Video: Risanka Family Guy je navdih za Cartoob

Vse se je začelo z ljubeznijo do risank. Luka Žvar je namreč velik navdušenec nad risankami, kot so Family guy, Simpsonovi in South Park. Zaslužen je za eno najbolj priljubljenih aplikacij, ki omogoča, da se njeni uporabniki prelevijo v prave risane like.
Video: Risanka Family Guy je navdih za Cartoob

Zgoraj: Andrej Železnik in Peter Peer, spodaj: Luka Žvar, Simon Jarm in Rok Kreslin (panda)

Zagotovo ste že slišali za aplikacijo Cartoob (ki je skovanka imen Cartoon in YouTube), prvo mobilno aplikacijo na podlagi računalniškega vida, ki prepoznava gibanje telesa, uporabnika pa spremeni v risanega junaka. Je proizvod slovenskega znanja, do ideje pa je prišel Luka Žvar. Še pred časom je Luka razvijal v startupu za cardio fitnes naprave, a pravi, da bi za njegovo realizacijo potrebovali investicijo v višini vsaj milijon evrov. Čeprav so prejeli tudi različne nagrade, je idejo opustil in se vrnil nazaj v svoje prvotne, pravniške vode. Pravzaprav je šel tja, da bi ugotovil, kje bi lahko služil denar.

Nastala je ideja za Cartoob. Ker pa priznava, da programirati ne zna – v smehu pove, da je njegovo računalniško znanje “omejeno” na Microsoft Excel in Word ter splet -, se je na pomoč zatekel k Andreju Železniku. Železnik, prav tako dr. Peter Peer, ki opravi večino programiranja, sta pristala na pomoč. Stvar je stekla po delitvi deleža, dela in financ

V prihodnosti tudi novi karatkerji

“Kar velik naval je na božično verzijo,” razloži Žvar, ki pa obenem priznava, da so jo morda malce prepozno dali na spletne tržnice. O številkah prenosov še ne smejo govoriti, a videti je, da je Cartoob prava mala uspešnica. Na vprašanje, ali je možno pričakovati, da se bo Cartoob razvijal podobno kot uspešnica Angry Birds, Žvar odgovarja: “Možno je v tej smeri razmišljati. Potrebno bo vključiti nove karakterje, robote, barbike, skratka tudi tiste, na katere smo že malce pozabili.”

YouTube

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje