Razvojna zadruga, ki spreminja navade posameznika

Razvojna zadruga Etri deluje na principih ekologije, ergonomije in etične ekonomije. V ospredju njenega delovanje so povezovanje, združevanje inovativnih pristopov in krožnega gospodarstva. Z dejavnostmi spodbuja povečevanje lokalne samooskrbe in med seboj povezati akterje različnih sektorjev.
Razvojna zadruga, ki spreminja navade posameznika

Razvojna zadruga je letos v sklopu testnih dejavnosti pridelala svoj prvi Etri por (Vir slike: Facebook).

V zadrugi Etri je že več kot 60 posameznikov, bodisi kot redno zaposleni, bodisi kot prostovoljci ali projektni delavci. Vse povezuje želja po spreminjanju navad posameznika. Njeni člani aktivno prispevajo tudi k nastajanju bolj vključene družbe, ki bo nudila pogoje za ustvarjanje zelenih delovnih mest na lokalnih ravni. S pomočjo občin v Sloveniji se to tudi že udejanja. Trenutno je v razvojni fazi, financira pa se iz lastnih sredstev, strokovno in finančno pomoč pa ji daje njen največji zadružnik, podjetje Jazon.

Zgodba, stara komaj dve leti

Zgodba o njenem nastanku sega dve leti nazaj, »razlog za njeno ustanovitev pa se je nahajal v vse opaznejši potrebi njenih sedanjih članov, da delujejo bolj povezano in se z združevanjem branž uspešneje prilagajajo novih potrebam trga«.

Za razvoj zelenih delovnih mest za težje zaposljive

Usmerjenost v ekologijo se kaže tudi v številnih aktivnostih zadruge. Tako so na primer letos v sklopu testnih dejavnosti pridelali svoj prvi Etri por. Testne dejavnosti so uspele dvigniti raven zadovoljstva in uspešnosti udeležencev, pripomogle so tudi k povečani fizični aktivnosti. »Ker pa je naša želja tovrstne aktivnosti nadaljevati tudi v prihodnje, smo jih vključili v nakup z namenom, ki bo del sredstev namenil ravno razvoju zelenih delovnih mest za težje zaposljive.« Dodajajo, da izvajajo podoben projekt že več let zapored, in sicer s prazničnimi voščilnicami, prodajali so krompir, v prihodnje pa načrtujejo širitev tudi na druga področja.

Pomembnost ponovne uporabe in zmanjševanja količine odpadkov

Pri teh aktivnostih pa je skupni imenovalec razvoj storitev, ki omogočajo vključevanje ranljivih skupin in intenzivno sodelovanje z lokalnimi skupnostmi. »Prve storitve, ki smo jih začeli intenzivneje izvajati proti koncu leta 2012, so bile neločljivo povezane z zbiranjem različnih materialov za ponovno uporabo,« kot so papir, oblačila, igrače in podobno. S tem želijo spreminjati navade posameznikov v podjetjih, šolah, nevladnih organizacijah, skratka pri osebah, ki se zavedajo pomembnosti ponovne uporabe in zmanjševanja količine nastalih odpadkov.

Sodelujejo tudi s kreativno industrijo in izobraževalnimi institucijami, »pomemben del aktivnosti je v dodajanju podjetniškega navdiha projektom, ki jih izvajajo nevladne organizacije in druge interesne skupine«. Na primer partnerstvo v projektu Volk sit, koza cela v sodelovanju z društvom Ekologi brez meja.

Periskop – kdo in zakaj?

Sicer pa lahko na Železni cesti v Ljubljani obiščete Periskop, ki je osrednji prostor skupnosti. »Za imenom se nahaja simbolika – pogleduje proti vključujoči družbi in temu ustrezno prepoznava takšne objekte, ki v sebi nosijo podoben potencial,« fizično pa je povezan z njihovim zadružnikom Jazonom. 

Periskop je v fazi prenove, v njem bodo potekale različne aktivnosti, od delavnic, predavanj, skupinskega dela in snovanja skupnih projektov skupnosti, ki bodo v prvi vrsti nagovarjali partnerska podjetja k deljenju podobnih vrednot. Postal bo tudi pomemben promocijski element pri ozaveščanju javnosti o tem, »da so družbeno odgovorne podjetniške prakse v prostoru žive, aktivne in ustvarjajo konkreten družbeni učinek«.

Imate podjetniško žilico?

Kdo se lahko vanj zateče? Vsak z zadostno mero podjetniške žilice in ki si želi sodelovati z enako mislečimi. Ta bo dobil ustrezno podjetniško podporo in usmeritve na tistih področjih, na katerih mu primanjkuje kompetenc. »Odlikovala ga bo zlasti njegova odprtost za nove inovativne modele zlasti mlajših in visoko izobraženih generacij, ki so ji vrednote skupnosti že po naravi bližje kot ostalim,« dodajajo v Etriju.

Razvojna faza se bo ocenah zadruge zaključila v prvi polovici naslednjega leta. »Prihodnji meseci bodo poleg dejanskih obnovitvenih del obsegali še strateško načrtovanje novih projektov in sprotno formiranje odgovornosti ekipe, ki bo delala na njih.«

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje