Richard Branson: Soočite se s svojimi strahovi

Richard Branson je podjetnik rojen 1950 v Veliki Britaniji, najbolj znan, kot ustanovitelj Virgin Gropu z več kot 400 podjetij. V poslovni svet je vstopil že pri rosnih 16-ih letih z revijo Student. Danes uspešen podjetnik rad deli nasvete mladim podjetnikom.
Richard Branson: Soočite se s svojimi strahovi

Richard Branson: soočite se s svojimi strahovi. (Vir slike: wikipedia.org)

V nadaljevanju si preberite njegovo mnenje o soočanju s strahovi.

Podati se v podjetništvo zahteva posebne vrste pogum, saj se je potrebno soočiti z veliko negotovostjo odprtja in vzdrževanja podjetja. Zmožnost prepoznati lastne strahove in se na podlagi tega odločiti kako nadaljevati, lahko predstavlja razliko med uspehom in propadom podjetja. Richard Branson je mnenja, da soočanje in premagovanje strahov ter fobij zelo dobro vpliva na posel. To je pomembno predvsem zato, ker boste sposobni ločiti med neutemeljenim strahom in čisto utemeljenim alarmom.

Vsakdo ima svoje fobije, vendar so številne raziskave pokazale, da ima največ ljudi fobijo pred letenjem z letalom, plavanjem in javnim nastopanjem.

Ne glede na to, kakšno fobijo imate vi, Richard Branson je mnenja, da jo boste odpravili oz. omilili z vajo. Tudi sam se je nekdaj bal javnega nastopanja, vendar je ta strah z leti in vajo zbledel.

Prvič se je Richard Branson s strahom pred javnim nastopanjem moral soočiti, ko je postal obraz svoje nove letalske družbe. Takrat je prejel najboljši nasvet: „Ko morate javno nastopati, si predstavljate, da ste v dnevni sobi in se pogovarjate z nekom.”

Glede javnega nastopanja je nekdaj Richard Branson upošteval standarde, vendar si je čez čas nastop prilagodil. Ne drži se več pravila 25 minutnega govora, ki mu sledijo vprašanja občinstva, temveč poizkuša odgovarjati na vprašanja sproti. Tak način predstavitve je zanj manj stresen (saj mu ni treba pripravljati 25 minutnega govora), za občinstvo pa je tovrstna struktura predstavitve bolj zanimiva, saj lahko sprašujejo o zadevah, ki jih zanimajo in jim ni treba poslušati pol ure govora o stvareh, ki jih ne zanimajo.

Richard Branson se strinja s Franklinom D. Rooseveltom: “Strah je edina stvar, ki se je moramo bati.” Poleg tega dodaja, da skrivanje pred strahovi le-te zgolj ojača – zato si naredite seznam fobij in se z njimi soočite. Presenečeni boste nad tem, kaj vse lahko dosežete!

Vir: entrepreneur.com

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje