Richard Branson: Kaj se zgodi, ko vaše malo podjetje zraste?

Uspešen britanski podjetnik Richard Branson rad deli svoje znanje in izkušnje z ostalimi podjetniki in s tistimi, ki bi to želeli postati. Tokrat se bo dotaknil teme rasti podjetja - ko imate majhno podjetje, ga z lahkoto nadzorujete in vodite svojo ekipo, kaj pa se zgodi, ko podjetje zraste?
Richard Branson: Kaj se zgodi, ko vaše malo podjetje zraste?

Richard Branson: Kaj se zgodi, ko vaše malo podjetje zraste? (Vir slike: sxc.hu)

»Skozi leta smo ustanovili veliko Virgin podjetij zgolj zato, ker nismo bili zadovoljni z obstoječo ponudbo na trgu. Ne glede na to, ali je šlo za letalsko družbo, mobilno telefonijo ali finančne storitve – vedno smo izstopali, saj smo se osredotočali na to, kako bi ljudem izboljšali ali olajšali življenje s pomočjo inovacij, boljših storitev ali dodane vrednosti«, pravi Richard Branson in dodaja »Od časa do časa so bile dovolj že samo bolj transparentne cene ali bolj prijazno osebje in to nam je dalo konkurenčno prednost!«.

Richard svetuje, da naj bo delo zabavno, birokracijo pa, v kolikor je to le mogoče, zmanjšajte na minimum. Dnevno spominjajte svoje zaposlene in ljudi okoli sebe, da je posel (tako kot življenje) nekaj, kar je nadvse zabavno.

V začetku podjetniške poti lahko svojo majhno ekipo brez problema vzpodbujate, motivirate in se osredotočate na malenkosti ter visoko kvalitetno storitev. Bolj ko boste uspešni, večje podjetje boste vodili, zato se morate vprašati, kako sedaj voditi ekipo in kako nadzorovati malenkosti in vzdrževati visoko kvaliteto storitev.

Richard svetuje:

1. Sledite svoji viziji.

Pri Virgin je bilo to največkrat pregledovanje obstoječih trgov in ponudba nečesa boljšega z dodano vrednostjo.

2. Osnova so dobri odnosi.

Vedno imejte pred seboj dolgoročni cilj. Velikokrat boste srečali ljudi, ki vam bodo kasneje lahko pomagali. Ohranjajte dobre odnose, saj so ti ključni za uspeh.

3. Sestavite si pravo ekipo, ki vas bo spremljala do vrha.

To je težaven korak. Veliko manjših podjetij ne raste, ker podjetniki ne znajo oceniti, kdo napredku lahko sledi in kdo ne. Ne glede na to, kako boleče je odpuščati, se boste morali lotiti tudi tega. Ustvarite si ekipo ljudi, ki si želijo uspeti, ki se ne bojijo sprememb in so visoko motivirani.

4. Vizija in dobra klima v podjetju sta v veliki meri zaslužna za uspeh podjetja.

Ekipa se mora poistovetiti z vizijo podjetja in pred seboj imeti jasno začrtane cilje.

5. Ne glede na to, kako veliko je vaše podjetje, podrobnosti so zelo pomembne.

Richard vedno potuje s svojimi letali, zato da vedno znova preveri, če je vse tako, kot mora biti (do najmanjše podrobnosti). S seboj ima vedno prenosnik, da si zapiše komentarje zaposlenih, s katerimi vedno pokramlja.

6. Poslušajte stranke in stopite v akcijo.

Stranke izražajo svoja mnenja preko socialnih omrežji in pri pogovoru z zaposlenimi, s katerimi stopijo v stik. Nikar ne zanemarjajte predlogov in kritik strank – na njih se morate odzvati (in to ne z izgovori).

Vir: entrepreneur.com

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje