Reportaža z MP dogodka: Lastno podjetje? Zakaj pa ne!

Avtor Maja Borštnik — 25.09.2014
Komentiraj!
S sredinim dogodkom Lastno podjetje? Zakaj pa ne! smo otvorili novo sezono brezplačnih izobraževanj. Več kot 170 obiskovalcev je z zanimanjem spremljalo predavanje Nastje Kramer iz Malince.si, Lee Bevčič iz podjetja Krasula ter Petra Brenka iz podjetja Appoteka.
Reportaža z MP dogodka: Lastno podjetje? Zakaj pa ne!

Reportaža z MP dogodka: Lastno podjetje? Zakaj pa ne!

Po uvodnem nagovoru predstavnika organizatorja dogodka, Egona Ravbarja, direktorja Zavoda mladi podjetnik, je kot prva predavateljica nastopila Nastja Kramer, ki skupaj z Andrejo Stopar vodi zelo uspešno spletno trgovino z zdravo prehrano Malinca.si. Celo tako uspešno, da se je na letošnjem izboru Mladi podjetnik leta 2014 v izjemno hudi konkurenci skupaj s soustanoviteljico uvrstila v finalni izbor.

Nastja se je med predavanjem dotaknila različnih tematik, ki so bile še posebej zanimive za vse tiste, ki so tik pred odprtjem lastne spletne trgovine. "Na fakulteti so nam govorili, da je potrebno napraviti poslovni načrt. Tisti, ki smo ga delali na fakulteti, je obsegal 50 strani, kar zahteva ogromno dela," je razložila Nastja. A kot je ugotovila, je v realnosti nekoliko drugače, saj v podjetništvu časa za pisanje tako dolgih dokumentov preprosto ni.

Poudarila je tudi pomen gradnje baze za mlada podjetja. Mlada ekipa Malince je namreč ugotovila, da največ ljudi pritegnejo z recepti za zdrave jedi, kar spretno izkoriščajo za pridobivanje novih strank, nabiranje kontaktnih informacij ter gradnjo blagovne znamke. Opozorila je tudi na to, da je potrebno zvestim strankam izkazati posebno skrb in jih dodatno nagraditi, saj je potrebno več delati na povečevanju pogostosti nakupov že dobljenih strank, kot pa zgolj na iskanju novih potencialnih strank. 

Oglejte si fotogalerijo z dogodka >>

Po Nastjinem nastopu je sledilo novo zanimivo predavanje. Peter Brenkosoustanovitelj in direktor podjetja Appoteka, v okviru katerega že več kot šest let kontinuirano nastaja prva slovenska SaaS rešitev za spletno trgovanje v oblaku, ima namreč ogromno izkušenj s področja podjetništva, saj se vsak dan pogovarja z bodočimi spletnimi trgovci, lastniki in snovalci uspešnih spletnih trgovin, pa tudi trženjskimi strokovnjaki. In te izkušnje je rade volje delil z obiskovalci sredinega MP dogodka. 

Mlade podjetnike je pozval k temu, da še pred ustanovitvijo podjetja napravijo domačo nalogo: se pozanimajo o konkurenci doma in v tujini, poiščejo ključne besede, ki so relevantne za njihovo novo spletno trgovino ipd. Nastopiti morajo kot strokovnjaki, saj bodo le tako pridobili zaupanje obiskovalcev spletne strani - potencialnih strank, to pa lahko storijo tako, da jim podajo relevantno vsebino v obliki opisov, prispevkov, študij in priročnikov. 

Za konec je sledilo sedaj že tradicionalno izobraževanje o ustanovitvi podjetja z Leo Bevčič iz podjetja Krasula. Lea je predavala o različnih tematikah: o začetkih poslovanja, oblikah podjetij, stvareh, za katere mora poskrbeti podjetnik ob ustanovitvi, o DDV... 

Seveda je pojasnila tudi razliko med s.p. ali d.o.o.: "Prvi odgovarja s celim svojim premoženjem, kar pomeni, da s sredstvi na poslovnem računu razpolaga prosto. Gotovina, ki je na računu d.o.o.-ja, pa je last podjetja in ne lastnika. V kolikor lastnik d.o.o.-ja potrebuje posojilo, ga more vrniti, v nasprotnem primeru se šteje kot izplačilo dobička, katerega si sicer lastnik vedno lahko izplača." Kot je še poudarila, izplačilo dobička ne gre v dohodnino, tako kot plača.

shranjeno pod: , ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice