Regres 2014

Regres je na letni dopust vezana pravica, kar pomeni, da ima vsak delavec, ki ima pravico do letnega dopusta tudi pravico do regresa. Višina zakonsko določenega najmanjšega regresa je identična minimalni plači (torej bruto 789,15 evrov).
Regres 2014

Regres 2014. (Vir slike: freeimages.com)

Regres mora biti izplačan na delavčev tekoči račun najkasneje do 1. julija. Izjemoma, v primeru delodajalčeve nelikvidnosti, se lahko izplačilo regresa odloži, vendar najdlje do 1. novembra tekočega leta.

Sodna praksa Sodišča EU poudarja, da je pravica do plačanega letnega dopusta temeljna socialna pravica. Sodišče navaja, da je “pravico do plačanega letnega dopust treba šteti za posebno pomembno načelo socialnega prava EU, od katerega odstopanja niso dovoljena in ki ga lahko pristojni organi izvajajo samo v mejah, izrecno določenih v Direktivi 93/104/ES in sodbi v zadevi Federatie Nederladse Vakbeweging”.

Regres je torej pravica, ki je tesno povezana s pravico do koriščenja letnega dopusta. Delavec naj bi odmor od dela izkoristil v smislu spremembe okolja, izvajanja aktivnosti, za katere med delovnikom nima časa in aktivnega sproščanja. Vse navedeno pa stane. Zato delavcu pripada določen znesek, ki naj bi ga porabil med dopustom.

Za dopust naj zato delavec ne bi uporabljal plače, saj ima ta predvsem eksistencialno funkcijo, kar pomeni, da delavcu zagotavlja spodobno preživetje, upoštevaje okoliščine in možnosti okolja, v katerem delavec živi.

Več o regresu lahko preberete v članku Regres >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje