S pisanjem bloga do prednosti pred konkurenco

Pisanje blogov je dandanes za startupe že skorajda nuja. Na ta način lahko mlada podjetja ostajajo v stiku s svojimi podporniki in strankami, hkrati pa v javnosti promovirajo svoje izdelke ter razširjajo sporočilo, ki je bistveno za delovanje mlade organizacije.
S pisanjem bloga do prednosti pred konkurenco

S pisanjem bloga do prednosti pred konkurenco (Vir slike: sxc.hu)

Da bi blog vašega podjetja spremljalo kar največje število ljudi, je pomembno, da objavljate zanimivo, a hkrati tudi relevantno vsebino, ki bo pritegnila široko množico bralcev. Število sledilcev si lahko povečate tudi z uporabo različnih multimedijskih sporočil, kot je na primer dodajanje različnih fotografij ali videoposnetkov, vključite pa lahko tudi različna družbena omrežja kot so Facebook, Twitter ipd. 

Na voljo imate predvsem tri tipe vsebin, ki jih lahko izberete glede na namen, ki ga želite doseči. 

1. Strokovne vsebine: Z objavljanjem zanimivih vsebin s področij, na katerih poslujete, boste bralce prepričali, da ste strokovnjak v svoji panogi in da veste, kaj počnete. S tem se bo krepilo zaupanje do vas in vašega podjetja, to pa bo večalo prepoznavnost vaše blagovne znamke kot zaupanja vredne, kar bo posledično povečalo profit. 

2. Fokus na uporabnikih: Veliko uspešnih startupov se v blogih fokusira na svoje uporabnike ali na skupnost, ki je nastala kot posledica uporabe njihovih produktov. Nam dobro poznani Kickstarter na primer na svojem blogu redno promovira zanimive projekte, ki preko crowdfundinga na njihovi spletni platformi zbirajo denarna sredstva. To povečuje obiskanost njihovih strani, zaradi zanimivosti samih vsebin pa navdušuje posameznike, da se tudi sami odločijo za uporabo njihovih storitev. 

3. Tuji kakovostni članki: Še ena izmed možnosti je objavljanje visoko kakovostnih tujih člankov, ki jih najdete na spletu. S tem boste svoj startup aktivno vključili v javne debate na spletu ter tako pridobili različne informacije, ki vam lahko pomagajo pri izboljšanju poslovanja vašega podjetja. 

Ne glede na to, za kateri tip vsebin se boste odločili, je bistveno, da že na samem začetku definirate cilje vašega bloga in ugotovite, kaj pravzaprav želite doseči s svojim blogom. Le tako boste lahko izbrali pravilen pristop in dosegli kar največjo možno publiko. 

Vir: TheNextWeb

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje