Responsive design – odzivna oblika spletne strani

Avtor — 27.06.2015
V prejšnjem prispevku smo spoznali mobilni marketing, tokrat pa se bomo dotaknili oblike spletne strani. Uporabniki mobilnih naprav želimo, da je obisk spletne strani s pametnega telefona enostaven in nezapleten, to pa pomeni, da se spletna stran prilagodi manjšem ekranu telefona.
Responsive design – odzivna oblika spletne strani

Responsive design – odzivna oblika spletne strani (Vir: Unsplash.com)

Kaj pomeni odzivna oblika spletne strani?

Odzivna oblika spletne strani (ang. responsive design) je oblika, ki se prilagodi vsaki napravi, iz katere obiščemo spletno stran: računalnik, tablica ali pametni telefon. Vse vsebine na spletni strani, tako tekst kot slike, se torej prilagodijo velikosti naprave.

Zakaj potrebujemo odzivno obliko na spletni strani?

Uporabniki spleta smo zelo leni. Želimo, da je na spletu vse enostavno, pregledno in da nam ni treba kaj dosti razmišljati. Ko obiščemo spletno stran z neodzivno obliko in moramo povečevati vsebino ter se premikati levo-desno, obstaja velika verjetnost, da bomo hitro zapustili spletno stran in je nikoli več obiskali. Zato moramo poskrbeti, da vsebina prepozna napravo uporabnika in se mu tako ustrezno prilagodi in omogoči pozitivno uporabniško izkušnjo.

Kot vidite na primeru, se vsebine lepo porazdelijo glede na napravo:

Kako preverim, ali je spletna stran prilagojena mobilnim napravam?

Preprost način preverjanja je prilagajanje velikosti okna brskalnika. Skrčite ga na velikost mobilnega telefona ali tablice in boste hitro ugotovili, ali se vsebina prilagaja manjšemu ekranu.

Drug način je Googlov test, ki ga najdete na tej povezavi: https://www.google.com/webmasters/tools/mobile-friendly/. Vpišite URL spletne strani, kliknite gumb Analyze in počakate na rezultat.

»Pinteresantne« strategije za povečanje obiska spletne strani

Ste slišali za »mobilegeddon«?

21. aprila letos je Google spremenil algoritem tako, da spletne strani, prilagojene mobilnim napravam, uvršča višje v naravnih rezultatih. O tem se je ogromno govorilo in opozarjalo lastnike spletnih strani že nekaj mesecev pred tem datumom. Strokovnjaki za optimizacijo strani so spremembo algoritma poimenovali kar mobilegeddon, saj so pričakovali ogromne razlike v rezultatih iskanj na Googlu. Do sedaj tektonskih premikov ni bilo, a bodo spremembe v prihodnosti vse bolj vidne.

Semantično iskanje: kako Google ve, kaj iščem?

Na spletu moramo vedno poskrbeti za dobro počutje uporabnikov. Ko obiščejo spletne strani z mobilnih naprav, se mora vsebina prilagoditi vsaki napravi, tako da niti ne občutijo, da je manjši ekran. Če je izkušnja s spletno stranjo pozitivna, je veliko večja verjetnost, da bo uporabnik tudi dosegel naš cilj: poklical, poslal povpraševanje ali opravil nakup.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Vabimo vas na delavnico Google Analytics!
Datum: 8. 1. 2016 od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Preberite več >>

Video: Z Google Analytics do rasti spletne strani

Video: Z Google Analytics do rasti spletne strani

Z uporabo programa Google Analytics lahko na brezplačen in preprost način spremljate obisk svoje spletne strani ali bloga. Poleg tega lahko na podlagi različnih poročil ugotovite, kako spodbuditi rast svoje spletne strani. V prispevku predstavljamo nekatera koristna orodja. Preberite več >>

S pomočjo Google Analytics nad spletne prevare

S pomočjo Google Analytics nad spletne prevare

Goljufive transakcije so nadloga, s katero se morajo ukvarjati skoraj vsi spletni trgovci. Večja podjetja vložijo veliko sredstev v storitve za zaščito pred goljufijami. Manjši trgovci se prepoznavanja goljufij včasih lotijo sami – pri tem si lahko pomagajo z Google Analytics. Preberite več >>

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Visoka zapustna stopnja (angl. bounce rate) je nočna mora spletnih tržnikov. Kje lahko najdete podatke o njej in kaj pomeni visoka zapustna stopnja? Zakaj posamezniki hitro zapuščajo vašo spletno stran? Kako lahko popravite situacijo? Vse to in še več razkrivamo v nadaljevanju. Preberite več >>

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Brezplačno spletno orodje Google Analytics vam bo pomagalo zbrati pomembne podatke o obiskovalcih vaše spletne strani torej tudi o vaših (potencialnih) strankah. Novo pridobljeno znanje boste lahko izkoristili tudi za to, da boste izboljšali svojo spletno stran. Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

V letu 2017 se osredotočite na mobilne spletne strani

V letu 2017 se osredotočite na mobilne spletne strani

Področje optimizacije spletnih strani se vedno bolj osredotoča na optimizacijo za mobilne naprave. To je razvidno predvsem iz Googlovih posodobitev algoritma za razvrščanje strani, ki vedno bolj upošteva mobilno dostopnost. V letu 2017 se osredotočite na mobilne spletne strani. Preberite več >>

Vabljeni na delavnico Google Analytics!

Vabljeni na delavnico Google Analytics!

Google Analytics je sicer brezplačno, a hkrati eno izmed najbolj koristnih orodij, ki je na voljo vsakemu lastniku spletne strani ali trgovine. Zaradi velikega nabora funkcij pa je tudi kompleksno. Zato smo vam na pomoč poklicali Marka Penka, ki se z Google Analytics srečuje vsakodnevno. Preberite več >>

5 razlogov, zakaj se udeležiti Google Analytics delavnice

5 razlogov, zakaj se udeležiti Google Analytics delavnice

Ena izmed najbolj uspešnih delavnic, ki jih organiziramo, je delavnica Google Analytics. Gre za predstavitev koristnih lastnosti brezplačnega Googlovega orodja, ki ga na dnevni bazi uporabljamo tudi sami. V nadaljevanju naštevam 5 tem, zaradi katerih se je delavnice smiselno udeležiti. Preberite več >>

MP dogodek: Google Analytics

MP dogodek: Google Analytics

Google Analytics je sicer brezplačno, a hkrati eno izmed najbolj koristnih orodij, ki je na voljo vsakemu lastniku spletne strani ali trgovine. Zaradi velikega nabora funkcij pa je tudi kompleksno. Zato smo vam na pomoč poklicali Marka Penka, ki se z Google Analytics srečuje vsakodnevno. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje