Reportaža z MP predavanja: Time management

V sredo, 10. decembra se je na ekonomski fakulteti odvijal dogodek v režiji Zavoda mladi podjetnik. V sklopu dveh marketinško obarvanih predavanj je ponovno predaval mag. Robert Rolih, tokrat na temo Time managementa.
Reportaža z MP predavanja: Time management

Mag. Robert Rolih med predavanjem.

Mag. Roberta Roliha smo spoznali že na prejšnjem predavanju na temo Direktnega marketinga za manjša podjetja, tokrat pa nam je predstavil, kako si čimbolj učinkovito organiziramo in izkoristimo čas, ki ga imamo na razpolago.

Predavanje je razdelil na tri dele. Začel je z vidika psihologije in nas vprašal ali dovolj cenimo svoj čas. Potrebno se je zavedati pomembnosti in omejenosti časa, ki ga imamo. Za stvari, ki jih želimo narediti, se moramo odpovedati manj pomembnim ali celo nepomembnim stvarem, ki nam vsakodnevno kradejo čas.

Nato nam je predstavil različne tehnike organizacije časa. Zakaj lahko nekateri v določenem času opravijo vse kar so si zadali, drugi pa skoraj nič? Problem je v tem, da slednji niso produktivni. Pomembna pa je razlika med zaposlenostjo in produktivnostjo, saj bistvo ni da ste zaposleni, ampak produktivni – da dosegate zastavljene cilje.

Predstavil je SMART metodo za postavljanje ciljev. Ti naj bi bili:

  1. Specific (specifični)
  2. Measurable (merljivi)
  3. Ambitious, aligned with our values (ambiciozni in v skladu z našimi vrednotami)
  4. Realistic (realni)
  5. Time bounded (časovno omejeni)

Poudaril je, da je potrebno, da smo realistični, vendar pa si je vsakokrat potrebno postaviti nekoliko višje cilje, morda na prvi pogled nekoliko nerealne in prav tako verjeti vanje, da bomo napredovali pri naši dejavnosti.

Slišali smo marsikateri primer iz realnega življenja, zanimiv pa je bil podatek, da naj bi uslužbenci v javni upravi delo, ki bi ga v komercialnem sektorju naredili v 1 uri, opravljali 8 ur, kljub temu, da naj bi ves ta čas delali.

Potem je predlagal, da si vsak napiše 3 cilje, ki jih želi doseči v naslednjem letu. Navidez lahko delujejo nedosegljivi, zato smo izbrali enega od teh ciljev in se odločili za 3 stvari, ki jih bomo naredili v naslednjih 7 dneh za realizacijo tega cilja. Mnogo lažje je namreč, ko stvar konkretiziramo in se je lotimo korak za korakom. Za vsakodnevno planiranje pa si je priporočljivo narediti “To do list” – preprosto napišemo stvari ki jih želimo v dnevu narediti, pri tem pa izpostavimo najpomembnejše in se jih najprej lotimo. Naslednjo stvar pa začnemo opravljati šele, ko prejšnjo izpeljemo do konca.

Omenjena je bila tudi “tehnika žive žabe”. Marsikdaj imamo v dnevu kakšno opravilo, ki ga ves čas odlagamo in nas cel dan mori. To opravilo predstavlja živa žaba in če jo že zjutraj poješ, se ti čez dan ne mora pripetiti kaj hujšega. Zato zberite neprijetno stvar in z njo opravite že zjutraj!

Beseda je tekla tudi o občutku za pomembnost, ali vemo kaj je bistveno pri našem poslu oziroma dejavnosti. Česa se je potrebno najprej lotiti, hitro opraviti in ne odlašati. Slišali smo primer, ko se je nek prodajnik cele dneve ukvarjal z manj pomembnimi stvarmi in pustil ter se odzval na vsako stvar, ki ga je zmotila pri delu, ob koncu dneva pa je tožil, da prodaja ne steče. Seveda mu ni uspevalo, ko pa se s samo prodajo skoraj ni ukvarjal.

Z mislijo “Delo se razširi ali skrči, glede na čas, ki mu ga namenite” pa je sklenil zanimivo predavanje, ki je za sabo potegnilo plaz vprašanj. Večer smo nadaljevali ob pogostitvi pred predavalnico.

Fotografije si lahko ogledate na našem Facebook profilu. Dodajte ‘Zavod mladi podjetnik’ (=ime profila) za prijatelja na tej družabni mreži!

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje