Reportaža z MP predavanja: Osnove računovodstva za mlade podjetnike

V četrtek, 19. februarja se je na ekonomski fakulteti odvijal dogodek v režiji Zavoda mladi podjetnik. Predaval je Miha Rihar na temo Osnove računovodstva za mlade podjetnike, zbralo se je preko 120 slušateljev.
Reportaža z MP predavanja: Osnove računovodstva za mlade podjetnike

Miha Rihar med predavanjem Osnove računovodstva za mlade podjetnike.

Pred predavanjem je Blaž Kos iz Kluba poslovni angeli Slovenije seznanil obiskovalce s tveganim kapitalom. Poudaril je problem osnovnega “start up-a”, kako težko je začeti s svojim denarjem, zato so tu oni, ki vložijo v vaše podjetje do pol milijona evrov in s tem postanejo solastniki.

Sledilo je predavanje Miha Riharja iz podjetja Moji računi, ki ponuja računovodstvo in poslovno svetovanje. Začel je s predstavitvijo samostojnega podjetnika in nato prešel na knjigovodske listine, ki so zapisi o poslovnih dogodkih in spreminjajo sredstva, obveznosti, prihodke, stroške ter odhodke. Razdelil jih je na zunanje in notranje ter izvirne in izvedene knjigovodske listine. Te so verodostojne, ko se na njihovi podlagi jasno spozna narava in obseg poslovnega dogodka.

Slišali smo razlike med enostavnim in dvostavnim knjigovodstvom, pri enostavnem je prednost enostavnost, pri dvostavnem knjigovodstvu pa boljša preglednost in lažje odkrivanje napak. Seznanil nas je tudi z zakonodajo in predpisi, ki urejajo poslovanje podjetnika in računovodstvo. Najdemo jih predvsem v: slovenskih računovodski standardih (SRS), zakonu o gospodarskih družbah (ZGD-1), zakonu o dohodnini (ZDoh-2), zakonu o davku od dohodka pravnih oseb (ZDDPo), zakonu o davku na dodano vrednost (ZDDV-1) in v zakonu o davčnem postopku (ZDavP-1).

Beseda je tekla tudi o bilanci stanja, ki se deli na aktivo in pasivo. Aktivo predstavljajo sredstva, pasivo pa dobiček in obveznosti. Na aktivo in pasivo delimo tudi izkaz uspeha, le da aktivo prikazujejo odhodki, pasivo pa prihodki in dobiček.

Na primeru nam je razložil tudi prispevke zasebnika, ki so zavarovalna osnova x 38,2 odstotka, zavarovalno osnovo pa predstavlja minimalna plača ali n-kratnik povprečne plače, sicer pa se določi po lestvici na podlagi davčne osnove. Prikazal nam je tudi davek od dohodka iz dejavnosti in računovodska poročila(1), analize(2) in planiranje(3), to so: IOP, bilanca stanja, izkaz uspeha, dodatna računovodska poročila(1), kazalniki(2), plan izkaza uspeha, obratnega kapitala, investiranja, financiranja, bilance stanja in denarnega dohodka(3).

Zaključil je z e-računovodstvom, kot so izvozi, uvozi in prenosi podatkov. Na to temo je sledila še predstavitev spletnega računovodstva MiniMAX s strani SAOP.

Po kupu vprašanj za našega predavatelja, pa se je večer nadaljeval pred predavalnico, ob pogostitvi, kjer smo sklepali nova poznanstva in delili izkušnje, možno pa je bilo kupiti tudi MP majico.

Več slik si lahko ogledate na našem profilu na Facebooku!

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje