Samo še 4 dni za prijavo na Start:up leta!

10. marca ob polnoči se izteče rok za prijavo na tekmovanje Start:up leta, ki slovenskim startup podjetjem omogoča boj za laskavi naziv start:up leta 2014. Poleg tega jim prinaša tudi kakovostne povratne informacije strokovne komisije, večjo medijsko prepoznavnost...
Samo še 4 dni za prijavo na Start:up leta!

Start:up leta 2014. (Vir slike: www.startup.si)

10. marca ob polnoči se izteče rok za prijavo na tekmovanje Start:up leta, ki slovenskim startup podjetjem omogoča boj za laskavi naziv start:up leta 2014. Poleg tega jim prinaša tudi kakovostne povratne informacije strokovne komisije, večjo medijsko prepoznavnost, možnost predstavitve pred investitorji, nove socialne stike ter do 25 točk za razpis P2 Slovenskega podjetniškega sklada. Organizatorji pričakujejo zelo kratke in jedrnate poslovne načrte v katerih podjetniki opišejo ključne elemente poslovnega modela, ki so na ravni hipotez oziroma že potrjenih dejstev.

Uspešna road-show turneja, v sklopu katere so organizatorji tekmovanja v preteklem mesecu obiskali devet slovenskih krajev zgovorno dokazuje povečano zanimanje za podjetništvo. Na izobraževalno – motivacijskih dogodkih je več kot 380 navdušenih udeležencev spoznalo osnove sodobnih metodologij izgradnje startup podjetij, prejelo ključne informacije za prijavo na tekmovanje in razpis P2 ter prisluhnilo praktičnim nasvetom izkušenih podjetnikov. V mesecu februarju so organizatorji za več kot 100 udeležencev, ki se nameravajo prijaviti na tekmovanje, organizirali celodnevno delavnico za pripravo zmagovitega poslovnega načrta.

Za prijavo so ostali le še štirje dnevi. Rok za elektronsko prijavo na www.startup.si se izteče v ponedeljek, 10. marca 2014 ob polnoči. Poudarek pri ocenjevanju poslovnih načrtov, ki so obvezni del prijave, bo na podjetniški ekipi, poznavanju in velikosti trga, ter na jasnosti opredeljenega poslovnega modela. Organizatorji pričakujejo zelo kratke in jedrnate poslovne načrte z jasno opredeljenimi in morebiti že celo s potrjenimi hipotezami poslovnega modela.

Ključna dodana vrednosti sodelovanja v tekmovanju je dvig prepoznavnosti mladih podjetij in podjetništva v splošni kot tudi poslovni javnosti, pridobitev kakovostne povratne informacije za podjetniško idejo, možnost predstavitve pred domačimi in tujimi investitorji, serija izobraževanj in mreženjskih srečanj ter možnost pridobitve do 25 točk za prijavo na razpis P2 Slovenskega podjetniškega sklada na katerem lahko podjetje pridobi 74.000 EUR subvencije.  Sodelujoča podjetja poleg zgoraj naštetega s sodelovanjem prejmejo točno to, kar najbolj potrebujejo: infrastrukturo, dostop do kapitala, socialno mrežo, mentorstvo, izobraževanja, pozitivno okolje in temeljno podjetniško znanje, ki ga zagotavljajo partnerji Iniciative Start:up Slovenija ter drugi sodelujoči partnerji podjetniškega ekosistema. 

Glavni organizator tekmovanja je Iniciativa Start:up Slovenija, v kateri so povezani subjekti inovativnega okolja, soorganizatorja sta Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo in Slovenski podjetniški sklad, promocijski partner je Javna agencija SPIRIT Slovenija. Kot partner se je letos tekmovanju pridružila tudi Iniciativa COINVEST. Pri organizaciji tekmovanja in dogodkov sodelujejo tudi številni drugi partnerji podjetniškega ekosistema. Več informacij o tekmovanju se nahaja na uradni spletni strani tekmovanja www.startup.si.

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje