Recept za objave za 5 družabnih omrežij

Objave na družabnih omrežjih so poseben izziv. Dobra fotografija, ne prekratko in ne predolgo besedilo, spodbuda h komentarju, povezave in opisi so le nekateri izmed dejavnikov, na katere je treba pomisliti ob vsaki objavi.
Recept za objave za 5 družabnih omrežij

Ne poznamo univerzalnega recepta, obstajajo pa smernice, ki so kažipot na poti do uspešne komunikacije na Facebooku, YouTube-u, Twitterju, Pinterestu in omrežju Google+.

Facebook

  • Koristna informacija – uporabniki se veliko raje odzovemo na objave, ki nam prinesejo vredno informacijo,
  • Slika – objave s sliko imajo na Facebooku najboljši odziv; optimalna dimenzija slike je 800×600 pikslov,
  • Komunicirajte – če spodbujate dvosmerno komunikacijo in odgovarjate na komentarje, bomo uporabniki porabili od 20 % do 40 % več časa za vaše vsebine,
  • Povezava – objavi dodajte povezavo za povečanje obiska na spletno stran, spletno trgovino ali blog; uporabite program, kot sta bit.ly ali goo.gl, za merjenje statistike povezav,
  • Mobilno – 78 % ameriških uporabnikov Facebook obišče prek mobilnih telefonov, zato morajo biti objave temu prilagojene.

YouTube

Responsive design – odzivna oblika spletne strani >>

  • Naslov – od naslova je odvisno, ali bodo uporabniki kliknili na video, zato mu posvetite veliko časa; za največji učinek za optimizacijo omejite na največ 70 znakov,
  • Sličica (ang. thumbnail) – sličice, ustvarjene po meri, bodo pritegnile več klikov, zato poskrbite, da so dobro videti; najboljša dimenzija je 1280×720,
  • Opis – uporabite ključne besede za optimizacijo med organskimi rezultati in dodajte povezave na spletno stran za povečanje prometa,
  • Poziv k akciji – spodbudite prijave na YouTube račun, komentarje in všečke,
  • Oznake (ang. tags) – dodajte ključne besede med oznake za izboljšanje rangiranja videov med rezultati.

Twitter

  • Dolžina tvita – tvit naj bo krajši od 140 znakov, da imajo uporabniki prostor za RT,
  • Slovnica – ne žrtvujte slovnice zaradi omejene dolžine tvita, saj bo to pustilo slab vtis na uporabnike,
  • Poziv k akciji – bodite jasni, kaj želite od uporabnikov, ko preberejo vaš tvit,
  • Skrajšani URL-ji – uporabite program, kot sta bit.ly ali goo.gl, za merjenje statistike povezav,
  • Omembe – uporabite znak @, da omenite druge uporabnike Twitterja za povečanje odziva na vaše tvite,
  • Retweet (RT) – delite koristne vsebine drugih, da svojim sledilcem posredujete dobre vsebine,
  • Slika ali video – obogateni tviti imajo boljši CTR, zato dodajajte slike in videe vsakemu vašemu tvitu.

Pinterest

  • Brez obrazov – na Pinterestu velja, da imajo slike brez obrazov ljudi, do 23 % boljšo odzivnost,
  • Ozadje – ozadja, ki ne pokrivajo več kot 40 % površine pina, podvojijo deljenje (ang. repin),
  • Barvitost – rdeče, temno zelene in roza slike imajo trikrat več odziva; barvne slike so 10-krat bolj deljene kot črnobele,
  • Pokončne slike – Pinterest je nagnjen bolj k vertikalnim kot horizontalnim slikam.

Google+

  • Naslov – za najboljši odziv naj ne bodo daljši od 60 znakov,
  • Slike – kot na drugih družabnih omrežjih imajo tudi na tem objave s sliko večjo odzivnost; najboljša dimenzija je 800×600 pikslov,
  • Povezava – enako kot za Facebook velja, da je za povečanje obiska na strani priporočljivo dodati povezavo,
  • Hashtagi (#) – za povečanje obiska spletne strani,
  • Odgovori na komentarje – uporabniki Google+ niso tako aktivni kot na drugih omrežjih, zato spodbujajte komunikacijo s tistimi, ki oddajajo komentarje.

Za vsa družabna omrežja velja, da je treba komunicirati pogosto in zelo osebno. Za piko na i pa dodajte še ščepec humorja in veliko žlico strokovnosti.

Vir: socialchefs.com

Zakaj je Instagram vse bolj priljubljeno družabno omrežje? >>

Vabimo vas na delavnico Facebook oglaševanje!
Datum: 4. 12. od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Tudi v Sloveniji lahko spletne oglase na Googlu ciljamo na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja. Preberite več >>

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Preberite več >>

Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Se ukvarjate z vsebinskim trženjem? Vlagate veliko energije v ustvarjanje kvalitetnih in optimiziranih objav, pa ne opazite rezultatov? Se nikakor ne morete prebiti na prvo stran iskalnih zadetkov? Preverite naslednje nasvete, ki vam lahko pomagajo pri vsebinskem trženju. Preberite več >>

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Visoka zapustna stopnja (angl. bounce rate) je nočna mora spletnih tržnikov. Kje lahko najdete podatke o njej in kaj pomeni visoka zapustna stopnja? Zakaj posamezniki hitro zapuščajo vašo spletno stran? Kako lahko popravite situacijo? Vse to in še več razkrivamo v nadaljevanju. Preberite več >>

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Do sedaj smo spoznali koristi ponovnega trženja, njegove oblike in Googlove strategije za oglasne kampanje remarketing. V tokratnem prispevku, ki je tudi zadnji v seriji ponovnega trženja, bom v ospredje postavila sezname za ponovno trženje in pogoje za njihovo delovanje. Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

Si želite povečati stopnjo konverzije? Tu je nekaj nasvetov!

Si želite povečati stopnjo konverzije? Tu je nekaj nasvetov!

Zastavili ste si cilj povečati svojo spletno prodajo za 50 odstotkov. Kako se lotiti tega podviga? Vlagati več v oglaševanje? Prispevati za 50 odstotkov več vsebine? Povečati finančne izdatke? Okrepiti ekipo? Preberite več >>

Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Vsi se zavedamo, kako pomembno je spremljati analitiko spletne strani, a vendar si premalokrat vzamemo dovolj časa zanjo. Enkrat na mesec se prijavimo v Google Analytics in preberemo, kakšen je obisk strani v zadnjih 30 dneh. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje