Recept za uspeh se skriva v pravi ekipi

Zadovoljni in motivirani delavci so bistvenega pomena za uspeh podjetja, zato mora podjetnik storiti vse, kar je v njegovi moči, da bo svojo ekipo vodil in usmerjal, upoštevajoč njihove želje in potrebe. Le tako bo ekipa delovala kar najbolj učinkovito, podjetje pa bo poslovalo z dobičkom.
Recept za uspeh se skriva v pravi ekipi

Recept za uspeh se skriva v pravi ekipi (Vir slike: Freeimages.com)

Številni uspešni podjetniki so ugotovili, da se recept za uspeh skriva v pravi ekipi. Podjetnik, ki zna svojo ekipo zaposlenih primerno motivirati, je na dobri poti k temu, da bo njegovo podjetje nekoč zacvetelo in se razširilo. 

Da bi se skupina zaposlenih lahko med seboj zares dobro povezala, sta potrebni dve stvari: čas in prava usmeritev s strani podjetnika. Podjetnik, ki vodi določeno skupino ljudi, mora namreč poskrbeti, da posamezniki pridobijo skupne cilje in skupno vizijo. Ko se to zgodi, se ti med seboj povežejo in “skupina posameznikov” postane “ekipa”.  

Tedaj se zgodijo številne spremembe: posameznik dela ne opravlja več zgolj zaradi plačila, temveč zaradi samega podjetja, saj verjame v njegovo vizijo in poslanstvo, hkrati pa tudi zaradi preostalih članov ekipe, s katerimi se spoprijatelji in jim želi pomagati na njihovi poti do uspeha. Član ekipe se tudi veliko bolj zaveda dejstva, da bo sam veliko težje dosegel zastavljeni cilj kot s pomočjo drugih ljudi. 

Močno se povečata produktivnost in inovativnost v podjetju. Člani ekipe sedaj delujejo na višjem nivoju ne zato, ker bi to od njih zahteval šef, temveč zato, ker vedo, da se nanje zanašajo njihovi sodelavci in prijatelji, katere cenijo in spoštujejo. Nihče ne želi razočarati svoje ekipe, zato vsi delujejo skupaj.  

Želite tudi vi uspeti kot podjetnik? Obiščite naš podjetniški portal >>

V tem trenutku ekipa začne nadzorovati sama sebe in podjetnik, vodja ekipe, se lahko mirne vesti posveti drugim opravilom. Ko bo eden izmed članov ekipe napravil napako, ga bodo nanjo zagotovo opozorili preostali člani. 

Takšen način vodenja podjetja, kjer je ekipi zaupana velika stopnja avtonomije, se seveda razlikuje od klasičnih, danes precej pogosto uveljavljenih taktik, a že večkrat se je izkazalo, da so rezultati lahko izjemni. Vodja mora svoje zaposlene podpirati, definirati njihove naloge ter ustvariti prave pogoje. Usmeriti jih mora v pravo smer, nato pa jim dovoliti, da se odločajo po svoje in da uporabljajo svoje možgane. Rezultati se bodo slej ko prej pokazali. 

Vir: Harward Business Review

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje