S preprostimi idejami do velikih uspehov

Avtor Nejc Krumpačnik — 25.09.2009
Komentiraj!
Po besedah SBA (Small Business Administration) imajo nova podjetja kar polovico možnosti, da v naslednjih petih letih propadejo. Mnoga izmed propadlih podjetij so zasnovana na kompleksni ideji ali izdelku, medtem ko so nekatera izmed najuspešnejših podjetij nastala iz prav preproste rešitve določenega problema.
S preprostimi idejami do velikih uspehov

Poslovna priložnost: dietni krožnik z oznakami hranilnih vrednosti (slika: marketwire).

Zgodb o uspehih je veliko, mi vam predstavljamo še eno zanimivo. Angležinja Kay Illingworth je s pomočjo nekaj evrov razvila zmagovalno poslovno idejo. Ustvarila je izjemno preprost dietni krožnik, ki je označen s pravilnimi deleži proteinov, ogljikovih hidratov in maščob. Priročna stvar, ki vam bo prihranila tehtanje vsakega grižljaja posebej.  

Illingworthova je razvila rešitev, ki je po njenih izkušnjah zelo učinkovita. Poleg že omenjenih krožnikov je razvila še posebne sklede za kosmiče, ki so na voljo za moške, ženske in za otroke. Seveda so tudi te opremljene s preverjenimi merami. Pri nakupu boste prejeli tudi obsežno knjižico z nasveti in načrtom za izgubo teže. Izdelek je na tržišču debitiral leta 2000, prodajajo pa ga v ZDA, Kanadi, JAR-u in v Avstraliji. 

Pri Polar Media Group pravijo, da je ljudi strah ustvariti lastno podjetje, ker menijo, da je to preveč zahtevno opravilo. A včasih je najbolje graditi na preprosti ideji, ki jo je seveda potrebno začiniti z dobrim poslovnim konceptom in stoodstotno predanostjo. 

 

Vir: MarketWatch

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!