Registracija blagovne znamke v slabi veri

Vrhovno sodišče RS je v sodbi III Ips 9/2012 odločilo, da v primeru, ko se slaba vera prijavitelja znamke nanaša le na nekatero blago, za katerega je zahteval registracijo znamke, se znamka lahko izbriše le za to blago (ne pa tudi za blago, glede katerega prijavitelj ni ravnal v slabi veri).
Blagovna znamka, Registracija blagovne znamke, zaščita blagovne znamke

Blagovna znamka, Registracija blagovne znamke, zaščita blagovne znamke

Zakon o intelektualni lastnini ne vsebuje jasnega odgovora na vprašanje, ali je slaba vera pri prijavi znamke lahko omejena samo na nekatero blago ali storitve, za katere je znamka registrirana. Za to je potrebno odgovor poiskati v sekundarnem pravu EU, in sicer v Direktivi 2008/95/ES. Slednja določa razloge za zavrnitev in neveljavnost znamke, med katerimi našteva tudi slabo vero prijavitelja.

V 13. členu Direktive pa je določeno, da v primeru, ko razlogi za zavrnitev ali razveljavitev ali neveljavnost blagovne znamke obstajajo le za nekatero blago ali storitve, za katere je bila ta blagovna znamka registrirana, zavrnitev registracije ali razveljavitev ali neveljavnost blagovne znamke obsega le tisto blago ali storitve.

Torej, kadar se slaba vera prijavitelja znamke nanaša le na nekatero blago/storitve, za katerega je zahteval registracijo znamke, se blagovna znamka lahko izbriše le za to blago/storitve (ne pa tudi na blago/storitve, glede katerih je prijavitelj ravnal v dobri veri).

Mi vam lahko pomagamo pri registraciji blagovne znamke.

Prijavitelj, ki znamko registrira z izključnim namenom, da prepreči njeno nadaljnjo uporabo npr. konkurentu ali pa udeležencem na gospodarskem trgu na splošno in sam nima namena tržiti blaga ali storitev s to znamko, je to storil v slabi veri.

V konkretnem sodnem primeru je bilo ugotovljeno, da tožeča stranka sama ni imela namena tržiti izdelkov s tem znakom. Zgolj to, da je tožeča stranka uporabljala znak le za eno vrsto blaga, še ne pomeni, da tožena stranka ne more biti v slabi veri glede registracije znamke za celotno blago, ki ga znamka pokriva.

Vir: Vrhovno sodišče RS

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje