Razlogi, zakaj mladim podjetnikom ne uspe

Podjetniki - še posebej tisti, ki v podjetništvo vstopajo prvič, se velikokrat soočijo z neuspehom. Statistike namigujejo, da prvih pet let poslovanja preživi zgolj slabih 50 odstotkov podjetij. Kateri so glavni razlogi, da jim spodleti?
3/4 startupov, ki prejmejo tvegani kapital, propade

Propade 3/4 startupov, ki prejmejo tvegani kapital (Vir slike: sxc.hu)

Pravi podjetniki na poslovni neuspeh gledajo povsem drugače, kot bi si marsikdo predstavljal. Zanje je neuspeh zgolj način za pridobivanje novih izkušenj, te pa nato izkoristijo na naslednji poslovni ideji, ki jo nameravajo izvršiti. A zakaj bi trpeli in se učili na svojih napakah, ko pa se lahko učite na napakah drugih?

V nadaljevanju sledi seznam 10 najpogostejših napak podjetnikov. In seveda nasveti, kako se jim lahko izognete.

1. Niste sestavili poslovnega načrta.

Ne verjemite mitu, da je poslovni načrt izguba časa. Gre namreč za veliko napako, saj podjetniki, ki napišejo poslovni načrt, veliko bolje premislijo o svoji panogi, o konkurenci in zakonskih zadolžitvah, s katerimi se bodo slej ko prej soočili kot podjetniki. Na tem mestu priporočam branje članka: Poslovni načrt >>

2. Niste premislili o zaslužku.

Tudi v primeru, da nameravate ustanoviti neprofitno organizacijo, boste morali zaslužiti dovolj, da bi preživeli. Če ponujate produkt ali storitev, za katero ne boste zahtevali plačila, boste morali zaslužiti nekako drugače. Morda bodo za vas prava rešitev donacije.

3. Niste napravili raziskave trga.

Kljub temu, da strastno verjamete v vaš produkt ali storitev, morda jo celo vsi potrebujejo, a to še ne pomeni, da jo bodo vsi tudi zares kupili. Da bi se izognili neslavnemu propadu, poskrbite za temeljito raziskavo trga še pred začetkom.

4. Niste izvrševalec.

Mladi podjetniki imajo pogosto odlične poslovne zamisli, a jih niso sposobni zares izpeljati. Ideje so same po sebi ničvredne, izvedba je tista, ki šteje! Če niste tip človeka, ki bi zmogel vsakodnevno sprejemati težke poslovne odločitve, podjetništvo najverjetneje ni prava stvar za vas.

5. Podali ste se v panogo, ki nima konkurence.

Če ste vstopili v podjetniško panogo, ki nima prav nobene konkurence, se ne veselite prehitro. Obstaja namreč velika verjetnost, da trg sploh ne obstaja. Po drugi strani pa se ne podajajte v panoge, ki imajo več kot 10 konkurentov – potrošniki namreč veliko bolj zaupajo uveljavljenim podjetjem, kot pa novincem.

6. Niste prijavili intelektualne lastnine.

Če iščete investitorja ali pa želite vsaj taktično prednost pred konkurenco, boste svoj produkt morali patentirati ali kako drugače zaščititi. Poskrbite za pravice za ekskluzivno rabo in ga označite z blagovno znamko.

7. Zaposlili ste neizkušeno ekipo.

V realnem svetu boste opazili, da investitorji podpirajo ljudi in ne poslovnih idej. Iščejo ekipo, ki ima dovolj izkušenj, da bi uspešno vodila startup podjetje, saj bodo v njihovo podjetje namreč investirali večjo vsoto denarja. Če s podjetništvom šele začenjate, si poiščite izkušenega partnerja.

8. Ne spoznate se na upravljanje s sredstvi.

Pridobili ste zagonski kapital, poslovne kontakte in dostop do marketinških kanalov. A vse to vas ne bo moglo rešiti, če s sredstvi ne boste znali upravljati. Pridobite si pomoč izkušenega računovodstva in mentorjev.

9. Pozabili ste na trženje.

Dandanes ni dovolj, da se glas o vašem podjetju širi zgolj z dobro besedo prijateljev in znancev. Vaš produkt oz. storitev mora biti dobro vidna potencialnim strankam. Izkoristite moč novih medijev, saj brez strank ne boste mogli poslovati.

10. Odnehati želite prehitro.

Večina podjetnikov se po mnogih zaporednih manjših neuspehih preprosto naveliča ali utrudi in to je zanje dovolj, da s podjetništvom odnehajo. A prav vsi podjetniki, ki so danes v svetovnem vrhu, so prehodili dolgo in trnovo pot vzponov in padcev.

Vir: Young Entrepreneur

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje