Rezultati analiz postavili podjetje Jessice Albe na laž

V luči poročil dveh laboratorijev, ki so Honest Company (glavni obraz je igralka Jessica Alba) postavili na laž, se podjetje poskuša braniti na vse pretege. To je že drugi večji udarec za Albino podjetje v manj kot enem letu.
Rezultati analiz postavili podjetje Jessice Albe na laž

Podjetje igralke Jessice Albe se javnosti predstavlja kot eno najbolj do okolja prijaznih, njihovi izdelki, namenjeni negi in skrbi pa naj bi sloveli za najbolj kakovostne na trgu (Vir slike: YouTube).

Podjetje igralke Jessice Albe se javnosti predstavlja kot eno najbolj okolju prijaznih, njihovi izdelki, namenjeni negi in skrbi pa naj bi sloveli za najbolj kakovostne na trgu. Honest Company, ki je zaživelo leta 2012, se je sprva predstavljalo s 17 izdelki, v zgolj treh letih pa je svojo ponudbo razširilo na več kot 120 izdelkov. Na svoji spletni strani pišejo, da so njihovi podatki o sestavinah jasni, kredibilni in transparentni. Brez zmešnjav.

Težava pa je, ker najnovejši laboratorijski izsledki podjetje postavljajo na laž. The Wall Street Journal se je pred kratkim dokopal do podatkov, ki kažejo, da detergent, eden od več kot sto izdelkov, ki jih prodaja podjetje, vsebuje natrijev lavril sulfat (SLS). To je namreč kemikalija, za katero je podjetje trdilo, da je ne uporablja v svojih izdelkih. To trdijo tudi v opisu na svoji spletni strani.

Kaj je SLS? To je strupena kemikalija, ki deluje kot umetni penilec in detergent v kozmetičnih ter pralnih sredstvih. SLS, ki je v celoti sintetično narejen iz nafte, je za naše telo izredno strupen. Nekaj dni po razkritju je Journal poročal, da proizvajalec detergenta več ne trdi, da so njegovi produkti brez vsebnosti SLS-ja. Tega sedaj ne more več trditi niti Honest Company.

Glavni argument, ki ga je podjetje izreklo, je, da njihovi detergenti pravzaprav vsebujejo natrijev kokos sulfat (SCS), ki se predstavlja kot »bolj prijazna alternativa« SLS-ju in SLES-u (natrijev lavril sulfat). V odzivu so dodali še, da je Journal testiral njihov produkt za SLS in ne SCS. Janet Blaschke, ena od svetovalk podjetja, je poudarila, da sta sestavini različni, in da je pravzaprav SLS prečiščen na drugačen način kot SCS ter dodala, da sta si sestavini povsem različni tudi z vidika varnosti.

Kaj je torej resnica? Ducat znanstvenikov je za Journal potrdilo, da je SCS mešanica sestavin, ki jih lahko v določeni meri najdemo tudi v SLS. Josh Bloom, vodja neprofitnega ameriškega sveta za znanost in zdravstvo, je v svoji analizi kontroverznosti podjetja zapisal, da je produkt poln SLS-ja. Poudarja, da v SLS-ju, SCS-ju in drugih detergentih iz sulfatov ni prav nič naravnega ne glede na način proizvodnje.

Honest Company se je sicer s kritikami soočil že v preteklosti. Med lanskim poletjem je podjetje zajel val pritožb o učinkovitosti njihove naravne kreme za zaščito pred soncem. Odziv podjetja je bil, da so njihove kreme prestale vse teste, medtem ko zmote niso priznali. Vsaj dve uporabnici iz Kalifornije sta se odločili za tožbo. Več o lanskem dogajanju si lahko preberete v članku Je podjetje Jessice Alba v škripcih? V tožbi sta navedli, da produkti podjetja niso tako naravni, kot jih oglašuje. Nedavno je podjetje prejelo še eno vabilo na sodišče, tokrat na newyorškega. Obtožbe se tokrat vrtijo okoli produktov, ki po mnenju tožnika vsebujejo nevarne in sintetične sestavine, ter da je oglaševanje podjetja zavajajoče. Honest je nove obtožbe označil za brezpredmetne.

Tri leta staro podjetje je v letu 2014 imelo 150 milijonov dolarjev prihodkov, letos pa naj bi ustvarilo 250 milijonov dolarjev, po poročanju nekaterih ameriških medijev pa naj bi celo razmišljalo o pohodu na borzo. Vrednost podjetja je po zadnjih podatkih ocenjena na 1,7 milijarde dolarjev. Produkte Honesta je možno kupiti tako prek njihove spletne strani kot tudi v več kot 4 tisoč fizičnih trgovinah, med katerimi je tudi trgovska veriga Target.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Slovenski kriptosvet kmalu na velikem platnu

Slovenski kriptosvet kmalu na velikem platnu

Pestro dogajanje v povezavi s kriptovalutami in blockchain tehnologijo v Sloveniji bo kmalu predstavljeno z dokumentarnim filmom v angleškem jeziku Crypto Nation Slovenia. Preberite več >>

10 podjetniških ekip bo razvijalo projekte z vrhunskimi blockchain strokovnjaki

10 podjetniških ekip bo razvijalo projekte z vrhunskimi blockchain strokovnjaki

Mentorski program ICOrelator desetim izbranim ekipam omogoča, da dobijo vse potrebne informacije za zagon ICO kampanje.   Preberite več >>

Raje kot v nakup Ferrarija investirata v razvoj

Raje kot v nakup Ferrarija investirata v razvoj

Zgodba sežanskega podjetja TNG Oprema in njihove blagovne znamke KingsBox je nedvomno zgodba o uspehu. Glede na vnemo Luke Železnika in Dejana Kobala je pred podjetjem novo uspešno obdobje. Preberite več >>

Raziskava GEM – Kako zagreti za podjetništvo smo Slovenci?

Raziskava GEM – Kako zagreti za podjetništvo smo Slovenci?

V okviru konference PODIM v Mariboru so bili širši javnosti predstavljeni rezultati raziskave Global Entrepreneurship Monitor. Ti kažejo, da je kar dobra polovica Slovencev prepričana v svoje podjetniške sposobnosti. Preberite več >>

“Ljudje se ponovno učijo tujih jezikov za zabavo”

“Ljudje se ponovno učijo tujih jezikov za zabavo”

S sodobnimi metodami poučevanja Jezikovna akademija skrbi za kakovostno učenje tujih jezikov za celoten spekter prebivalstva - od otrok do najzahtevnejših poslovnežev. Finalisti izbora Mladi podjetnik leta 2016 želijo postati vodilni ponudnik jezikovnih tečajev in prevajalskih storitev na slovenskem trgu. Preberite več >>

Slovenski start-up leta 2018 je Beeping

Slovenski start-up leta 2018 je Beeping

Prestižno lovoriko Slovenski start-up leta 2018 je prejelo zagonsko podjetje NEXT, ki je razvilo spletno platformo Beeping za hitro, varno in učinkovito najemanje preverjenih čistilcev za dom. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje