Recept za objave za 5 družabnih omrežij

Avtor — 25.08.2015
Objave na družabnih omrežjih so poseben izziv. Dobra fotografija, ne prekratko in ne predolgo besedilo, spodbuda h komentarju, povezave in opisi so le nekateri izmed dejavnikov, na katere je treba pomisliti ob vsaki objavi.
Recept za objave za 5 družabnih omrežij

Ne poznamo univerzalnega recepta, obstajajo pa smernice, ki so kažipot na poti do uspešne komunikacije na Facebooku, YouTube-u, Twitterju, Pinterestu in omrežju Google+.

Facebook

  • Koristna informacija – uporabniki se veliko raje odzovemo na objave, ki nam prinesejo vredno informacijo,
  • Slika – objave s sliko imajo na Facebooku najboljši odziv; optimalna dimenzija slike je 800×600 pikslov,
  • Komunicirajte – če spodbujate dvosmerno komunikacijo in odgovarjate na komentarje, bomo uporabniki porabili od 20 % do 40 % več časa za vaše vsebine,
  • Povezava – objavi dodajte povezavo za povečanje obiska na spletno stran, spletno trgovino ali blog; uporabite program, kot sta bit.ly ali goo.gl, za merjenje statistike povezav,
  • Mobilno – 78 % ameriških uporabnikov Facebook obišče prek mobilnih telefonov, zato morajo biti objave temu prilagojene.

YouTube

Responsive design – odzivna oblika spletne strani >>

  • Naslov – od naslova je odvisno, ali bodo uporabniki kliknili na video, zato mu posvetite veliko časa; za največji učinek za optimizacijo omejite na največ 70 znakov,
  • Sličica (ang. thumbnail) – sličice, ustvarjene po meri, bodo pritegnile več klikov, zato poskrbite, da so dobro videti; najboljša dimenzija je 1280×720,
  • Opis – uporabite ključne besede za optimizacijo med organskimi rezultati in dodajte povezave na spletno stran za povečanje prometa,
  • Poziv k akciji – spodbudite prijave na YouTube račun, komentarje in všečke,
  • Oznake (ang. tags) – dodajte ključne besede med oznake za izboljšanje rangiranja videov med rezultati.

Twitter

  • Dolžina tvita – tvit naj bo krajši od 140 znakov, da imajo uporabniki prostor za RT,
  • Slovnica – ne žrtvujte slovnice zaradi omejene dolžine tvita, saj bo to pustilo slab vtis na uporabnike,
  • Poziv k akciji – bodite jasni, kaj želite od uporabnikov, ko preberejo vaš tvit,
  • Skrajšani URL-ji – uporabite program, kot sta bit.ly ali goo.gl, za merjenje statistike povezav,
  • Omembe – uporabite znak @, da omenite druge uporabnike Twitterja za povečanje odziva na vaše tvite,
  • Retweet (RT) – delite koristne vsebine drugih, da svojim sledilcem posredujete dobre vsebine,
  • Slika ali video – obogateni tviti imajo boljši CTR, zato dodajajte slike in videe vsakemu vašemu tvitu.

Pinterest

  • Brez obrazov – na Pinterestu velja, da imajo slike brez obrazov ljudi, do 23 % boljšo odzivnost,
  • Ozadje – ozadja, ki ne pokrivajo več kot 40 % površine pina, podvojijo deljenje (ang. repin),
  • Barvitost – rdeče, temno zelene in roza slike imajo trikrat več odziva; barvne slike so 10-krat bolj deljene kot črnobele,
  • Pokončne slike – Pinterest je nagnjen bolj k vertikalnim kot horizontalnim slikam.

Google+

  • Naslov – za najboljši odziv naj ne bodo daljši od 60 znakov,
  • Slike – kot na drugih družabnih omrežjih imajo tudi na tem objave s sliko večjo odzivnost; najboljša dimenzija je 800×600 pikslov,
  • Povezava – enako kot za Facebook velja, da je za povečanje obiska na strani priporočljivo dodati povezavo,
  • Hashtagi (#) – za povečanje obiska spletne strani,
  • Odgovori na komentarje – uporabniki Google+ niso tako aktivni kot na drugih omrežjih, zato spodbujajte komunikacijo s tistimi, ki oddajajo komentarje.

Za vsa družabna omrežja velja, da je treba komunicirati pogosto in zelo osebno. Za piko na i pa dodajte še ščepec humorja in veliko žlico strokovnosti.

Vir: socialchefs.com

Zakaj je Instagram vse bolj priljubljeno družabno omrežje? >>

Vabimo vas na delavnico Facebook oglaševanje!
Datum: 4. 12. od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>


Oznake: , , ,