Responsive design – odzivna oblika spletne strani

V prejšnjem prispevku smo spoznali mobilni marketing, tokrat pa se bomo dotaknili oblike spletne strani. Uporabniki mobilnih naprav želimo, da je obisk spletne strani s pametnega telefona enostaven in nezapleten, to pa pomeni, da se spletna stran prilagodi manjšem ekranu telefona.
Responsive design – odzivna oblika spletne strani

Responsive design – odzivna oblika spletne strani (Vir: Unsplash.com)

Kaj pomeni odzivna oblika spletne strani?

Odzivna oblika spletne strani (ang. responsive design) je oblika, ki se prilagodi vsaki napravi, iz katere obiščemo spletno stran: računalnik, tablica ali pametni telefon. Vse vsebine na spletni strani, tako tekst kot slike, se torej prilagodijo velikosti naprave.

Zakaj potrebujemo odzivno obliko na spletni strani?

Uporabniki spleta smo zelo leni. Želimo, da je na spletu vse enostavno, pregledno in da nam ni treba kaj dosti razmišljati. Ko obiščemo spletno stran z neodzivno obliko in moramo povečevati vsebino ter se premikati levo-desno, obstaja velika verjetnost, da bomo hitro zapustili spletno stran in je nikoli več obiskali. Zato moramo poskrbeti, da vsebina prepozna napravo uporabnika in se mu tako ustrezno prilagodi in omogoči pozitivno uporabniško izkušnjo.

Kot vidite na primeru, se vsebine lepo porazdelijo glede na napravo:

Kako preverim, ali je spletna stran prilagojena mobilnim napravam?

Preprost način preverjanja je prilagajanje velikosti okna brskalnika. Skrčite ga na velikost mobilnega telefona ali tablice in boste hitro ugotovili, ali se vsebina prilagaja manjšemu ekranu.

Drug način je Googlov test, ki ga najdete na tej povezavi: https://www.google.com/webmasters/tools/mobile-friendly/. Vpišite URL spletne strani, kliknite gumb Analyze in počakate na rezultat.

»Pinteresantne« strategije za povečanje obiska spletne strani

Ste slišali za »mobilegeddon«?

21. aprila letos je Google spremenil algoritem tako, da spletne strani, prilagojene mobilnim napravam, uvršča višje v naravnih rezultatih. O tem se je ogromno govorilo in opozarjalo lastnike spletnih strani že nekaj mesecev pred tem datumom. Strokovnjaki za optimizacijo strani so spremembo algoritma poimenovali kar mobilegeddon, saj so pričakovali ogromne razlike v rezultatih iskanj na Googlu. Do sedaj tektonskih premikov ni bilo, a bodo spremembe v prihodnosti vse bolj vidne.

Semantično iskanje: kako Google ve, kaj iščem?

Na spletu moramo vedno poskrbeti za dobro počutje uporabnikov. Ko obiščejo spletne strani z mobilnih naprav, se mora vsebina prilagoditi vsaki napravi, tako da niti ne občutijo, da je manjši ekran. Če je izkušnja s spletno stranjo pozitivna, je veliko večja verjetnost, da bo uporabnik tudi dosegel naš cilj: poklical, poslal povpraševanje ali opravil nakup.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Vabimo vas na delavnico Google Analytics!
Datum: 8. 1. 2016 od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


12 nasvetov za bloganje Blaža Kosa

12 nasvetov za bloganje Blaža Kosa

Ali iščete načine, kako povečati prepoznavnost svoje blagovne znamke? Ali želite nadgraditi svojo spletno trgovino? Ali ste že pomislili na pisanje bloga? Preberite več >>

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Visoka zapustna stopnja (angl. bounce rate) je nočna mora spletnih tržnikov. Kje lahko najdete podatke o njej in kaj pomeni visoka zapustna stopnja? Zakaj posamezniki hitro zapuščajo vašo spletno stran? Kako lahko popravite situacijo? Vse to in še več razkrivamo v nadaljevanju. Preberite več >>

Katere metrike morate spremljati na vaši spletni strani?

Katere metrike morate spremljati na vaši spletni strani?

Obstaja precej podjetij, ki aktivno vlagajo v vsebinski marketing kot enega izmed načinov za trženje svojih produktov ali storitev, a pri tem pozabljajo na bistveno stvar: na merjenje. Preberite več >>

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Brezplačno spletno orodje Google Analytics vam bo pomagalo zbrati pomembne podatke o obiskovalcih vaše spletne strani, tudi o vaših (potencialnih) strankah. Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 2. del

25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 2. del

V prejšnjem prispevku smo spoznali, kaj je pristajalna stran in kaj moramo vedeti, preden jo oblikujemo. Tokrat vas bomo opremili še z 18 nasveti, da bodo pristajalne strani postale učinkovit vir leadov. Preberite več >>

25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 1. del

25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 1. del

Pristajalna stran (angl. landing page) je spletna stran, kamor pride obiskovalec, ko klikne na spletni oglas, povezavo ali drug poziv k akciji. Oblikujemo jih za vsako marketinško akcijo posebej. Preberite več >>

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Vsi se zavedamo, kako pomembno je spremljati analitiko spletne strani, a vendar si premalokrat vzamemo dovolj časa zanjo. Enkrat na mesec se prijavimo v Google Analytics in preberemo, kakšen je obisk strani v zadnjih 30 dneh. Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje