BLOG MARKETING DELAVNICA

Reportaža z MP predavanja: Time management

V sredo, 10. decembra se je na ekonomski fakulteti odvijal dogodek v režiji Zavoda mladi podjetnik. V sklopu dveh marketinško obarvanih predavanj je ponovno predaval mag. Robert Rolih, tokrat na temo Time managementa.
Reportaža z MP predavanja: Time management

Mag. Robert Rolih med predavanjem.

Mag. Roberta Roliha smo spoznali že na prejšnjem predavanju na temo Direktnega marketinga za manjša podjetja, tokrat pa nam je predstavil, kako si čimbolj učinkovito organiziramo in izkoristimo čas, ki ga imamo na razpolago.

Predavanje je razdelil na tri dele. Začel je z vidika psihologije in nas vprašal ali dovolj cenimo svoj čas. Potrebno se je zavedati pomembnosti in omejenosti časa, ki ga imamo. Za stvari, ki jih želimo narediti, se moramo odpovedati manj pomembnim ali celo nepomembnim stvarem, ki nam vsakodnevno kradejo čas.

Nato nam je predstavil različne tehnike organizacije časa. Zakaj lahko nekateri v določenem času opravijo vse kar so si zadali, drugi pa skoraj nič? Problem je v tem, da slednji niso produktivni. Pomembna pa je razlika med zaposlenostjo in produktivnostjo, saj bistvo ni da ste zaposleni, ampak produktivni – da dosegate zastavljene cilje.

Predstavil je SMART metodo za postavljanje ciljev. Ti naj bi bili:

  1. Specific (specifični)
  2. Measurable (merljivi)
  3. Ambitious, aligned with our values (ambiciozni in v skladu z našimi vrednotami)
  4. Realistic (realni)
  5. Time bounded (časovno omejeni)

Poudaril je, da je potrebno, da smo realistični, vendar pa si je vsakokrat potrebno postaviti nekoliko višje cilje, morda na prvi pogled nekoliko nerealne in prav tako verjeti vanje, da bomo napredovali pri naši dejavnosti.

Slišali smo marsikateri primer iz realnega življenja, zanimiv pa je bil podatek, da naj bi uslužbenci v javni upravi delo, ki bi ga v komercialnem sektorju naredili v 1 uri, opravljali 8 ur, kljub temu, da naj bi ves ta čas delali.

Potem je predlagal, da si vsak napiše 3 cilje, ki jih želi doseči v naslednjem letu. Navidez lahko delujejo nedosegljivi, zato smo izbrali enega od teh ciljev in se odločili za 3 stvari, ki jih bomo naredili v naslednjih 7 dneh za realizacijo tega cilja. Mnogo lažje je namreč, ko stvar konkretiziramo in se je lotimo korak za korakom. Za vsakodnevno planiranje pa si je priporočljivo narediti “To do list” – preprosto napišemo stvari ki jih želimo v dnevu narediti, pri tem pa izpostavimo najpomembnejše in se jih najprej lotimo. Naslednjo stvar pa začnemo opravljati šele, ko prejšnjo izpeljemo do konca.

Omenjena je bila tudi “tehnika žive žabe”. Marsikdaj imamo v dnevu kakšno opravilo, ki ga ves čas odlagamo in nas cel dan mori. To opravilo predstavlja živa žaba in če jo že zjutraj poješ, se ti čez dan ne mora pripetiti kaj hujšega. Zato zberite neprijetno stvar in z njo opravite že zjutraj!

Beseda je tekla tudi o občutku za pomembnost, ali vemo kaj je bistveno pri našem poslu oziroma dejavnosti. Česa se je potrebno najprej lotiti, hitro opraviti in ne odlašati. Slišali smo primer, ko se je nek prodajnik cele dneve ukvarjal z manj pomembnimi stvarmi in pustil ter se odzval na vsako stvar, ki ga je zmotila pri delu, ob koncu dneva pa je tožil, da prodaja ne steče. Seveda mu ni uspevalo, ko pa se s samo prodajo skoraj ni ukvarjal.

Z mislijo “Delo se razširi ali skrči, glede na čas, ki mu ga namenite” pa je sklenil zanimivo predavanje, ki je za sabo potegnilo plaz vprašanj. Večer smo nadaljevali ob pogostitvi pred predavalnico.

Fotografije si lahko ogledate na našem Facebook profilu. Dodajte ‘Zavod mladi podjetnik’ (=ime profila) za prijatelja na tej družabni mreži!

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

21.09.2017 od 9:00 do 15:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

*Pomembno obvestilo* Delavnica je RAZPRODANA. S prijavo na povezavi spodaj, se lahko postavite v čakalno vrsto, v primeru, da pride do odpovedi. Če bomo zabeležili dovolj interesa, bomo delavnico ponovili v kratkem. | Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase.
Preberite več >>

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje