Razvozlali smo marketinško sceno!

Avtor ŠSDMS — 12.04.2012
Komentiraj!
V sredo, 11. aprila, se je na ljubljanskem Gospodarskem razstavišču že petič zapored odvila največja študentska marketinška konferenca fANfARA, ki jo organizira Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije.
Razvozlali smo marketinško sceno!

Razvozlali smo marketinško sceno! (Foto: Katja Uran)

Za več kot 300 mladih marketinških navdušencev, ki se zavedajo, da za svetlejšo prihodnost na trgu dela ne zadostujejo le teoretična znanja, ampak je potreben tudi neposreden stik s praktičnim delom marketinga, je bil obisk fANfARE več kot odlična priložnost za akcijo!

Letošnja osrednja tematika konference se je vrtela okrog slogana »Razvozlaj marketinško sceno!«. Uveljavljeni slovenski in tuji marketinški strokovnjaki so obiskovalcem skozi predavanja, inovativne delavnice in okrogle mize iz prve roke predstavili, kako stvari potekajo v praksi.

Udeležence so v uvodnem delu nagovorile dr. Maja Makovec Brenčič, predsednica Društva za marketing Slovenije, ki je izpostavila pomembno vrednost fANfARE, kot tradicionalnega dogodka na katerem mladi nabirajo praktične izkušnje, predsednica fANfARE, Marina Bračić, se je zahvalila svojo marljivi ekipi, Stella Korošec, predsednica Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije pa je spregovorila o proaktivnem zastavljanju in uresničevanju svojih življenjskih ciljev.

Na fANfARI so svoje praktične izkušnje delili strokovnjaki iz različnih področij marketinga, uvodničar konference, Zenel Batagelj (Valicon) je predstavil čudoviti svet potrošniških baz, nato smo skupaj z Igorjem Bratožem in Katjo Kovačič (ProPlus) stopili v zakulisje resničnostnega šova X Factor, Betka Šuhel Mikolič (BPR) pa je udeležencem razkrila priporočila za uspešen javni nastop. S predavanji je nadaljevala Metka Malovrh (Google Slovenije), ki je presekala gordijski vozel iskalnega marketinga, Tine Poštuvan, direktor start up podjetja Drugi vid (2nd Sight), ki so lansko leto zastopali podalpsko znanje na svetovnem finalu tekmovanja Microsoft Imagine cup in Tanja Škorić (Bruketa&Žinić), kreativna direktorica v najuspešnejši hrvaški oglaševalski agenciji, ki je predstavila skrivnost uspeha pri prodoru na azejbardžanski trg, Neil Morley, direktor marketing v podjetju Akrapovič, pa je pognal adrenalin po žilah marketinških navdušencev nad kultnimi motorji Harley Davidson. Svoje veščine so udeleženci na delavnicah preizkusili tudi sami, Aljoša Bagola (Pristop) je razvozlal skrivnosti kreativnega pisanja, Meta Pavlin Avdić (Futura DDB) pa je ponudila rešitev za situacije v event managementu, ko gre vse narobe. Na zaključni okrogli mizi na kateri so sodelovale Ksenija Štrekelj (Adecco), Špela Levičnik Oblak (Luna/TBWA), Ladeja Godina Košir (Delo) in Eva Aljančič (Si.mobil) in jo je vodil Sašo Dimitrievski (Pristop), so se kresala mnenja in trli nasveti o iskanju zaposlitvenih priložnost v marketingu.

Poleg odličnih predavateljev in delavničarjev smo za vse udeležence letošnje fANfARE pripravili pestro vzporedno dogajanje, poleg številnih nagradnih iger so udeležencem, ki so s seboj prinesli svoj CV, strokovnjaki iz Atame, agencije za zaposlovanje, s strokovnimi nasveti pomagali do boljših zaposlitvenih možnosti.

Po celodnevnem dogodku je prišel čas za zasluženo zabavo in druženje, dogajanje pa se je preselilo iz Gospodarskega razstavišča v klub Roxly, kjer je potekala fUNfARA, after party konference. V dobri družbi smo se nasmejali stand-up komiku Sašu Staretu in zaplesali v ritmih nore plesne glasbe do poznih jutranjih ur.

Skupaj nam je uspelo, razvozlali smo marketinško sceno!

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!