SAOP iCenter uvaja elektronsko poslovanje

Avtor SAOP — 06.10.2011
Komentiraj!
Z novimi spletnimi rešitvami iCenter so v SAOP uporabnikom omogočili hitro uvedbo novih inovativnih aplikacij, ki razširjajo rabo informacij v poslovanju, poenostavljajo poslovne procese ter pohitrijo prilagajanje spremembam.
SAOP iCenter uvaja elektronsko poslovanje

Marjan Pintar, direktor Zdravstvenega doma Nova Gorica.

Podjetje SAOP, vodilni proizvajalec poslovnih programov za podjetja in javne ustanove, je s spletnimi rešitvami poslovnega sistema iCenter organizacijam omogočil, da dodatno poenostavijo poslovanje, znižajo stroške in razširijo uporabnost poslovnega informacijskega sistema na netradicionalne uporabnike, kot so zaposleni v osnovni dejavnosti, stranke in poslovni partnerji.

SAOP-jeve nove spletne rešitve so namenjene avtomatizaciji različnih rutinskih opravil, v povezavi s podatki in informacijami, ki se vodijo in obdelujejo v poslovnem informacijskem sistemu. Gre za spletne programe Spletna Registracija časa, Spletna Izobraževanja zaposlenih, Spletni Dopusti ter Spletne Odjave obrokov, ki so izredno učinkovite rešitve za pohitritev delovno intenzivnih procesov. Vključujejo zajemanje različnih podatkov, na primer o opravljenem delu za obračun plač, planiranje in vodenje izobraževanj za zaposlene, napovedovanje odsotnosti z delovnega mesta ter o odjavah prehrane v šolah.

"Elektronsko poslovanje prek spleta odpira popolnoma novo razsežnost uporabe iCentra, saj omogoča, da organizacije z minimalnimi stroški povečajo vrednost svojega informacijskega sistema in avtomatizirajo vrsto ročnih postopkov, predvsem pri zbiranju in posredovanju podatkov," je povedal Sandi Boršo, direktor prodaje in trženja v podjetju SAOP.

Novi SAOP-jev koncept prenašanja poslovnih aplikacij na splet omogoča izvajanje različnih aktivnosti v povezavi z iCentrom ter dostop do različnih podatkov prek spleta, neodvisno od naprav. Na ta način lahko organizacije, ki uporabljajo iCenter, ponudijo vrsto novih, dostopnih informacijskih storitev, bodisi za zaposlene bodisi za poslovne partnerje. Z bolj enostavnim in preglednim sodelovanjem, ki ga omogoča takšen pristop podjetja pa tudi organizacije iz javnega sektorja, na primer zdravstvene in izobraževalne ustanove, krepijo zadovoljstvo strank ter izboljšajo svoj ugled.

Spletne rešitve iCenter so že pričeli uporabljati v Zdravstvenem domu Nova Gorica in sicer za mehko zajemanje podatkov o opravljenem delu zdravnikov in drugega strokovnega osebja. "Uvedba SAOP-jevij spletnih rešitev je del celovitega sistema za upravljanje odnosov z zaposlenimi, ki ga razvijamo v Zdravstvenem domu Nova Gorica," je povedal Marjan Pintar, direktor Zdravstvenega doma Nova Gorica. "Prek spletnega zajema podatkov o opravljenem delu smo po eni strani zaposlenim poenostavili oddajo podatkov ter administraciji prihranili mukotrpno in neinteligentno delo z vnašanjem podatkov s papirnih obrazcev v informacijski sistem." Kot je še poudaril Pintar so izboljšali tudi sam proces nadzora in potrjevanja, ki sedaj poteka hitreje in bolj pregledno. V novogoriškem zdravstvenem domu načrtujejo, da bodo uporabili še spletno rešitev iCenter Spletni Dopusti za podporo najavam dopustov in drugih odsotnosti, na primer za bolniško odsotnost ter službena potovanja.

S spletnimi rešitvami SAOP iCenter je možno poenostaviti in avtomatizirati vrsto interakcij, ki danes potekajo s posredovanjem zaposlenih, na primer naročanje v ustanovah, spremljanje pretoka blaga v nabavnih verigah, vpogled v terminske plane proizvodnje, nadzor nad izvajanjem naročil, potekom reklamacij in podobno. "Zmožnosti so dejansko omejene samo z inovativnostjo uporabnikov, saj jim v SAOP omogočamo, da prek spleta ponudijo katere koli podatke iz informacijskega sistema, pri čemer poskrbimo tudi za celovito elektronsko izvedbo procesov, ki so povezani z uporabo teh podatkov," je še dodala Liljana Zorn, vodja prodaje iCentra v podjetju SAOP. Prek enostavnejšega pridobivanja novih informacijskih storitev organizacije s spletnimi aplikacijami iCenter lažje vpeljejo izboljšave v poslovnih procesih ter se hitreje odzivajo na tržne spremembe.

O podjetju SAOP

Podjetje SAOP je bilo ustanovljeno leta 1987 in med prvimi na slovenskem tržišču ponudilo lastno programsko opremo. Kot vodilni za razvoj poslovnih programskih rešitev in storitev za računovodske servise, podjetja ter javne ustanove, zaposlujejo več kot 50 visoko izobraženih strokovnjakov. Njihove rešitve uporablja prek 3.700 strank ter več kot 14.000 uporabnikov. Za inovativnost so prejeli že več nagrad državnega in mednarodnega pomena.

shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice