Registracija blagovne znamke v slabi veri

Vrhovno sodišče RS je v sodbi III Ips 9/2012 odločilo, da v primeru, ko se slaba vera prijavitelja znamke nanaša le na nekatero blago, za katerega je zahteval registracijo znamke, se znamka lahko izbriše le za to blago (ne pa tudi za blago, glede katerega prijavitelj ni ravnal v slabi veri).
Blagovna znamka, Registracija blagovne znamke, zaščita blagovne znamke

Blagovna znamka, Registracija blagovne znamke, zaščita blagovne znamke

Zakon o intelektualni lastnini ne vsebuje jasnega odgovora na vprašanje, ali je slaba vera pri prijavi znamke lahko omejena samo na nekatero blago ali storitve, za katere je znamka registrirana. Za to je potrebno odgovor poiskati v sekundarnem pravu EU, in sicer v Direktivi 2008/95/ES. Slednja določa razloge za zavrnitev in neveljavnost znamke, med katerimi našteva tudi slabo vero prijavitelja.

V 13. členu Direktive pa je določeno, da v primeru, ko razlogi za zavrnitev ali razveljavitev ali neveljavnost blagovne znamke obstajajo le za nekatero blago ali storitve, za katere je bila ta blagovna znamka registrirana, zavrnitev registracije ali razveljavitev ali neveljavnost blagovne znamke obsega le tisto blago ali storitve.

Torej, kadar se slaba vera prijavitelja znamke nanaša le na nekatero blago/storitve, za katerega je zahteval registracijo znamke, se blagovna znamka lahko izbriše le za to blago/storitve (ne pa tudi na blago/storitve, glede katerih je prijavitelj ravnal v dobri veri).

Mi vam lahko pomagamo pri registraciji blagovne znamke.

Prijavitelj, ki znamko registrira z izključnim namenom, da prepreči njeno nadaljnjo uporabo npr. konkurentu ali pa udeležencem na gospodarskem trgu na splošno in sam nima namena tržiti blaga ali storitev s to znamko, je to storil v slabi veri.

V konkretnem sodnem primeru je bilo ugotovljeno, da tožeča stranka sama ni imela namena tržiti izdelkov s tem znakom. Zgolj to, da je tožeča stranka uporabljala znak le za eno vrsto blaga, še ne pomeni, da tožena stranka ne more biti v slabi veri glede registracije znamke za celotno blago, ki ga znamka pokriva.

Vir: Vrhovno sodišče RS

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

21.11.2017 od 16:30 do 08.12.2017 18:00
Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo številne kraje v Sloveniji - toplo vabljeni, da preverite program in se nam pridružite.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Trbovlje

21.11.2017 od 16:30 do 19:00
Blockchain Roadshow: Trbovlje

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo tudi Trbovlje, kjer nas bodo prijazno gostili v Katapultu.
Preberite več >>

MP dogodek: Kingsbox: Od študenta do milijona – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: Kingsbox: Od študenta do milijona – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitrorastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje