SAOP iCenter izboljšuje likvidnost

Cenejša in hitrejša izterjava zapadlih terjatev po noveli Zakona o izvršbi in zavarovanju. iCenter v trenutku pripravi podatke in dokumentacijo o zapadlih terjatvah ter avtomatizira elektronsko oddajo gradiv v Centralni oddelek za izvršbo na podlagi verodostojne listine.

SAOPiCenter

za srednje in velike organizacije z zadnjim
Zakonom
o spremembah in dopolnitvah Zakona o izvršbi in zavarovanju. Ta zakon,
ki je
stopil v veljavo 21. junija letos, s spremembami sodnih postopkov
upnikom
prinaša skrajšanje in poenostavitev izvršbe na podlagi verodostojne
listine
(COVL). SAOP je uporabnikom iCentra zagotovil enostavno pripravo in
oddajo
dokumentacije za izvršbo, ki sedaj poteka izključno v elektronski
obliki.

Ob vse
večjem pritisku po zniževanju stroškov in
naraščajoči plačilni nedisciplini podjetja potrebujejo učinkovito
rešitev za
izterjavo svojih terjatev. „Vsa podjetja, ki so v likvidnostnih
težavah
zaradi plačilne nediscipline, potrebujejo poceni in hitre postopke
izterjav,“ je povedala Sonja Šinigoj, direktorica SAOP. „V SAOP
smo novelo zakona o izvršbi podprli z rešitvijo, ki uporabnikom
bistveno
poceni in skrajša pripravo dokumentacije za izvršbo.“

iCenter
avtomatizira celoten postopek izterjave. V SAOP
ocenjujejo, da upniki s takšnim izvajanjem izterjav skrajšajo čas
izvedbe
postopka in s tem čas poplačila, oziroma dosežejo, da se terjatev
sploh
poplača. Poleg tega kar za od 80 do 90 odstotkov znižajo materialne
stroške
in stroške dela, ki jih ustvarja sam postopek izvršbe.

Prek
sistema aktivnega obveščanja upnika opozarja o
zapadlih terjatvah ter opominih. V primeru neplačanega računa se ta s
pritiskom na gumb prenese v postopek elektronske izvršbe. iCenter
pripravi
podatke in dokumentacijo, ki jo zahteva izvršba na podlagi
verodostojne
listine. Prenos podatkov v Centralni oddelek za izvršbo na podlagi
verodostojne listine se izvede enostavno, prek elektronskega obrazca,
ki se
pripravi samodejno, brez dodatnih ročnih vnosov ali izpolnjevanja
papirnih
obrazcev in priprave pisemskih pošiljk. Priprava in oddaja
dokumentacije za
zapadlo terjatev, za katero so pristojne službe v organizacijah
porabile
številne delovne ure, se tako izvede v samo nekaj minutah. Ob tem se
zagotovi
tudi natančnost podatkov in doslednost pri zahtevani dokumentaciji,
saj
celoten postopek poteka povsem računalniško.

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje