Recept za objave za 5 družabnih omrežij

Objave na družabnih omrežjih so poseben izziv. Dobra fotografija, ne prekratko in ne predolgo besedilo, spodbuda h komentarju, povezave in opisi so le nekateri izmed dejavnikov, na katere je treba pomisliti ob vsaki objavi.
Recept za objave za 5 družabnih omrežij

Ne poznamo univerzalnega recepta, obstajajo pa smernice, ki so kažipot na poti do uspešne komunikacije na Facebooku, YouTube-u, Twitterju, Pinterestu in omrežju Google+.

Facebook

  • Koristna informacija – uporabniki se veliko raje odzovemo na objave, ki nam prinesejo vredno informacijo,
  • Slika – objave s sliko imajo na Facebooku najboljši odziv; optimalna dimenzija slike je 800×600 pikslov,
  • Komunicirajte – če spodbujate dvosmerno komunikacijo in odgovarjate na komentarje, bomo uporabniki porabili od 20 % do 40 % več časa za vaše vsebine,
  • Povezava – objavi dodajte povezavo za povečanje obiska na spletno stran, spletno trgovino ali blog; uporabite program, kot sta bit.ly ali goo.gl, za merjenje statistike povezav,
  • Mobilno – 78 % ameriških uporabnikov Facebook obišče prek mobilnih telefonov, zato morajo biti objave temu prilagojene.

YouTube

Responsive design – odzivna oblika spletne strani >>

  • Naslov – od naslova je odvisno, ali bodo uporabniki kliknili na video, zato mu posvetite veliko časa; za največji učinek za optimizacijo omejite na največ 70 znakov,
  • Sličica (ang. thumbnail) – sličice, ustvarjene po meri, bodo pritegnile več klikov, zato poskrbite, da so dobro videti; najboljša dimenzija je 1280×720,
  • Opis – uporabite ključne besede za optimizacijo med organskimi rezultati in dodajte povezave na spletno stran za povečanje prometa,
  • Poziv k akciji – spodbudite prijave na YouTube račun, komentarje in všečke,
  • Oznake (ang. tags) – dodajte ključne besede med oznake za izboljšanje rangiranja videov med rezultati.

Twitter

  • Dolžina tvita – tvit naj bo krajši od 140 znakov, da imajo uporabniki prostor za RT,
  • Slovnica – ne žrtvujte slovnice zaradi omejene dolžine tvita, saj bo to pustilo slab vtis na uporabnike,
  • Poziv k akciji – bodite jasni, kaj želite od uporabnikov, ko preberejo vaš tvit,
  • Skrajšani URL-ji – uporabite program, kot sta bit.ly ali goo.gl, za merjenje statistike povezav,
  • Omembe – uporabite znak @, da omenite druge uporabnike Twitterja za povečanje odziva na vaše tvite,
  • Retweet (RT) – delite koristne vsebine drugih, da svojim sledilcem posredujete dobre vsebine,
  • Slika ali video – obogateni tviti imajo boljši CTR, zato dodajajte slike in videe vsakemu vašemu tvitu.

Pinterest

  • Brez obrazov – na Pinterestu velja, da imajo slike brez obrazov ljudi, do 23 % boljšo odzivnost,
  • Ozadje – ozadja, ki ne pokrivajo več kot 40 % površine pina, podvojijo deljenje (ang. repin),
  • Barvitost – rdeče, temno zelene in roza slike imajo trikrat več odziva; barvne slike so 10-krat bolj deljene kot črnobele,
  • Pokončne slike – Pinterest je nagnjen bolj k vertikalnim kot horizontalnim slikam.

Google+

  • Naslov – za najboljši odziv naj ne bodo daljši od 60 znakov,
  • Slike – kot na drugih družabnih omrežjih imajo tudi na tem objave s sliko večjo odzivnost; najboljša dimenzija je 800×600 pikslov,
  • Povezava – enako kot za Facebook velja, da je za povečanje obiska na strani priporočljivo dodati povezavo,
  • Hashtagi (#) – za povečanje obiska spletne strani,
  • Odgovori na komentarje – uporabniki Google+ niso tako aktivni kot na drugih omrežjih, zato spodbujajte komunikacijo s tistimi, ki oddajajo komentarje.

Za vsa družabna omrežja velja, da je treba komunicirati pogosto in zelo osebno. Za piko na i pa dodajte še ščepec humorja in veliko žlico strokovnosti.

Vir: socialchefs.com

Zakaj je Instagram vse bolj priljubljeno družabno omrežje? >>

Vabimo vas na delavnico Facebook oglaševanje!
Datum: 4. 12. od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>


Zakaj je zapisana strategija za vsebinsko trženje pomembna za poslovanje vašega podjetja?

Zakaj je zapisana strategija za vsebinsko trženje pomembna za poslovanje vašega podjetja?

Zgodba marsikaterega uspešnega zagonskega podjetja se vrti okoli vsebinskega trženja, na podlagi katerega je podjetje pridobilo ogromno zvestih strank in oblikovalo priznano blagovno znamko. Želite tudi vi uspeti z vsebinskim trženjem? Berite naprej. Preberite več >>

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Bloganje za majhna podjetja

Bloganje za majhna podjetja

Predstavljajte si, da bi kot muha na steni, lahko pozorno poslušali milijone ljudi in od njih pridobivali najbolj sveže informacije, medtem ko le-ti govorijo o vašem podjetju. Preberite več >>

Izdelava spletne strani – se boste naloge lotili sami ali boste najeli agencijo?

Izdelava spletne strani – se boste naloge lotili sami ali boste najeli agencijo?

Pred vami je naslednja naloga: vaše podjetje potrebuje novo spletno stran ali pa je čas za posodobitev in prenovo obstoječe strani. Preberite več >>

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

Vsi podjetniki se dnevno soočajo z ogromnimi količinami elektronske pošte – pravzaprav bi lahko svoje delovne dneve v celoti posvetili odgovarjanju na prejeta sporočila. V prispevku predstavljamo, kako lahko sebi in drugim olajšate pošiljanje in prejemanje uvodnih sporočil. Preberite več >>

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

Oglaševanje s pomočjo orodja Google AdWords je priljubljeno tudi pri slovenskih podjetnikih, ki ciljajo na spletne uporabnike. Gre za odlično orodje, ki se izkaže za zelo učinkovito, če uporabnik ve, kaj dela. V nasprotnem primeru lahko napake zasenčijo pozitivne učinke oglaševalske kampanje. Preberite več >>

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Da je Facebook oglaševanje učinkovito orodje za trženje, je splošno znano. Na spletu so na voljo različni priročniki za vzpostavljanje oglasov, v prispevku pa se osredotočamo na to, kako lahko čim bolj učinkovito izkoristite vse potenciale različnih ciljnih skupin. Preberite več >>

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Vsi se zavedamo, kako pomembno je spremljati analitiko spletne strani, a vendar si premalokrat vzamemo dovolj časa zanjo. Enkrat na mesec se prijavimo v Google Analytics in preberemo, kakšen je obisk strani v zadnjih 30 dneh. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje