Rekordna kazen za Microsoft

Kljub temu, da je Microsoft napovedal delno razkritje svoje programske kode, EU to ni preslepilo.
Rekordna kazen za Microsoft

Očitno tudi veliki kupi denarja Microsofta ne odvrnejo od kršitev.

Nova kazen znaša kar 899 milijonov evrov, Evropska komisija pa se je zanjo odločila, ker Microsoft še naprej ohranja visoke cene svoje programske opreme, konkurenci pa onemogoča lažjo implementacijo njihovih programov, saj so na Windowse še vedno vezani različni programi, kot je na primer Media player.

Vojna med EU in Gatesom, ki traja že več let, se torej nadaljuje.
Skupaj je tako Microsoft dobil že 1,68 milijona evrov kazni zaradi zlorabe monopolnega položaja na področju operacijskih sistemov.

Microsoft meni, da je kazen predvsem stvar preteklih dejanj, v prihodnost bo, vsaj tako obljubljajo, drugače.

Vir: Reuters

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje