Responsive design – odzivna oblika spletne strani

Avtor Manca Korelc — 27.06.2015
Komentiraj!
V prejšnjem prispevku smo spoznali mobilni marketing, tokrat pa se bomo dotaknili oblike spletne strani. Uporabniki mobilnih naprav želimo, da je obisk spletne strani s pametnega telefona enostaven in nezapleten, to pa pomeni, da se spletna stran prilagodi manjšem ekranu telefona.
Responsive design – odzivna oblika spletne strani

Responsive design – odzivna oblika spletne strani (Vir: Unsplash.com)

Kaj pomeni odzivna oblika spletne strani?

Odzivna oblika spletne strani (ang. responsive design) je oblika, ki se prilagodi vsaki napravi, iz katere obiščemo spletno stran: računalnik, tablica ali pametni telefon. Vse vsebine na spletni strani, tako tekst kot slike, se torej prilagodijo velikosti naprave.

Zakaj potrebujemo odzivno obliko na spletni strani?

Uporabniki spleta smo zelo leni. Želimo, da je na spletu vse enostavno, pregledno in da nam ni treba kaj dosti razmišljati. Ko obiščemo spletno stran z neodzivno obliko in moramo povečevati vsebino ter se premikati levo-desno, obstaja velika verjetnost, da bomo hitro zapustili spletno stran in je nikoli več obiskali. Zato moramo poskrbeti, da vsebina prepozna napravo uporabnika in se mu tako ustrezno prilagodi in omogoči pozitivno uporabniško izkušnjo.

Kot vidite na primeru, se vsebine lepo porazdelijo glede na napravo:

Kako preverim, ali je spletna stran prilagojena mobilnim napravam?

Preprost način preverjanja je prilagajanje velikosti okna brskalnika. Skrčite ga na velikost mobilnega telefona ali tablice in boste hitro ugotovili, ali se vsebina prilagaja manjšemu ekranu.

Drug način je Googlov test, ki ga najdete na tej povezavi: https://www.google.com/webmasters/tools/mobile-friendly/. Vpišite URL spletne strani, kliknite gumb Analyze in počakate na rezultat.

»Pinteresantne« strategije za povečanje obiska spletne strani

Ste slišali za »mobilegeddon«?

21. aprila letos je Google spremenil algoritem tako, da spletne strani, prilagojene mobilnim napravam, uvršča višje v naravnih rezultatih. O tem se je ogromno govorilo in opozarjalo lastnike spletnih strani že nekaj mesecev pred tem datumom. Strokovnjaki za optimizacijo strani so spremembo algoritma poimenovali kar mobilegeddon, saj so pričakovali ogromne razlike v rezultatih iskanj na Googlu. Do sedaj tektonskih premikov ni bilo, a bodo spremembe v prihodnosti vse bolj vidne.

Semantično iskanje: kako Google ve, kaj iščem?

Na spletu moramo vedno poskrbeti za dobro počutje uporabnikov. Ko obiščejo spletne strani z mobilnih naprav, se mora vsebina prilagoditi vsaki napravi, tako da niti ne občutijo, da je manjši ekran. Če je izkušnja s spletno stranjo pozitivna, je veliko večja verjetnost, da bo uporabnik tudi dosegel naš cilj: poklical, poslal povpraševanje ali opravil nakup.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Vabimo vas na delavnico Google Analytics!
Datum: 8. 1. 2016 od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

XR06 - single static MP coworking
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!