Reportaža z dogodka Lastno podjetje? Zakaj pa ne! (Ljubljana)

Avtor Borut Borštnik — 30.01.2010
Komentiraj!
Zavod mladi podjetnik je izvedel izobraževanje za bodoče podjetnike, ki so se seznanili z začetnimi koraki pri ustanavljanju podjetja ter z uporabo sodobnih rešitev na osnovi medmrežja, ki jim lajšajo začetek poslovanja.
Reportaža z dogodka Lastno podjetje? Zakaj pa ne! (Ljubljana)

Ustanovitev podjetja - Lastno podjetje? Zakaj pa ne!

Slovenija mora za doseganje trajnostnega razvoja ustaviti podjetništvu prijazno okolje. V Zavodu mladi podjetnik, kjer skrbijo za spodbujanje podjetništva med mladimi, so izvedli brezplačno izobraževanje o ustanovitvi podjetja. Izobraževanja, ki je potekalo v prostorih Tehnološkega parka Ljubljana se je udeležilo več kot 150 mladih, ki jih zanima vstop na podjetniško pot. Glede na visoko zanimanje, bodo v Zavodu izobraževanje ponovili, predvidoma v začetku marca, saj so morali zaradi velikega zanimanja prijave predčasno zapreti.

„V Evropski Uniji preživi samo 10 odstotkov novo ustanovljenih podjetij, v Sloveniji pa je njihov delež še manjši. V Zavodu mladi podjetnik se trudimo, da bi mladim oziroma vsem, ki želijo začeti s podjetništvom olajšali začetek te izredno težavne poti,“ je povedal Borut Borštnik, direktor Zavoda mladi podjetnik.

Slušateljem izobraževanja z naslovom „Lastno podjetje? Zakaj pa ne!“ je Lea Bevčič iz podjetja Krasula predstavila prve korake, ki so potrebni ob ustanovitvi podjetja, od možnosti za svetovanje in virov za pridobivanje uporabnih informacij, do postopka registracije podjetja. Predstavljene so bile oblike in značilnosti gospodarskih družb s poudarkom na samostojnem podjetništvu in družbi z omejeno odgovornostjo. Udeleženci so spoznali praktične napotke glede pridobivanja subvencije za samozaposlitev na pasti, ki prežijo na podjetnike ob začetku njihove poslovne poti.

„Veliko vprašanj udeležencev tovrstnih dogodkov je zelo osnovnih, precej pa jih je tudi zelo specifičnih in zato zahtevajo nekoliko več razmisleka. Bistveno je, da se podjetnik lahko obrne na nekoga, ki mu lahko ponudi konkretno rešitev njegove težave,“ je dejala Lea Bevčič.

Zavod mladi podjetnik pomaga podjetnikom, ki stopajo nasproti podjetniškim izzivom, tudi prek različnih subvencioniranih storitev, ki jih izvaja s pomočjo svojih partnerjev. Med njimi je tudi storitev MP računovodstvo, prek katere imajo mladi podjetniki na voljo računovodske storitve po znižani ceni. Osnova za te storitve je uporaba spletne poslovne rešitve za vodenje poslovanja majhnih podjetij miniMAX, ki jo je na dogodku predstavil Marko Češnovar iz podjetja SAOP. Z rešitvijo miniMAX mladi podjetniki zmanjšajo porabo časa za administrativna opravila, ki so potrebna za vodenje poslovanja ter pridobijo kakovostne informacije iz svojega poslovanja na osnovi katerih se odločajo in tako zmanjšajo tveganja neuspeha. MiniMAX omogoča elektronsko poslovanje podjetnika z računovodskim servisom, na osnovi česar se zniža cena in poveča kakovost računovodske storitve.

V drugem delu izobraževanja je Sašo Kastelic iz podjetja Degriz predstavil dobre prakse prodaje prek spleta oziroma snovanja in izgradnje spletnih trgovin. Spletne trgovine namreč omogočajo optimalen začetek dejavnosti bodisi pri prodaji izdelkov bodisi pri prodaji storitve in so kot take izredno učinkovito sredstvo za čimprejšnje ustvarjanje prihodkov ob nizkih stroških, kar potrebujejo podjetniki začetniki. Podjetnikom je za trženje njihove spletne trgovine na voljo več cenovno učinkovitih načinov trženja prek spleta, na primer prek socialnih omrežij kot je Facebook in druga.

 

Več informacij o prihodnjih izobraževanjih dogodkih Zavoda Mladi podjetnik dobite na spletni strani: http://mladipodjetnik.si/novice-in-dogodki/dogodki.

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice