Recept za objave za 5 družabnih omrežij

Avtor — 25.08.2015
Objave na družabnih omrežjih so poseben izziv. Dobra fotografija, ne prekratko in ne predolgo besedilo, spodbuda h komentarju, povezave in opisi so le nekateri izmed dejavnikov, na katere je treba pomisliti ob vsaki objavi.
Recept za objave za 5 družabnih omrežij

Ne poznamo univerzalnega recepta, obstajajo pa smernice, ki so kažipot na poti do uspešne komunikacije na Facebooku, YouTube-u, Twitterju, Pinterestu in omrežju Google+.

Facebook

  • Koristna informacija – uporabniki se veliko raje odzovemo na objave, ki nam prinesejo vredno informacijo,
  • Slika – objave s sliko imajo na Facebooku najboljši odziv; optimalna dimenzija slike je 800×600 pikslov,
  • Komunicirajte – če spodbujate dvosmerno komunikacijo in odgovarjate na komentarje, bomo uporabniki porabili od 20 % do 40 % več časa za vaše vsebine,
  • Povezava – objavi dodajte povezavo za povečanje obiska na spletno stran, spletno trgovino ali blog; uporabite program, kot sta bit.ly ali goo.gl, za merjenje statistike povezav,
  • Mobilno – 78 % ameriških uporabnikov Facebook obišče prek mobilnih telefonov, zato morajo biti objave temu prilagojene.

YouTube

Responsive design – odzivna oblika spletne strani >>

  • Naslov – od naslova je odvisno, ali bodo uporabniki kliknili na video, zato mu posvetite veliko časa; za največji učinek za optimizacijo omejite na največ 70 znakov,
  • Sličica (ang. thumbnail) – sličice, ustvarjene po meri, bodo pritegnile več klikov, zato poskrbite, da so dobro videti; najboljša dimenzija je 1280×720,
  • Opis – uporabite ključne besede za optimizacijo med organskimi rezultati in dodajte povezave na spletno stran za povečanje prometa,
  • Poziv k akciji – spodbudite prijave na YouTube račun, komentarje in všečke,
  • Oznake (ang. tags) – dodajte ključne besede med oznake za izboljšanje rangiranja videov med rezultati.

Twitter

  • Dolžina tvita – tvit naj bo krajši od 140 znakov, da imajo uporabniki prostor za RT,
  • Slovnica – ne žrtvujte slovnice zaradi omejene dolžine tvita, saj bo to pustilo slab vtis na uporabnike,
  • Poziv k akciji – bodite jasni, kaj želite od uporabnikov, ko preberejo vaš tvit,
  • Skrajšani URL-ji – uporabite program, kot sta bit.ly ali goo.gl, za merjenje statistike povezav,
  • Omembe – uporabite znak @, da omenite druge uporabnike Twitterja za povečanje odziva na vaše tvite,
  • Retweet (RT) – delite koristne vsebine drugih, da svojim sledilcem posredujete dobre vsebine,
  • Slika ali video – obogateni tviti imajo boljši CTR, zato dodajajte slike in videe vsakemu vašemu tvitu.

Pinterest

  • Brez obrazov – na Pinterestu velja, da imajo slike brez obrazov ljudi, do 23 % boljšo odzivnost,
  • Ozadje – ozadja, ki ne pokrivajo več kot 40 % površine pina, podvojijo deljenje (ang. repin),
  • Barvitost – rdeče, temno zelene in roza slike imajo trikrat več odziva; barvne slike so 10-krat bolj deljene kot črnobele,
  • Pokončne slike – Pinterest je nagnjen bolj k vertikalnim kot horizontalnim slikam.

Google+

  • Naslov – za najboljši odziv naj ne bodo daljši od 60 znakov,
  • Slike – kot na drugih družabnih omrežjih imajo tudi na tem objave s sliko večjo odzivnost; najboljša dimenzija je 800×600 pikslov,
  • Povezava – enako kot za Facebook velja, da je za povečanje obiska na strani priporočljivo dodati povezavo,
  • Hashtagi (#) – za povečanje obiska spletne strani,
  • Odgovori na komentarje – uporabniki Google+ niso tako aktivni kot na drugih omrežjih, zato spodbujajte komunikacijo s tistimi, ki oddajajo komentarje.

Za vsa družabna omrežja velja, da je treba komunicirati pogosto in zelo osebno. Za piko na i pa dodajte še ščepec humorja in veliko žlico strokovnosti.

Vir: socialchefs.com

Zakaj je Instagram vse bolj priljubljeno družabno omrežje? >>

Vabimo vas na delavnico Facebook oglaševanje!
Datum: 4. 12. od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook je pred kratkim predstavil novo spremembo svojega algoritma. Tokratna prilagoditev bo zmanjševala doseg spletnih strani, ki niso prilagojene mobilnim napravam. Kako lahko optimizirate svojo spletno stran, da jo bo Facebook prikazal čim večjemu številu uporabnikov? Preberite več >>

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani. Preberite več >>

Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

V letu 2017 prevladuje splet. Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij. Preberite več >>

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Da je Facebook oglaševanje učinkovito orodje za trženje, je splošno znano. Na spletu so na voljo različni priročniki za vzpostavljanje oglasov, v prispevku pa se osredotočamo na to, kako lahko čim bolj učinkovito izkoristite vse potenciale različnih ciljnih skupin. Preberite več >>

Svoje trženjske strategije prilagodite različnim generacijam

Svoje trženjske strategije prilagodite različnim generacijam

Ljudje se razlikujemo glede na spol, starost, izobrazbo, zanimanja, višino prihodkov … Vse to morajo tržniki upoštevati pri oblikovanju svojih strategij in kampanj. Pri tem je izjemno koristna segmentacija potrošnikov – v prispevku obravnavamo segmentacijo glede na starost. Preberite več >>

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

Vsi podjetniki se dnevno soočajo z ogromnimi količinami elektronske pošte – pravzaprav bi lahko svoje delovne dneve v celoti posvetili odgovarjanju na prejeta sporočila. V prispevku predstavljamo, kako lahko sebi in drugim olajšate pošiljanje in prejemanje uvodnih sporočil. Preberite več >>

Kolumna: Pri 19 letih do svoje spletne trgovine

Kolumna: Pri 19 letih do svoje spletne trgovine

Spletno trgovino Top izbira sva ustanovila dva najboljša prijatelja. Že v prvem letniku srednje šole sva sanjala, da bova nekoč skupaj odprla podjetje. Želja je iz letnika v letnik naraščala, z njo pa so se rojevale tudi nove poslovne ideje. Preberite več >>

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

V petek, 26. maja 2017, smo v NLB Centru inovativnega podjetništva prisluhnili Igorju Bajsiču iz podjetja SEOPRO. Udeleženci smo izvedeli kopico novih informacij o optimizaciji spletnih strani in spoznali, kako lahko svojemu poslu zagotovimo konstantno rast na dolgi rok. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje