Razpis: Sofinanciranje nastopov podjetij na sejmih v tujini

Avtor — 17.05.2017
Agencija SPIRIT Slovenija je pred kratkim objavila razpis za sofinanciranje individualnih nastopov podjetij na mednarodnih sejmih v tujini. S tem želi agencija povečati možnost poslovnega sodelovanja podjetij s tujimi partnerji in zvišati stopnjo internacionalizacije podjetij.
Predstavitve v tujini

Razpis: Sofinanciranje individualnih nastopov podjetij na mednarodnih sejmih v tujini. (Vir slike: HubSpot)

Rok prijave: do vključno 5. junija 2017

Predmet javnega razpisa

Predmet javnega razpisa je sofinanciranje upravičenih stroškov individualnih nastopov podjetij na mednarodnih sejmih v tujini, ki so jih podjetja izvedla v obdobju med 1. januarjem 2017 in 31. majem 2017.

Mednarodni sejem je sejem:

  • ki je vpisan v mednarodnem registru sejmov M+A ExpoDataBase ali v mednarodnem registru sejmov AUMA in
  • ki ima vsaj 10-% delež tujih razstavljavcev med vsemi razstavljavci.

Namen javnega razpisa

Namen javnega razpisa je preko sofinanciranja upravičenih stroškov individualnih nastopov podjetij na mednarodnih sejmih v tujini podjetjem povečati možnost predstavitve izdelkov/storitev mednarodni poslovni javnosti, povečati možnost poslovnega sodelovanja podjetij s tujimi partnerji in zvišati stopnjo internacionalizacije podjetij.

Cilj javnega razpisa

Cilj javnega razpisa je podpreti vsaj 50 podjetij pri njihovih individualnih predstavitvah na sejmih v tujini.

Pogoji za kandidiranje

Do sredstev po tem razpisu so upravičene pravne osebe, ki se ukvarjajo z gospodarsko dejavnostjo v Republiki Sloveniji, ali fizične osebe, ki se ukvarjajo z gospodarsko dejavnostjo v Republiki Sloveniji in ki prvič vstopajo na tuji trg ali pa širijo in diverzificirajo poslovanje na tujem trgu. Več informacij o pogojih za kandidiranje je na voljo v javnem razpisu.

Okvirna višina sredstev

Okvirna skupna višina sredstev, ki je na razpolago za izvedbo predmeta tega javnega razpisa, znaša 400.000,00 EUR. Finančna sredstva so zagotovljena v Proračunu Republike Slovenije za leto 2017.

Upravičeni stroški

Upravičeni stroški, ki so predmet sofinanciranja, so:

  • stroški najema razstavnega prostora za naveden mednarodni sejem v tujini,
  • stroški postavitve in ureditve razstavnega prostora,
  • stroški tehničnih priključkov,
  • stroški upravljanja razstavnega prostora,
  • stroški sejemske opreme.

Obdobje za porabo sredstev

Upoštevajo se le upravičeni stroški tistih projektov, ki bodo dejansko izvedeni. Upoštevani bodo projekti udeležbe na sejmih, ki bodo izvedeni od 1. januarja 2017 do 31. maja 2017.

Način prijave, razpisna dokumentacija in dodatne informacije

Javni razpis bo odprt do vključno 5. junija 2017. Če se vloga pošlje priporočeno po pošti, se za dan oddaje vloge šteje datum oddaje na pošto (poštni žig). Če se vloga pošlje z navadno pošiljko, se za dan oddaje vloge šteje dan, ko SPIRIT Slovenija vlogo prejme. Vloge so lahko oddane na SPIRIT Slovenija, na lokaciji Verovškova ulica 60, 1000 Ljubljana, v času uradnih ur med 9. in 13. uro.

Vprašanja v zvezi z javnim razpisom se posredujejo izključno v elektronski obliki na naslov sejmi@spiritslovenia.si s pripisom »JR Sofinanciranje individualnih nastopov podjetij na mednarodnih sejmih v tujini v obdobju med 1.1.2017 in 31.5.2017- vprašanje«. Vprašanja morajo na zgornji elektronski naslov prispeti najpozneje do vključno 30. maja 2017. SPIRIT Slovenija bo na spletnem naslovu objavil odgovore na vprašanja v roku treh delovnih dni po prejemu vprašanja, pod pogojem, da je bilo vprašanje posredovano pravočasno.

Razpisna dokumentacija je na voljo na povezavi ali na naslovu SPIRIT Slovenija, javna agencija, Verovškova ulica 60, 1000 Ljubljana, vsak delovnik med 9.00 in 13.00 uro. Razpisna dokumentacija se lahko posreduje tudi po elektronski pošti na osnovi zahteve, podane na elektronski naslov sejmi@spiritslovenia.si, s pripisom »JR Sofinanciranje individualnih nastopov podjetij na mednarodnih sejmih v tujini v obdobju med 1.1.2017 in 31.5.2017- razpisna dokumentacija«.

Več informacij o razpisu je na voljo na povezavi.

MP izobraževanja

MP dogodek Facebook oglaševanjeFacebook oglaševanje je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za izboljšanje prodaje. Na tokratnem dogodku se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več o delavnici >>