S pisanjem bloga do prednosti pred konkurenco

Pisanje blogov je dandanes za startupe že skorajda nuja. Na ta način lahko mlada podjetja ostajajo v stiku s svojimi podporniki in strankami, hkrati pa v javnosti promovirajo svoje izdelke ter razširjajo sporočilo, ki je bistveno za delovanje mlade organizacije.
S pisanjem bloga do prednosti pred konkurenco

S pisanjem bloga do prednosti pred konkurenco (Vir slike: sxc.hu)

Da bi blog vašega podjetja spremljalo kar največje število ljudi, je pomembno, da objavljate zanimivo, a hkrati tudi relevantno vsebino, ki bo pritegnila široko množico bralcev. Število sledilcev si lahko povečate tudi z uporabo različnih multimedijskih sporočil, kot je na primer dodajanje različnih fotografij ali videoposnetkov, vključite pa lahko tudi različna družbena omrežja kot so Facebook, Twitter ipd. 

Na voljo imate predvsem tri tipe vsebin, ki jih lahko izberete glede na namen, ki ga želite doseči. 

1. Strokovne vsebine: Z objavljanjem zanimivih vsebin s področij, na katerih poslujete, boste bralce prepričali, da ste strokovnjak v svoji panogi in da veste, kaj počnete. S tem se bo krepilo zaupanje do vas in vašega podjetja, to pa bo večalo prepoznavnost vaše blagovne znamke kot zaupanja vredne, kar bo posledično povečalo profit. 

2. Fokus na uporabnikih: Veliko uspešnih startupov se v blogih fokusira na svoje uporabnike ali na skupnost, ki je nastala kot posledica uporabe njihovih produktov. Nam dobro poznani Kickstarter na primer na svojem blogu redno promovira zanimive projekte, ki preko crowdfundinga na njihovi spletni platformi zbirajo denarna sredstva. To povečuje obiskanost njihovih strani, zaradi zanimivosti samih vsebin pa navdušuje posameznike, da se tudi sami odločijo za uporabo njihovih storitev. 

3. Tuji kakovostni članki: Še ena izmed možnosti je objavljanje visoko kakovostnih tujih člankov, ki jih najdete na spletu. S tem boste svoj startup aktivno vključili v javne debate na spletu ter tako pridobili različne informacije, ki vam lahko pomagajo pri izboljšanju poslovanja vašega podjetja. 

Ne glede na to, za kateri tip vsebin se boste odločili, je bistveno, da že na samem začetku definirate cilje vašega bloga in ugotovite, kaj pravzaprav želite doseči s svojim blogom. Le tako boste lahko izbrali pravilen pristop in dosegli kar največjo možno publiko. 

Vir: TheNextWeb

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje