Rezultati analiz postavili podjetje Jessice Albe na laž

Avtor — 04.04.2016
V luči poročil dveh laboratorijev, ki so Honest Company (glavni obraz je igralka Jessica Alba) postavili na laž, se podjetje poskuša braniti na vse pretege. To je že drugi večji udarec za Albino podjetje v manj kot enem letu.
Rezultati analiz postavili podjetje Jessice Albe na laž

Podjetje igralke Jessice Albe se javnosti predstavlja kot eno najbolj do okolja prijaznih, njihovi izdelki, namenjeni negi in skrbi pa naj bi sloveli za najbolj kakovostne na trgu (Vir slike: YouTube).

Podjetje igralke Jessice Albe se javnosti predstavlja kot eno najbolj okolju prijaznih, njihovi izdelki, namenjeni negi in skrbi pa naj bi sloveli za najbolj kakovostne na trgu. Honest Company, ki je zaživelo leta 2012, se je sprva predstavljalo s 17 izdelki, v zgolj treh letih pa je svojo ponudbo razširilo na več kot 120 izdelkov. Na svoji spletni strani pišejo, da so njihovi podatki o sestavinah jasni, kredibilni in transparentni. Brez zmešnjav.

Težava pa je, ker najnovejši laboratorijski izsledki podjetje postavljajo na laž. The Wall Street Journal se je pred kratkim dokopal do podatkov, ki kažejo, da detergent, eden od več kot sto izdelkov, ki jih prodaja podjetje, vsebuje natrijev lavril sulfat (SLS). To je namreč kemikalija, za katero je podjetje trdilo, da je ne uporablja v svojih izdelkih. To trdijo tudi v opisu na svoji spletni strani.

Kaj je SLS? To je strupena kemikalija, ki deluje kot umetni penilec in detergent v kozmetičnih ter pralnih sredstvih. SLS, ki je v celoti sintetično narejen iz nafte, je za naše telo izredno strupen. Nekaj dni po razkritju je Journal poročal, da proizvajalec detergenta več ne trdi, da so njegovi produkti brez vsebnosti SLS-ja. Tega sedaj ne more več trditi niti Honest Company.

Glavni argument, ki ga je podjetje izreklo, je, da njihovi detergenti pravzaprav vsebujejo natrijev kokos sulfat (SCS), ki se predstavlja kot »bolj prijazna alternativa« SLS-ju in SLES-u (natrijev lavril sulfat). V odzivu so dodali še, da je Journal testiral njihov produkt za SLS in ne SCS. Janet Blaschke, ena od svetovalk podjetja, je poudarila, da sta sestavini različni, in da je pravzaprav SLS prečiščen na drugačen način kot SCS ter dodala, da sta si sestavini povsem različni tudi z vidika varnosti.

Kaj je torej resnica? Ducat znanstvenikov je za Journal potrdilo, da je SCS mešanica sestavin, ki jih lahko v določeni meri najdemo tudi v SLS. Josh Bloom, vodja neprofitnega ameriškega sveta za znanost in zdravstvo, je v svoji analizi kontroverznosti podjetja zapisal, da je produkt poln SLS-ja. Poudarja, da v SLS-ju, SCS-ju in drugih detergentih iz sulfatov ni prav nič naravnega ne glede na način proizvodnje.

Honest Company se je sicer s kritikami soočil že v preteklosti. Med lanskim poletjem je podjetje zajel val pritožb o učinkovitosti njihove naravne kreme za zaščito pred soncem. Odziv podjetja je bil, da so njihove kreme prestale vse teste, medtem ko zmote niso priznali. Vsaj dve uporabnici iz Kalifornije sta se odločili za tožbo. Več o lanskem dogajanju si lahko preberete v članku Je podjetje Jessice Alba v škripcih? V tožbi sta navedli, da produkti podjetja niso tako naravni, kot jih oglašuje. Nedavno je podjetje prejelo še eno vabilo na sodišče, tokrat na newyorškega. Obtožbe se tokrat vrtijo okoli produktov, ki po mnenju tožnika vsebujejo nevarne in sintetične sestavine, ter da je oglaševanje podjetja zavajajoče. Honest je nove obtožbe označil za brezpredmetne.

Tri leta staro podjetje je v letu 2014 imelo 150 milijonov dolarjev prihodkov, letos pa naj bi ustvarilo 250 milijonov dolarjev, po poročanju nekaterih ameriških medijev pa naj bi celo razmišljalo o pohodu na borzo. Vrednost podjetja je po zadnjih podatkih ocenjena na 1,7 milijarde dolarjev. Produkte Honesta je možno kupiti tako prek njihove spletne strani kot tudi v več kot 4 tisoč fizičnih trgovinah, med katerimi je tudi trgovska veriga Target.

Preberite tudi
Feelif je slovenska inovacija za slepe in slabovidne

Feelif je slovenska inovacija za slepe in slabovidne

Feelif je slovenska inovacija, razvita v želji in upanju, da bo izboljšala kvaliteto življenja slepim in slabovidnim po vsem svetu. Podjetje Feelif je razvilo posebno napravo, ki omogoča predvajanje veččutne vsebine, namenjene učenju in zabavi slepih in slabovidnih.

Preberite več >>
Slovenski Hive Project zbral več kot 8,5 milijona dolarjev

Slovenski Hive Project zbral več kot 8,5 milijona dolarjev

Hive Project, slovenski projekt, ki želi s pomočjo tehnologije blockchain omogočiti prodajo terjatev tudi malim podjetjem in samostojnim podjetnikom, je s prvo javno ponudbo kovancev zbralo več kot dva tisoč bitcoinov oziroma več kot 8,5 milijona dolarjev.

Preberite več >>
Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Ogromno zagonskih podjetij propade že v prvem letu delovanja. Uspeh ni odvisen le od odlične ideje, pač pa tudi od drugih dejavnikov, na katere mora biti pozoren vsak podjetnik. V infografiki predstavljamo 18 pogostih napak zagonskih podjetij, ki lahko vodijo v njihov propad.

Preberite več >>
Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Na platformi za množično financiranje Adrifund sredstva zbira nov slovenski projekt. Koliba bo prvi slovenski lokal, v katerem bodo mobilni telefoni obiskovalcev dobesedno zaklenjeni. Še ena posebnost lokala: nastal bo iz ladijskega kontejnerja.

Preberite več >>
Prve ponudbe kovancev letos zbrale več kot 1,3 milijarde dolarjev

Prve ponudbe kovancev letos zbrale več kot 1,3 milijarde dolarjev

Prva javna ponudba kovancev je razmeroma nov način zbiranja sredstev, ki deluje na tehnologiji blockchain, konceptualno pa je podobna prvi javni ponudbi delnic. V svetu kriptovalut prve javne ponudbe v letošnjem letu doživljajo ogromen razmah.

Preberite več >>
Bo Hive Project s tehnologijo blockchain prevetril faktoring?

Bo Hive Project s tehnologijo blockchain prevetril faktoring?

Pred kratkim je po slovenskih in svetovnih medijih zaokrožila vest, da je slovenska platforma Hive Project zmagovalka letošnje CoinAgende, svetovne konference zagonskih podjetij in projektov, ki temeljijo na tehnologiji blockchain.

Preberite več >>
TAFR – z roboti do izboljšanja vsakdanjega dela kmetov in vinogradnikov

TAFR – z roboti do izboljšanja vsakdanjega dela kmetov in vinogradnikov

12 študentov različnih ljubljanskih fakultet je v enem letu izdelalo kmetijskega robota, ki se avtonomno premika po polju in opravlja različne naloge. Ekipa TAFR je robota pred kratkim izjemno uspešno predstavila na tekmovanju Field Robot Event 2017.

Preberite več >>
Najpogostejše napake startupov

Najpogostejše napake startupov

Odpreti podjetje je s postopkovnega vidika dandanes verjetno najlažje v celotni zgodovini človeštva. Na VEM točki lahko v nekaj dneh odprete svoje lastno podjetje in postanete podjetnik. Po drugi strani pa je dandanes v celotni zgodovini človeštva najtežje uspeti v podjetništvu.

Preberite več >>
Noordung – ultimativni gadget za uživanje na poti

Noordung – ultimativni gadget za uživanje na poti

Slovensko zagonsko podjetje Noordung je pred kratkim začelo s prodajo inovativnih električnih koles z možnostjo predvajanja glasbe. O ideji, njenem razvoju, dodani vrednosti in načrtih za prihodnost smo se pogovarjali z ustanoviteljem podjetja Gregorjem Frasom.

Preberite več >>
Video: Storyboard of The Lean Startup Introduction

Video: Storyboard of The Lean Startup Introduction

V znanem delu Erica Riesa The Lean Startup: How Today’s Entrepreneurs Use Continuous Innovation to Create Radically Successful Businesses je natančno opisana metoda vitkega podjetništva. Predstavljeni video na enostaven način predstavi nekatere ključne poudarke dela.

Preberite več >>
Oznake:
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial.

Preberite več >>
Vse za podjetje