Red Orbit zmagovalec Najpodjetniške ideje 08-09

Avtor Egon Ravbar — 26.05.2009
Komentiraj!
Red Orbit s.p., redni član Tehnološkega parka Ljubljana, vodilno podjetje na področju iskalnega marketinga in pozicioniranja na spletu v Sloveniji, je zmagovalec tekmovanja Najpodjetniška ideja 2008-09.
Red Orbit zmagovalec Najpodjetniške ideje 08-09

Najpodjetniška ideja 2008/2009 v režiji Financ

Cilj natečaja »Najpodjetniška ideja«, ki ga organizira časopisna hiša Finance, je promovirati inovativna podjetja in posameznike ter jih podpirati v vseh fazah podjetniškega procesa, od ideje naprej. S spremljanjem podjetniških uspehov in težav bi radi pripomogli k oblikovanju poslovnega ozračja, v katerem bo podjetništvo vedno nekaj zaželenega, koristnega in pozitivnega.

 

Letošnjega tekmovanja za laskavi naslov se je potegovalo 28 podjetniških idej. V finale se je uvrstilo deset podjetij, med njimi tudi, štiri podjetja, ki so člani Tehnološkega parka Ljubljana:  Red Orbit s.p., specialist za iskalno trženje; Optilab d.o.o., ki združuje najnaprednejše metode za odkrivanje goljufij  in učinkovito podporo postopkom za razreševanje in obvladovanje goljufij in nepravilnosti, Intera d.o.o. z razvitima spletnima orodjema za upravljanje odnosov s kupci in projektno vodenje ter Energen d.o.o., ki deluje na področju prijaznih energetskih storitev. Na osnovi glasovanja bralcev in strokovne komisije so bili izbrani trije superfinalisti in sicer Red Orbit, Intera in Energen.

 

Včeraj, 25. maja 2009, so na slavnosti prireditvi razglasili zmagovalce letošnjega tekmovanja. Laskavi naslov Najpodjetniška ideja 2008-09 je prejelo podjetje Red Orbit, ki ga vodi Andraž Štalec. Drugo mesto je zasedlo podjetje Intera, ki jo vodi Davorin Gabrovec s spletnima orodjema za CRM in projektno vodenje. Tretji pa je Energen, ki ga vodi Marko Seršen in ki podjetjem pomaga privarčevati energijo.

 

Red Orbit je razvil tri storitve za analizo spletnih strani: analizo ključnih besed, analizo prijaznosti do spletnih iskalnikov in analizo konkurenčnosti spletne strani. Spletne strani podjetja spremenijo v prodajno in trženjsko orodje. Dober obet zanje je tudi napoved, da bo slovenski trg iskalnega trženja, ki je bil predlanskim vreden deset milijonov evrov, rasel približno toliko kot evropski, z okoli 40-odstotno letno stopnjo rasti.

 

Drugo uvrščeno podjetje Interal, pa je razvilo dve spletni orodji, in sicer Intrix Project za projektno vodenje in Intrix CRM za upravljanje odnosov s kupci. Podjetje načrtuje širjenje dejavnosti v severno in zahodno Evropo, zato je spletne aplikacije že prevedlo v večino evropskih jezikov, tudi v kitajščino. Konkurenčna prednost produktov je cenovna dostopnost za manjša podjetja, ki jih veliki ponudniki spletnih rešitev navadno prezrejo. Spletna orodja se lahko prilagodijo posebnim potrebam in velikosti naročnika.

Energen, ki deluje na področju energetike, podjetjem pomaga zniževati stroške za energijo in energijo porabljati ter proizvajati prijazno do okolja. S storitvijo EnerSAVE podjetjem pomagajo znižati stroške za energijo in doseči učinkovito rabo energije. Analizi gospodarjenja z energijo sledi analiza energetskih izgub in priložnosti za čim manjšo porabo energije ali celo energetsko neodvisnost. Trg, na katerem deluje Energen, je obetaven v Sloveniji in Evropi zaradi trajnostnega vidika poslovanja.

 

Vir: Sporočilo za javnost - Red Orbit zmagovalec tekmovanja Najpodjetniška ideja 08-09

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice