Rezultati analiz postavili podjetje Jessice Albe na laž

V luči poročil dveh laboratorijev, ki so Honest Company (glavni obraz je igralka Jessica Alba) postavili na laž, se podjetje poskuša braniti na vse pretege. To je že drugi večji udarec za Albino podjetje v manj kot enem letu.
Rezultati analiz postavili podjetje Jessice Albe na laž

Podjetje igralke Jessice Albe se javnosti predstavlja kot eno najbolj do okolja prijaznih, njihovi izdelki, namenjeni negi in skrbi pa naj bi sloveli za najbolj kakovostne na trgu (Vir slike: YouTube).

Podjetje igralke Jessice Albe se javnosti predstavlja kot eno najbolj okolju prijaznih, njihovi izdelki, namenjeni negi in skrbi pa naj bi sloveli za najbolj kakovostne na trgu. Honest Company, ki je zaživelo leta 2012, se je sprva predstavljalo s 17 izdelki, v zgolj treh letih pa je svojo ponudbo razširilo na več kot 120 izdelkov. Na svoji spletni strani pišejo, da so njihovi podatki o sestavinah jasni, kredibilni in transparentni. Brez zmešnjav.

Težava pa je, ker najnovejši laboratorijski izsledki podjetje postavljajo na laž. The Wall Street Journal se je pred kratkim dokopal do podatkov, ki kažejo, da detergent, eden od več kot sto izdelkov, ki jih prodaja podjetje, vsebuje natrijev lavril sulfat (SLS). To je namreč kemikalija, za katero je podjetje trdilo, da je ne uporablja v svojih izdelkih. To trdijo tudi v opisu na svoji spletni strani.

Kaj je SLS? To je strupena kemikalija, ki deluje kot umetni penilec in detergent v kozmetičnih ter pralnih sredstvih. SLS, ki je v celoti sintetično narejen iz nafte, je za naše telo izredno strupen. Nekaj dni po razkritju je Journal poročal, da proizvajalec detergenta več ne trdi, da so njegovi produkti brez vsebnosti SLS-ja. Tega sedaj ne more več trditi niti Honest Company.

Glavni argument, ki ga je podjetje izreklo, je, da njihovi detergenti pravzaprav vsebujejo natrijev kokos sulfat (SCS), ki se predstavlja kot »bolj prijazna alternativa« SLS-ju in SLES-u (natrijev lavril sulfat). V odzivu so dodali še, da je Journal testiral njihov produkt za SLS in ne SCS. Janet Blaschke, ena od svetovalk podjetja, je poudarila, da sta sestavini različni, in da je pravzaprav SLS prečiščen na drugačen način kot SCS ter dodala, da sta si sestavini povsem različni tudi z vidika varnosti.

Kaj je torej resnica? Ducat znanstvenikov je za Journal potrdilo, da je SCS mešanica sestavin, ki jih lahko v določeni meri najdemo tudi v SLS. Josh Bloom, vodja neprofitnega ameriškega sveta za znanost in zdravstvo, je v svoji analizi kontroverznosti podjetja zapisal, da je produkt poln SLS-ja. Poudarja, da v SLS-ju, SCS-ju in drugih detergentih iz sulfatov ni prav nič naravnega ne glede na način proizvodnje.

Honest Company se je sicer s kritikami soočil že v preteklosti. Med lanskim poletjem je podjetje zajel val pritožb o učinkovitosti njihove naravne kreme za zaščito pred soncem. Odziv podjetja je bil, da so njihove kreme prestale vse teste, medtem ko zmote niso priznali. Vsaj dve uporabnici iz Kalifornije sta se odločili za tožbo. Več o lanskem dogajanju si lahko preberete v članku Je podjetje Jessice Alba v škripcih? V tožbi sta navedli, da produkti podjetja niso tako naravni, kot jih oglašuje. Nedavno je podjetje prejelo še eno vabilo na sodišče, tokrat na newyorškega. Obtožbe se tokrat vrtijo okoli produktov, ki po mnenju tožnika vsebujejo nevarne in sintetične sestavine, ter da je oglaševanje podjetja zavajajoče. Honest je nove obtožbe označil za brezpredmetne.

Tri leta staro podjetje je v letu 2014 imelo 150 milijonov dolarjev prihodkov, letos pa naj bi ustvarilo 250 milijonov dolarjev, po poročanju nekaterih ameriških medijev pa naj bi celo razmišljalo o pohodu na borzo. Vrednost podjetja je po zadnjih podatkih ocenjena na 1,7 milijarde dolarjev. Produkte Honesta je možno kupiti tako prek njihove spletne strani kot tudi v več kot 4 tisoč fizičnih trgovinah, med katerimi je tudi trgovska veriga Target.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP dogodek: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

MP dogodek: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitro rastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Ogromno zagonskih podjetij propade že v prvem letu delovanja. Uspeh ni odvisen le od odlične ideje, pač pa tudi od drugih dejavnikov, na katere mora biti pozoren vsak podjetnik. V infografiki predstavljamo 18 pogostih napak zagonskih podjetij, ki lahko vodijo v njihov propad. Preberite več >>

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

Gizzmo.si je najboljši spletni trgovec v Sloveniji

Gizzmo.si je najboljši spletni trgovec v Sloveniji

Na največjem regijskem ecommerce tekmovanju Spletni trgovec leta je spletna trgovina gizzmo.si prejela kar tri nagrade, med drugim tudi najvišjo lovoriko Web Champion 2017. Preberite več >>

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow. Preberite več >>

Oznake: