov in storitev
v okvir dejavnosti oziroma trga, na katerem nameravamo delovati, pa tudi kot podlaga
za načrtovanje kasnejših trženjskih aktivnosti.

V vsakem primeru nam nekaj
pravočasno vloženega časa in/ali denarja (razmerje je odvisno od tega, ali smo
pripravljeni vsaj del raziskav opraviti sami) prihrani marsikateri strošek v
prihodnosti. Ti prihranki so lahko ogromni, še posebej v primerih, ko zaradi
izsledkov raziskave opustimo idejo kot (vsaj s komercialnega vidika)
neuporabno.

 

Besedilo se nadaljuje na povezavi:

Raziskava in analiza trga – HOWTO za majhna podjetja >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje