Reportaža z dogodka Lastno podjetje? Zakaj pa ne! (Ljubljana)

Zavod mladi podjetnik je izvedel izobraževanje za bodoče podjetnike, ki so se seznanili z začetnimi koraki pri ustanavljanju podjetja ter z uporabo sodobnih rešitev na osnovi medmrežja, ki jim lajšajo začetek poslovanja.
Reportaža z dogodka Lastno podjetje? Zakaj pa ne! (Ljubljana)

Ustanovitev podjetja – Lastno podjetje? Zakaj pa ne!

Slovenija mora za doseganje trajnostnega razvoja ustaviti
podjetništvu prijazno okolje. V Zavodu mladi podjetnik, kjer skrbijo
za spodbujanje podjetništva med mladimi, so izvedli brezplačno
izobraževanje o ustanovitvi podjetja. Izobraževanja, ki je potekalo
v prostorih Tehnološkega parka Ljubljana se je udeležilo več kot
150 mladih, ki jih zanima vstop na podjetniško pot. Glede na visoko
zanimanje, bodo v Zavodu izobraževanje ponovili, predvidoma v
začetku marca, saj so morali zaradi velikega zanimanja prijave
predčasno zapreti.

„V Evropski Uniji preživi samo 10
odstotkov novo ustanovljenih podjetij, v Sloveniji pa je njihov delež
še manjši. V Zavodu mladi podjetnik se trudimo, da bi mladim
oziroma vsem, ki želijo začeti s podjetništvom olajšali začetek
te izredno težavne poti,“ je povedal Borut Borštnik, direktor
Zavoda mladi podjetnik.

Slušateljem izobraževanja z naslovom
„Lastno podjetje? Zakaj pa ne!“ je Lea Bevčič iz podjetja
Krasula predstavila prve korake, ki so potrebni ob ustanovitvi
podjetja, od možnosti za svetovanje in virov za pridobivanje
uporabnih informacij, do postopka registracije podjetja.
Predstavljene so bile oblike in značilnosti gospodarskih družb s
poudarkom na samostojnem podjetništvu in družbi z omejeno
odgovornostjo. Udeleženci so spoznali praktične napotke glede
pridobivanja subvencije za samozaposlitev na pasti, ki prežijo na
podjetnike ob začetku njihove poslovne poti.

„Veliko vprašanj udeležencev
tovrstnih dogodkov je zelo osnovnih, precej pa jih je tudi zelo
specifičnih in zato zahtevajo nekoliko več razmisleka. Bistveno je,
da se podjetnik lahko obrne na nekoga, ki mu lahko ponudi konkretno
rešitev njegove težave,“ je dejala Lea Bevčič.

Zavod mladi podjetnik pomaga
podjetnikom, ki stopajo nasproti podjetniškim izzivom, tudi prek
različnih subvencioniranih storitev, ki jih izvaja s pomočjo svojih
partnerjev. Med njimi je tudi storitev MP računovodstvo, prek katere
imajo mladi podjetniki na voljo računovodske storitve po znižani
ceni. Osnova za te storitve je uporaba spletne poslovne rešitve za
vodenje poslovanja majhnih podjetij miniMAX, ki jo je na dogodku
predstavil Marko Češnovar iz podjetja SAOP. Z rešitvijo miniMAX
mladi podjetniki zmanjšajo porabo časa za administrativna opravila,
ki so potrebna za vodenje poslovanja ter pridobijo kakovostne
informacije iz svojega poslovanja na osnovi katerih se odločajo in
tako zmanjšajo tveganja neuspeha. MiniMAX omogoča elektronsko
poslovanje podjetnika z računovodskim servisom, na osnovi česar se
zniža cena in poveča kakovost računovodske storitve.

V drugem delu izobraževanja je Sašo
Kastelic iz podjetja Degriz predstavil dobre prakse prodaje prek
spleta oziroma snovanja in izgradnje spletnih trgovin. Spletne
trgovine namreč omogočajo optimalen začetek dejavnosti bodisi pri
prodaji izdelkov bodisi pri prodaji storitve in so kot take izredno
učinkovito sredstvo za čimprejšnje ustvarjanje prihodkov ob nizkih
stroških, kar potrebujejo podjetniki začetniki. Podjetnikom je za
trženje njihove spletne trgovine na voljo več cenovno učinkovitih
načinov trženja prek spleta, na primer prek socialnih omrežij kot
je Facebook in druga.

 

Več informacij o prihodnjih
izobraževanjih dogodkih Zavoda Mladi podjetnik dobite na spletni
strani: https://mladipodjetnik.si/novice-in-dogodki/dogodki.

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje