Rezultati analiz postavili podjetje Jessice Albe na laž

Avtor Maruša Žibert — 04.04.2016
Komentiraj!
V luči poročil dveh laboratorijev, ki so Honest Company (glavni obraz je igralka Jessica Alba) postavili na laž, se podjetje poskuša braniti na vse pretege. To je že drugi večji udarec za Albino podjetje v manj kot enem letu.
Rezultati analiz postavili podjetje Jessice Albe na laž

Podjetje igralke Jessice Albe se javnosti predstavlja kot eno najbolj do okolja prijaznih, njihovi izdelki, namenjeni negi in skrbi pa naj bi sloveli za najbolj kakovostne na trgu (Vir slike: YouTube).

Podjetje igralke Jessice Albe se javnosti predstavlja kot eno najbolj okolju prijaznih, njihovi izdelki, namenjeni negi in skrbi pa naj bi sloveli za najbolj kakovostne na trgu. Honest Company, ki je zaživelo leta 2012, se je sprva predstavljalo s 17 izdelki, v zgolj treh letih pa je svojo ponudbo razširilo na več kot 120 izdelkov. Na svoji spletni strani pišejo, da so njihovi podatki o sestavinah jasni, kredibilni in transparentni. Brez zmešnjav.

Težava pa je, ker najnovejši laboratorijski izsledki podjetje postavljajo na laž. The Wall Street Journal se je pred kratkim dokopal do podatkov, ki kažejo, da detergent, eden od več kot sto izdelkov, ki jih prodaja podjetje, vsebuje natrijev lavril sulfat (SLS). To je namreč kemikalija, za katero je podjetje trdilo, da je ne uporablja v svojih izdelkih. To trdijo tudi v opisu na svoji spletni strani.

Kaj je SLS? To je strupena kemikalija, ki deluje kot umetni penilec in detergent v kozmetičnih ter pralnih sredstvih. SLS, ki je v celoti sintetično narejen iz nafte, je za naše telo izredno strupen. Nekaj dni po razkritju je Journal poročal, da proizvajalec detergenta več ne trdi, da so njegovi produkti brez vsebnosti SLS-ja. Tega sedaj ne more več trditi niti Honest Company.

Glavni argument, ki ga je podjetje izreklo, je, da njihovi detergenti pravzaprav vsebujejo natrijev kokos sulfat (SCS), ki se predstavlja kot »bolj prijazna alternativa« SLS-ju in SLES-u (natrijev lavril sulfat). V odzivu so dodali še, da je Journal testiral njihov produkt za SLS in ne SCS. Janet Blaschke, ena od svetovalk podjetja, je poudarila, da sta sestavini različni, in da je pravzaprav SLS prečiščen na drugačen način kot SCS ter dodala, da sta si sestavini povsem različni tudi z vidika varnosti.

Kaj je torej resnica? Ducat znanstvenikov je za Journal potrdilo, da je SCS mešanica sestavin, ki jih lahko v določeni meri najdemo tudi v SLS. Josh Bloom, vodja neprofitnega ameriškega sveta za znanost in zdravstvo, je v svoji analizi kontroverznosti podjetja zapisal, da je produkt poln SLS-ja. Poudarja, da v SLS-ju, SCS-ju in drugih detergentih iz sulfatov ni prav nič naravnega ne glede na način proizvodnje.

Honest Company se je sicer s kritikami soočil že v preteklosti. Med lanskim poletjem je podjetje zajel val pritožb o učinkovitosti njihove naravne kreme za zaščito pred soncem. Odziv podjetja je bil, da so njihove kreme prestale vse teste, medtem ko zmote niso priznali. Vsaj dve uporabnici iz Kalifornije sta se odločili za tožbo. Več o lanskem dogajanju si lahko preberete v članku Je podjetje Jessice Alba v škripcih? V tožbi sta navedli, da produkti podjetja niso tako naravni, kot jih oglašuje. Nedavno je podjetje prejelo še eno vabilo na sodišče, tokrat na newyorškega. Obtožbe se tokrat vrtijo okoli produktov, ki po mnenju tožnika vsebujejo nevarne in sintetične sestavine, ter da je oglaševanje podjetja zavajajoče. Honest je nove obtožbe označil za brezpredmetne.

Tri leta staro podjetje je v letu 2014 imelo 150 milijonov dolarjev prihodkov, letos pa naj bi ustvarilo 250 milijonov dolarjev, po poročanju nekaterih ameriških medijev pa naj bi celo razmišljalo o pohodu na borzo. Vrednost podjetja je po zadnjih podatkih ocenjena na 1,7 milijarde dolarjev. Produkte Honesta je možno kupiti tako prek njihove spletne strani kot tudi v več kot 4 tisoč fizičnih trgovinah, med katerimi je tudi trgovska veriga Target.

shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!