SAOP do ruskega in italijanskega trga

Po uspešnem prvem srečanju delegacij Regionalne privredne komore Novi Sad in GZS Območne zbornice za severno Primorsko v sodelovanju s podjetjem SAOP in Mestno občino Nova Gorica, je na tokratnem poslovnem srečanju prišlo do srečanja podjetij iz obeh regij.
SAOP izvaža znanje in dobre prakse

SAOP izvaža znanje in dobre prakse (Vir slike: sxc.hu)

V Novi Gorici je, v organizaciji GZS Območne zbornice za severno Primorsko in v sodelovanju s podjetjem SAOP in mestno občino Nova Gorica, potekalo srečanje gospodarske delegacije iz Vojvodine – Novega Sada ter severnoprimorskih podjetij.

Srečanje je pomenilo nadaljevanje prvega sestanka delegacij Regionalne privredne komore Novi Sad in GZS Območne zbornice za severno Primorsko, ki je potekalo maja lani v poslovnih prostorih podjetja SAOP. SAOP sicer že uspešno sodeluje z vojvodinskimi podjetji ter gospodarskimi združenji. Med obema gospodarskima zbornicama je bil podpisan Sporazum o sodelovanju, kar nakazuje na še tesnejše povezovanje regij v bodoče.

Poslovno srečanje je ponudilo možnost tesnejšega gospodarskega sodelovanja med regijama, kar so podjetja v velikem številu dodobra izkoristila. Poleg predstavitev poslovnih okolij so imeli udeleženci možnost individualnih poslovnih pogovorov med podjetji iz obeh regij. Predstavljen je bil primer dobre prakse podjetja SAOP, ki je v Vojvodini uspešno zastopan že več let.

»V SAOP z zadovoljstvom ugotavljamo, da se po lanskoletnem majskem uvodnem srečanju zbornic na našo pobudo stvari premikajo naprej in, da lahko z našimi znanji v Vojvodini odpiramo vrata še ostalim podjetjem na Goriškem,« je povedala Sonja Šinigoj, direktorica SAOP.

V podjetju verjamejo v potencial vojvodinskega tržišča in v njem vidijo veliko priložnost. »Mislimo, da je naš spletni program miniMAX v Vojvodini že odlično sprejet, zato želimo še okrepiti našo prisotnost tam. Podobno si želimo za ostala severnoprimorska podjetja, zato spodbujamo nadaljnje sodelovanje, kar je bilo ne nazadnje vidno na tokratnem uspešnem srečanju gospodarstvenikov,« je še dodala Šinigojeva.

Sodelovanje med zbornicama obeh regij je bilo dodatno poglobljeno s podpisom zborničnega Sporazuma o sodelovanju, ki sta ga podpisala doc. dr. Dragan Lukač, predsednik Regionalne privredne komore Novi sad in Mirjam Božič, direktorica GZS Območne zbornice za severno Primorsko.

Mirjam Božič je ob tem dejala: »Sporazum predstavlja podlago za nadaljnjo krepitev in še večje povezovanje med zbornicama na več nivojih. Sodelovanje smo začrtali kot medsebojno pomoč in informiranje podjetij iz obeh regij pri navezovanju stikov ter možnosti poslovanja na tretjih trgih, torej našim podjetjem na ruskem trgu in njihovim na italijanskem.«

Zbornica je zato pripravljena priskočiti na pomoč vojvodinskim in severnoprimorskim podjetjem, ob robu srečanja pa je Božičeva izrazila veliko zadovoljstvo nad odzivom podjetij na obeh straneh: »Tovrstna srečanja veliko pomenijo za gospodarsko sodelovanje. Zelo smo veseli, saj se ga je udeležilo veliko podjetij iz obeh regij, ki so s poslovnega srečanja odhajali zadovoljni. Predvsem so bili navdušeni nad predstavitvijo podjetja SAOP, ki na področju Vojvodine že uspešno deluje, in lahko rečem, da so na udeležencih pustili zares dober vtis.« Aktivnosti medsebojnega sodelovanja se bodo zato nadaljevale in še krepile, kar je bil poglavitni namen srečanja.

Vojvodinska gospodarska delegacija s 25 predstavniki je po poslovnem srečanju obiskala še podjetje SAOP. Tam se je seznanila z najnovejšimi dobrimi poslovnimi praksami ter informacijskimi rešitvami za učinkovito poslovanje iCenter in miniMAX, ki ju podjetje prek hčerinske družbe že trži in prodaja na srbskem tržišču.

Vir: SAOP

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje