Video: Risanka Family Guy je navdih za Cartoob

Vse se je začelo z ljubeznijo do risank. Luka Žvar je namreč velik navdušenec nad risankami, kot so Family guy, Simpsonovi in South Park. Zaslužen je za eno najbolj priljubljenih aplikacij, ki omogoča, da se njeni uporabniki prelevijo v prave risane like.
Video: Risanka Family Guy je navdih za Cartoob

Zgoraj: Andrej Železnik in Peter Peer, spodaj: Luka Žvar, Simon Jarm in Rok Kreslin (panda)

Zagotovo ste že slišali za aplikacijo Cartoob (ki je skovanka imen Cartoon in YouTube), prvo mobilno aplikacijo na podlagi računalniškega vida, ki prepoznava gibanje telesa, uporabnika pa spremeni v risanega junaka. Je proizvod slovenskega znanja, do ideje pa je prišel Luka Žvar. Še pred časom je Luka razvijal v startupu za cardio fitnes naprave, a pravi, da bi za njegovo realizacijo potrebovali investicijo v višini vsaj milijon evrov. Čeprav so prejeli tudi različne nagrade, je idejo opustil in se vrnil nazaj v svoje prvotne, pravniške vode. Pravzaprav je šel tja, da bi ugotovil, kje bi lahko služil denar.

Nastala je ideja za Cartoob. Ker pa priznava, da programirati ne zna – v smehu pove, da je njegovo računalniško znanje “omejeno” na Microsoft Excel in Word ter splet -, se je na pomoč zatekel k Andreju Železniku. Železnik, prav tako dr. Peter Peer, ki opravi večino programiranja, sta pristala na pomoč. Stvar je stekla po delitvi deleža, dela in financ

V prihodnosti tudi novi karatkerji

“Kar velik naval je na božično verzijo,” razloži Žvar, ki pa obenem priznava, da so jo morda malce prepozno dali na spletne tržnice. O številkah prenosov še ne smejo govoriti, a videti je, da je Cartoob prava mala uspešnica. Na vprašanje, ali je možno pričakovati, da se bo Cartoob razvijal podobno kot uspešnica Angry Birds, Žvar odgovarja: “Možno je v tej smeri razmišljati. Potrebno bo vključiti nove karakterje, robote, barbike, skratka tudi tiste, na katere smo že malce pozabili.”

YouTube

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje