Recesija udriha tudi na vrata internetnih podjetij

Ne glede na to, da gre internetnim podjetjem v času recesije bolje kot drugim podjetjem, na recesijo niso imuna. Kje bodo internetna podjetja iskala rešitev v želji za obstojem?
Recesija udriha tudi na vrata internetnih podjetij

V letošnjem letu je pomemben obstoj

Kljub recesiji se bodo ljudje še vedno hoteli zabavati in glede na varčno leto, se bodo hoteli zabavati po najnižji možni ceni. To pa bo zelo koristilo družabnim mrežam in podobnim skupnostim, kot so MySpace, YouTube in Facebook, ki brezplačno ponujajo obilico zabave s pomočjo svojih aplikacij. Prav tako bodo zabave željni uporabniki dobrodošli podjetjem, ki ponujajo igranje brezplačnih iger na spletu.

Glede na povečano priljubljenost virtualnih svetov lahko pričakujemo tudi, da bodo mnogi ponujali možnost menjave denarja za virtualne dobrine, kar je v Aziji praksa že dolga leta. Izkazala se je za bolj pomembno od oglaševanja in je primarni način poslovanja mnogih spletnih podjetij na Kitajskem in v Koreji.

Podjetja bodo na vse načine iskala nove načine cenejšega, a kvalitetnega oglaševanja, zato se bodo v veliki meri odločili za oglaševanje na zelo znanih spletnih straneh. To bo seveda pomenilo velik zaslužek za podjetja kot so Yahoo in AOL, po drugi strani pa se bo to obrestovalo tudi mnogim Web 2.0 podjetjem kot so Facebook in Digg, ki imajo zgrajene velike baze uporabnikov.

Medtem pa cene spletnih oglasov še naprej padajo, povpraševanje po oglaševanju pa se zaradi recesije zmanjšuje. Trenutno na trgu ponudba presega povpraševanje, kar še dodatno vpliva na padec cen. Rešitev mnogividijo v ciljanem oglaševanju, ki zna ublažiti ta padec in izboljšati učinkovitost direktnega oglaševanja. Z izboljšanjem tehnologij, ki omogočajo ciljano oglaševanje in s pridobitvijo še večjega števila kvalitetnih podatkov o uporabnikih, se bo izboljšala možnost ujemanja pravega oglasa s pravo, ciljno publiko. S tem se bo lahko ponovno dvignila cena oglasov.

Pričakujemo lahko tudi, da se bodo internetna podjetja bolj resno posvetila pridobivanju denarja od mednarodnih uporabnikov. Top strani kot so Yahoo, MSN, Facebook in MySpace imajo namreč več mednarodnih kot domačih uporabnikov. Kljub temu pa to zna biti težka naloga, saj približno polovico celotnega spletnega oglaševalskega prostora predstavlja trg ZDA. Prav iz tega razloga bodo podjetja v ZDA primorana sprejeti Azijsko prakso direktne prodaje dobrin uporabnikom, saj je to veliko boljši način poslovanja kot oglaševanje.

Vir: The Wall Street Journal

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

21.11.2017 od 16:30 do 08.12.2017 18:00
Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo številne kraje v Sloveniji - toplo vabljeni, da preverite program in se nam pridružite.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Trbovlje

21.11.2017 od 16:30 do 19:00
Blockchain Roadshow: Trbovlje

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo tudi Trbovlje, kjer nas bodo prijazno gostili v Katapultu.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje