S torbo v poslovni svet!

V tretjem delu idej za poslovna darila, v katerih predstavljamo ideje, ki so izključno plod slovenskega dela, predstavljamo torbo Nomadka in kozarec Speak. Zavod mladi podjetnik s tem spodbuja k izbiri poslovnih daril s strani slovenskih podjetij.
S torbo v poslovni svet!

Iščete ideje za poslovna darila? (Vir slike: All free download)

Potrebujete idejo za poslovna darila? V prvih dveh predstavitvah smo vas spomnili na kakovostne slovenske izdelke, kot so Swich, Trobla, leseni osvežilec zraka Mizarstva Hrovat in čokoladne fantazije Moje čokolade.

Tokrat vam za idejo za poslovna darila predstavljamo torbo Nomadka in kozarec Speak.

Torba Nomadka, ki je bila nagrajena s srebrnim priznanjem oblikovalskega natečaja A’ Design Award, je lahko obenem tudi nahrbtnik. Večfunkcionalna torba, ki je na voljo v več barvnih kombinacijah, nosite jo lahko na rami, v roki ali kot nahrbtnik. Izdelana je iz trpežnega materiala. Njena očeta, Urška Petrič in Miha Drobnikar, sodelujeta z invalidskim podjetjem Slap iz Škofje Loke, kjer vezejo in šivajo.

Naročila na: info@studionomadka.com.

Vir slike: Facebook

Kozarec Speak, »pijani« kozarec, ekološki, uporaben in privlačnega dizajna, je požel svetovno slavo. Prvič so ga predstavili konec leta 2012 v londonski restavraciji Fifteen. Zakaj je nastal kozarec Speak? Skupina S Projekta iz Ljubljane ga je ustvarila z mislijo po pridobitvi več sredstev, namenjenih za izobraževanje mladih med 18. in 25. letom. Tistih, ki niso končali šolanja.

Kozarec Speak (Vir slike: S Project)

S svojim projektom te mlade, ki so na robu izključenosti iz družbe, pol leta urijo v samostojne, kvalificirane ljudi, ki lažje najdejo zaposlitev. K sodelovanju so prepričali tudi Jamieja Oliverja, ki S projektu pomaga z nasveti. Njihova pot se je stkala skupaj s Steklarno Hrastnik in tako so ustvarili kozarec, ki pritegnejo pozornost ljudi.

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje