Recept za objave za 5 družabnih omrežij

Avtor Manca Korelc — 25.08.2015
Komentiraj!
Objave na družabnih omrežjih so poseben izziv. Dobra fotografija, ne prekratko in ne predolgo besedilo, spodbuda h komentarju, povezave in opisi so le nekateri izmed dejavnikov, na katere je treba pomisliti ob vsaki objavi.

Ne poznamo univerzalnega recepta, obstajajo pa smernice, ki so kažipot na poti do uspešne komunikacije na Facebooku, YouTube-u, Twitterju, Pinterestu in omrežju Google+.

Facebook

  • Koristna informacija - uporabniki se veliko raje odzovemo na objave, ki nam prinesejo vredno informacijo,
  • Slika - objave s sliko imajo na Facebooku najboljši odziv; optimalna dimenzija slike je 800x600 pikslov,
  • Komunicirajte - če spodbujate dvosmerno komunikacijo in odgovarjate na komentarje, bomo uporabniki porabili od 20 % do 40 % več časa za vaše vsebine,
  • Povezava - objavi dodajte povezavo za povečanje obiska na spletno stran, spletno trgovino ali blog; uporabite program, kot sta bit.ly ali goo.gl, za merjenje statistike povezav,
  • Mobilno - 78 % ameriških uporabnikov Facebook obišče prek mobilnih telefonov, zato morajo biti objave temu prilagojene.

YouTube

Responsive design – odzivna oblika spletne strani >>
  • Naslov - od naslova je odvisno, ali bodo uporabniki kliknili na video, zato mu posvetite veliko časa; za največji učinek za optimizacijo omejite na največ 70 znakov,
  • Sličica (ang. thumbnail) - sličice, ustvarjene po meri, bodo pritegnile več klikov, zato poskrbite, da so dobro videti; najboljša dimenzija je 1280x720,
  • Opis - uporabite ključne besede za optimizacijo med organskimi rezultati in dodajte povezave na spletno stran za povečanje prometa,
  • Poziv k akciji - spodbudite prijave na YouTube račun, komentarje in všečke,
  • Oznake (ang. tags) - dodajte ključne besede med oznake za izboljšanje rangiranja videov med rezultati.

Twitter

  • Dolžina tvita - tvit naj bo krajši od 140 znakov, da imajo uporabniki prostor za RT,
  • Slovnica - ne žrtvujte slovnice zaradi omejene dolžine tvita, saj bo to pustilo slab vtis na uporabnike,
  • Poziv k akciji - bodite jasni, kaj želite od uporabnikov, ko preberejo vaš tvit,
  • Skrajšani URL-ji - uporabite program, kot sta bit.ly ali goo.gl, za merjenje statistike povezav,
  • Omembe - uporabite znak @, da omenite druge uporabnike Twitterja za povečanje odziva na vaše tvite,
  • Retweet (RT) - delite koristne vsebine drugih, da svojim sledilcem posredujete dobre vsebine,
  • Slika ali video - obogateni tviti imajo boljši CTR, zato dodajajte slike in videe vsakemu vašemu tvitu.

Pinterest

  • Brez obrazov - na Pinterestu velja, da imajo slike brez obrazov ljudi, do 23 % boljšo odzivnost,
  • Ozadje - ozadja, ki ne pokrivajo več kot 40 % površine pina, podvojijo deljenje (ang. repin),
  • Barvitost - rdeče, temno zelene in roza slike imajo trikrat več odziva; barvne slike so 10-krat bolj deljene kot črnobele,
  • Pokončne slike - Pinterest je nagnjen bolj k vertikalnim kot horizontalnim slikam.

Google+

  • Naslov - za najboljši odziv naj ne bodo daljši od 60 znakov,
  • Slike - kot na drugih družabnih omrežjih imajo tudi na tem objave s sliko večjo odzivnost; najboljša dimenzija je 800x600 pikslov,
  • Povezava – enako kot za Facebook velja, da je za povečanje obiska na strani priporočljivo dodati povezavo,
  • Hashtagi (#) - za povečanje obiska spletne strani,
  • Odgovori na komentarje - uporabniki Google+ niso tako aktivni kot na drugih omrežjih, zato spodbujajte komunikacijo s tistimi, ki oddajajo komentarje.

Za vsa družabna omrežja velja, da je treba komunicirati pogosto in zelo osebno. Za piko na i pa dodajte še ščepec humorja in veliko žlico strokovnosti.

Vir: socialchefs.com

Zakaj je Instagram vse bolj priljubljeno družabno omrežje? >>

Vabimo vas na delavnico Facebook oglaševanje!
Datum: 4. 12. od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Prijavi se na e-novice!