S hitro predstavitvijo do uspeha

Avtor ursa — 20.01.2010
Komentiraj!
V današnjem visoko konkurenčnem gospodarskem okolju imajo prednosti tisti, ki so sposobni s hitro in privlačno predstavitvijo v manj kot minuti prepričati investitorje, delodajalce ali poslovne partnerje. Z upoštevanjem šestih preprostih korakov boste na hiter in učinkovit način prodati sebe ali svojo poslovno idejo.
S hitro predstavitvijo do uspeha

Prepričajte investitorje med vožnjo z dvigalom. (Vir: contentmarketingtoda.com)

V devetdesetih so takšne kratke predstavitve dobile ime "elevator pitches", saj naj bi bila njihova naloga prepričati investitorje med vožnjo z dvigalom. Zaradi učinkovitosti jih še danes uporabljajo vsi, od podjetnikov in prodajalcev do iskalcev zaposlitve, primerne pa so tako za predstavitve v živo kot tudi za objavo na spletu.

Kako torej sestaviti učinkovito hitro predstavitev?

1. Opišite se z največ petimi besedami. Pri tem uporabite značilen naslov ali besedno zvezo, ki bo prepričala ljudi, da se odločijo za vas. Namesto, da se predstavite kot pisec besedil tako raje povdarite, da bodo vaša besedila radovedneže prepičala v nakup.

2. V enem stavku kratko in jedernato opišite svoje delo in ponudbo.

3. Opredelite svoje ciljne potrošnike. Tako bo ljudem takoj jasno če je vaš posel primeren za njih.

4. Predstavite svojo vizijo. Vizija naj bo dovolj jasna, da boste obdržali svojo usmerjenost in zastavljena dovolj široko, da se boste lahko prilagajali spremembam na trgu. Prav tako naj bo dovolj prepričljiva, da boste pritegnili ciljne potrošnike in poslovne partnerje. Povdarite kakšno je prepričanje vašega podjetje ter se vprašajte kako pritegniti stranke in njihovo zvestobo.

5. Vaja dela mojstra. Predstavitev v kateri boste na kratko opisali sebe, svojo ponudbo, trg in konkurenčne prednosti, posodabljajte dokler je ne boste skrajšali na največ minuto.

6. Pripravite tudi krajšo predstavitev, ki naj obsega okoli 20 besed. Toliko prostora boste namreč dobili na razpolago v večini tržnih gradiv in spletnih predstavitev.


Vir: Entrepreneur

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice