Recesija se širi

Avtor Aida Osmanagić — 04.01.2009
Komentiraj!
Z novim letom se slabo piše podjetjem, katerih poslovanje temelji na internetu in internetnem oglaševanju.
Recesija se širi

Recesija tudi v letošnjem letu

Vpliv recesije na dohodek se pri teh podjetjih še ne pozna in njihov dohodek še ni padel, nekatera podjetja (Amazon) celo pravijo, da je bilo prejšnje leto njihovo najboljše do sedaj.

Vendar pa se tudi tu napoveduje obrat in mnoga podjetja, katerih dohodek temelji na internetnem oglaševanju, čaka močan upad. December je bil dober prodajni mesec, saj je večina podjetij za oglaševanje potrošila ves marketinški proračun, za januar pa se napoveduje, da bo prodaja slaba.

Podjetjapričakujejo celo 30 do 80 odstotni padec dobička v naslednjih treh mesecih in v čakanju na črne dni nihče ne pričakuje briljantnega četrtletja. To pa ima za posledico lahko še dodatna odpuščanja, kot je to bilo v navadi do sedaj. 


Vir: Techcrunch 

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!