Rešitev je v prepoznavanju ciljnih kupcev

»Na začetku praktično sploh nismo vedeli, komu bomo prodajali, katere so naše stranke ter ali jim sploh rešujemo kakšen problem,« razlaga vodja spletne trgovine MojaČokolada.si, Andraž Gavez.
Rešitev je v prepoznavanju ciljnih kupcev

Rešitev je v prepoznavanju ciljnih kupcev

Sam začetek internetne čokoladnice sega tri leta nazaj, ko se je nadobudni študent ekonomije ob študiju začel poglobljeno ukvarjati tudi s spletno prodajo. Po dveh letih pridobivanja znanja ter stalnim učenjem, se je odločil odpreti prvo čokoladno spletno trgovino. Spletna trgovina MojaČokolada.si sedaj deluje že drugo leto, beleži 100 odstotno rast prodaje glede na lansko leto ter se z več kot 900 različnimi čokoladnimi izdelki ponaša z največjo ponudbo čokolad v Sloveniji.

»Začeli smo zelo dobro. Ker sem vedel, da imamo odličen izdelek, praktično tudi ni bilo nobene pritožbe glede naročil. A kljub vsemu so se zadeve glede na lansko leto korenito spremenile. Obnašanje spletnih uporabnikov je zaradi krize tudi malenkost drugačno. Ljudje namreč več časa preživimo med brskanjem po straneh, pred nakupom pregledamo veliko različnih spletnih strani, za nakup pa se zelo redko odločimo takoj. Zato smo vedeli, da moramo za hitrejšo rast nekaj spremeniti tudi mi.« pripoveduje Andraž.

»Po analitičnem pregledu podatkov ter opravljenih poglobljenih intervjujih z našimi ključnimi strankami, smo prišli do zanimivih ugotovitev. Našo storitev smo zato usmerili v prodajo ekskluzivnih personaliziranih daril. Spletno trgovino smo zato letos nadgradili in razširili, produktu Moja Čokolada (izdelava čokolade po meri) smo dodali še Mojo Bonboniero (izdelava bonboniere po meri) in uporabnikom omogočili pošiljanje daril na točno določen datum.«

»Glede na lansko leto se je marsikaj spremenilo tudi pri vodenju trgovine. Glavne spremembe so bile narejene predvsem na področju logistike in avtomatizacije poslovnih procesov. Tako sedaj naši kupci naročila dobijo hitreje, zaradi znižanja stroškov pa smo lahko znižali tudi naše prodajne cene. Sedaj, ko so vsi procesi optimizirani, kupcu pa izredno prijazni, se širimo tudi na sosednjo Hrvaško

Same sladke besede pa o čokoladni trgovini zapisujejo tudi znani Slovenci: 

MojaČokolada.si je spletna trgovina, ki me vedno znova navdahne z izjemnimi idejami, kako razveseliti moje poslovne partnerje in ljudi iz zasebnega življenja. Všeč mi je, da lahko sodelujem pri snovanju najboljše čokolade, ki sem jo kadarkoli poskusila. Glede na to, da že vso življenje pojem vsaj eno čokolado na dan, bi se lahko samooklicala za specialista za čokolado. Prepričali ste me s kvaliteto, ažurnostjo in ponujeno personalizacijo. Odlični ste in le tako naprej. Katja Fašink, uspešna pevka in podjetnica

Žena je izbrala temno čokolado s čilijem. Jaz sem dodal še napis in dve figurici, ona pa pravi, da sem uničil celo zadevo… Ampak, čokolada je bila v vsakem primeru odlična. Priporočam črno čokolado s čilijem, ravno prav zapeče čili. Poizkusite. Aleš Lisac, marketinški guru

Čokolada je – poleg piva – dokaz, da ima Bog rad ljudi 😉 Trgovina MojaČokolada je odličen vir tega nektarja v vseh oblikah. Personalizirane čokolade z vgraviranimi imeni in logotipi pa so zažigalna zasebna ali poslovna darilo, pripročam! Luka Kogovšek, vodja portala Ona-On.com

Več na spletni strani MojaCokolada.si.

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje