Raziskava in analiza trga

Avtor — 04.01.2010
Objavljamo nov članek na temo raziskave trga. Boštjan Klajnščak, Spisek d.o.o., bo v seriji člankov razložil zakaj se raziskave in analize trga sploh lotiti.
Raziskava in analiza trga

Raziskava in analiza trga

Raziskava in analiza ciljnega trga je eden ključnih delov
vsakega poslovnega načrta. Pomaga nam pri umeščanju naših izdelkov in storitev
v okvir dejavnosti oziroma trga, na katerem nameravamo delovati, pa tudi kot podlaga
za načrtovanje kasnejših trženjskih aktivnosti.

V vsakem primeru nam nekaj
pravočasno vloženega časa in/ali denarja (razmerje je odvisno od tega, ali smo
pripravljeni vsaj del raziskav opraviti sami) prihrani marsikateri strošek v
prihodnosti. Ti prihranki so lahko ogromni, še posebej v primerih, ko zaradi
izsledkov raziskave opustimo idejo kot (vsaj s komercialnega vidika)
neuporabno.

 

Besedilo se nadaljuje na povezavi:

Raziskava in analiza trga – HOWTO za majhna podjetja >>


Oznake: