Rešitev je v prepoznavanju ciljnih kupcev

»Na začetku praktično sploh nismo vedeli, komu bomo prodajali, katere so naše stranke ter ali jim sploh rešujemo kakšen problem,« razlaga vodja spletne trgovine MojaČokolada.si, Andraž Gavez.
Rešitev je v prepoznavanju ciljnih kupcev

Rešitev je v prepoznavanju ciljnih kupcev

Sam začetek internetne čokoladnice sega tri leta nazaj, ko se je nadobudni študent ekonomije ob študiju začel poglobljeno ukvarjati tudi s spletno prodajo. Po dveh letih pridobivanja znanja ter stalnim učenjem, se je odločil odpreti prvo čokoladno spletno trgovino. Spletna trgovina MojaČokolada.si sedaj deluje že drugo leto, beleži 100 odstotno rast prodaje glede na lansko leto ter se z več kot 900 različnimi čokoladnimi izdelki ponaša z največjo ponudbo čokolad v Sloveniji.

»Začeli smo zelo dobro. Ker sem vedel, da imamo odličen izdelek, praktično tudi ni bilo nobene pritožbe glede naročil. A kljub vsemu so se zadeve glede na lansko leto korenito spremenile. Obnašanje spletnih uporabnikov je zaradi krize tudi malenkost drugačno. Ljudje namreč več časa preživimo med brskanjem po straneh, pred nakupom pregledamo veliko različnih spletnih strani, za nakup pa se zelo redko odločimo takoj. Zato smo vedeli, da moramo za hitrejšo rast nekaj spremeniti tudi mi.« pripoveduje Andraž.

»Po analitičnem pregledu podatkov ter opravljenih poglobljenih intervjujih z našimi ključnimi strankami, smo prišli do zanimivih ugotovitev. Našo storitev smo zato usmerili v prodajo ekskluzivnih personaliziranih daril. Spletno trgovino smo zato letos nadgradili in razširili, produktu Moja Čokolada (izdelava čokolade po meri) smo dodali še Mojo Bonboniero (izdelava bonboniere po meri) in uporabnikom omogočili pošiljanje daril na točno določen datum.«

»Glede na lansko leto se je marsikaj spremenilo tudi pri vodenju trgovine. Glavne spremembe so bile narejene predvsem na področju logistike in avtomatizacije poslovnih procesov. Tako sedaj naši kupci naročila dobijo hitreje, zaradi znižanja stroškov pa smo lahko znižali tudi naše prodajne cene. Sedaj, ko so vsi procesi optimizirani, kupcu pa izredno prijazni, se širimo tudi na sosednjo Hrvaško

Same sladke besede pa o čokoladni trgovini zapisujejo tudi znani Slovenci: 

MojaČokolada.si je spletna trgovina, ki me vedno znova navdahne z izjemnimi idejami, kako razveseliti moje poslovne partnerje in ljudi iz zasebnega življenja. Všeč mi je, da lahko sodelujem pri snovanju najboljše čokolade, ki sem jo kadarkoli poskusila. Glede na to, da že vso življenje pojem vsaj eno čokolado na dan, bi se lahko samooklicala za specialista za čokolado. Prepričali ste me s kvaliteto, ažurnostjo in ponujeno personalizacijo. Odlični ste in le tako naprej. Katja Fašink, uspešna pevka in podjetnica

Žena je izbrala temno čokolado s čilijem. Jaz sem dodal še napis in dve figurici, ona pa pravi, da sem uničil celo zadevo… Ampak, čokolada je bila v vsakem primeru odlična. Priporočam črno čokolado s čilijem, ravno prav zapeče čili. Poizkusite. Aleš Lisac, marketinški guru

Čokolada je – poleg piva – dokaz, da ima Bog rad ljudi 😉 Trgovina MojaČokolada je odličen vir tega nektarja v vseh oblikah. Personalizirane čokolade z vgraviranimi imeni in logotipi pa so zažigalna zasebna ali poslovna darilo, pripročam! Luka Kogovšek, vodja portala Ona-On.com

Več na spletni strani MojaCokolada.si.

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje