Registracija delovnega časa za mala podjetja

Še vedno vodite ročno evidenco delovnega časa vaših zaposlenih? Tudi vi mislite, da se vam vložek v nakup registracije ne bo povrnil? Oglejte si izračun, ki so ga pripravili pri podjetju Jantar, in se sami prepričajte, koliko lahko dejansko prihranite.
Registracija delovnega časa za mala podjetja

Registracija delovnega časa za mala podjetja (slika: sxc.hu).

Ste vedeli, da lahko v podjetju s 5 zaposlenimi z uvedbo registracije delovnega časa prihranite najmanj 3000 evrov?

Da bi dobili pravo število vašega prihranka, se lotite preprostega izračuna. Minute, ki bi jih z beleženjem delovnega časa lahko prihranili na dan, pomnožite s številom zaposlenih, dobljeno število minut pomnožite s številom delovnih dni v mesecu, jih pretvorite v ure in na koncu pomnožite še s povprečne bruto ceno delovne ure (npr. oktober 2010 = 8,86 €). Toliko bi prihranili na mesec. Pa na leto? Se tudi vam dobljena vrednost zdi prevelika, da bi jo prezrli?

Ponudba opreme za registracijo delovnega časa je na slovenskem trgu velika. Poleg opreme domačih proizvajalcev se zadnje čase pojavlja vse več kompletov za registracijo delovnega časa nižjega cenovnega razreda, ki temeljijo na strojni opremi azijskega porekla, dodana pa jim je zelo preprosta programska oprema, ki se po nakupu pogosto izkaže za pomanjkljivo.

Naši kompleti za evidenco delovnega časa vsebujejo vso potrebno strojno in programsko opremo, ki jo potrebujete za postavitev sistema registracije delovnega časa v vašem podjetju. Omogočajo beleženje prihodov na delo in odhodov z dela, malic, dopustov, bolniških, trajanje službene ali privatne odsotnosti in še več …

Vas zanima več? Preverite ponudbo Kompletov za registracijo delovnega časa.

Vir: Jantar.si

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje