Razmišljate o najemu strokovnjaka za socialne medije?

Avtor Nejc Krumpačnik — 03.11.2009
Komentiraj!
Res je, nihče ne pozna vašega podjetja tako dobro kot ga poznate sami. A kaj storiti, ko ne veste, kaj napisati ali kako tweetati? Tu boste potrebovali nekaj pomoči, dobrega učitelja, neke vrste treninga ali pa boste morda morali najeti nekoga, ki je na tem področju že izkušen.
Razmišljate o najemu strokovnjaka za socialne medije?

slika: smallbizbee

Ko bo strokovnjak stvari postavil na noge, lahko vajeti prevzamete vi. Če vam primanjkuje časa, se zadnja možnost sliši najprimernejša. 

Največji strošek dela s socialnimi mediji je namreč prav čas, ki je potreben za pisanje prispevkov in povezovanje z ljudmi in podjetji. Ta čas lahko vsekakor bolje zapravite za urejanje vaših poslov. 

T.i. svetovalcu za delo s socialnimi mediji zastavite sledeča vprašanja: 

1. Kakšne so vaše izkušnje na področju socialnih medijev in kako dolgo se s tem že ukvarjate?

2. Kaj smatrate za uspeh oz. kaj so za vas dobri rezultati? 

3. Pokažite mi vaša dela iz preteklosti. Preverjene stranke. Ne le brošur.

4. Imate reference, ki jih lahko preverim? 

5. Koliko in kako dolgo bomo uporabljali vaše storitve? Je kakšen predujem? 

6. Kakšna so vaša zagotovila? 

7. Če boste najeli strokovnjaka, se prej posvetujte z drugimi, koga so najeli in zakaj?

 

Vir: smallbizbee

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!