Razlike med miselnostjo zaposlenega in podjetnika

Avtor — 01.09.2015
Osebe v organizacijah lahko razdelimo v dve kategorije. Tiste, ki do svojega dela pristopajo podjetniško, in tiste, ki svoje delo opravljajo z mentaliteto zaposlenega. Pri tem ni pomembno, ali je to zaposlena oseba ali je lastnik podjetja.
Razlike med miselnostjo zaposlenega in podjetnika

Pomembne razlike med miselnostjo zaposlenega in podjetnika (Vir: Gratisography.com)

Ste pripravljeni žrtvovati svoj čas in denar za doseganje svojih sanj, ali vas skrbi le mesečna plača? Ali razumete kaj in zakaj delate, ali samo kimate z glavo in slepo sledite navodilom? Preberite si, kakšne so razlike med osebami, ki spadajo v kategorijo zaposlenih in osebami, ki spadajo v kategorijo podjetnikov.

1. Zaposleni razmišljajo ne da bi začeli, podjetniki začnejo ne da bi razmišljali

Zaposleni se omejujejo z razmišljanjem o tem, kako bi izpopolnili svoje veščine. Namesto, da bi bili optimistični, dvomijo o svojih sposobnostih in prednostih. Podjetniki se dejansko lotijo dela in ne zapravljajo časa s perfekcijo svojih sposobnosti. Verjamejo, da se bodo vse pomembne stvari naučili na podjetniški poti.

Ko preveč denarja osrečuje

2. Zaposleni čakajo na pravi čas, podjetniki se lotijo kadarkoli

Medtem ko zaposleni vedno najdejo nove izgovore za dokončanje nalog in nenehno prelagajo svoje cilje, pa so podjetniki pripravljeni zgrabiti vsako priložnost in se lotiti dela kadarkoli.

3. Zaposleni sanjajo o načrtih, podjetniki načrtujejo sanje

Sanje brez načrtov nimajo pomena. Zaposlene osebe si gradijo gradove v oblakih in sanjajo o razkošnem življenju. Nasprotno imajo podjetniki načrte, s katerimi oblikujejo svoje sanje.

4. Za zaposlene je denar vse, za podjetnike je čas vse

Zaposleni opravljajo svoje delo le za plačilo, podjetniki pa so pripravljeni delati več mesecev brez dobička, saj verjamejo v vizijo svojega podjetja.

5. Zaposleni delajo trdo, podjetniki delajo pametno

Zaposleni bodo garali le zato, da bodo dobro zapisani pri svojem šefu. To jim bo prineslo le še več trdega dela. Podjetniki si delo razvrstijo od najbolj do najmanj pomembnega in najprej opravijo delo, ki bo prineslo največ rezultatov.

6. Zaposleni iščejo krivdo v drugih, podjetniki popravljajo svoje napake

Človek, ki želi doseči velike cilje, mora imeti dovolj poguma, da sprejme svoje napake. Delavci z miselnostjo zaposlenih imajo navado prelaganja krivde na druge. Podjetniki vedo, da so sami odgovorni za svoje odločitve. Namesto, da bi zatirali svoje napake, jih sprejemajo.

7. Za zaposlene je dopust oddih, za podjetnike je dopust izpopolnjevanje

Zaposleni komaj čakajo na počitniški oddih, kjer se bodo odpočili od stresa na delovnem mestu. Prav tako se tudi podjetniki veselijo prostih dni, vendar ti njim pomagajo pri načrtovanju dela in povečanju produktivnosti.

8. Zaposleni se ob porazih zlomijo, podjetniki se poberejo

Neuspehi so neizogibni. Delavci z mentaliteto zaposlenih bodo ob porazu izgubili zaupanje sami vase. Za njih neuspeh pomeni konec. Podjetniki nasprotno v vsakem neuspehu vidijo novo priložnost. Po vsakem padcu se poberejo in izboljšajo.

Največji miti o povečanju produktivnosti

Vir: huffingtonpost.com

Oznake: , , ,