SAOP miniMAX 15 ima nov sistem

Avtor SAOP — 12.09.2012
Komentiraj!
SAOP je v novo različico vodilnega spletnega poslovnega programa miniMAX vgradil popolnoma nov sistem za izdelavo prilagojenih poslovnih poročil, s katerimi podjetniki pridobijo ažurne informacije iz vseh ravni poslovanja za kakovostno in hitro odločanje.
SAOP miniMAX 15 ima nov sistem

Novi SAOP miniMAX na iPadu

Podjetje SAOP, vodilni proizvajalec poslovnih programov za podjetja in javne ustanove, je ponudilo novo različico spletnega programa za vodenje poslovanja majhnih podjetij miniMAX 15. novi miniMAX prinaša vrsto navdušujočih zmožnosti. Glavna med njimi je sistem za poslovno poročanje, kjer si lahko uporabniki sami nastavljajo grafična in tabelarična poročila, kazalnike in analitike.

„Izboljšave v spletnem programu miniMAX 15 so najbolj občutne na strani poslovnih uporabnikov, ki lahko bolj učinkovito delujejo prek prilagojenih poslovnih poročil,“ je povedla Tina Vilfan, produktni vodja za miniMAX v podjetju SAOP. Novi sistem za poslovno poročanje uporabnikom ponuja interaktivne poslovne informacije, analitike in kazalnike v obliki grafikonov in tabel. Kot je pojasnila Tina Vilfan je miniMAX že doslej omogočal izdelavo različnih analitik, tako na področju poslovanja s kupci, na primer pri naročilih kupcev in izdanih računih, kot tudi pri poslovanju z dobavitelji, na primer pri prejetih računih. Novi sistem poslovnih poročil pa zagotavlja bistveno večjo intuitivnost in enostavnost pri pridobivanju in uporabi informacij. Interaktivnost poročil pomeni, da se vsi prikazi spreminjajo samodejno, skladno s spremembami podatkov v sistemu in to brez zakasnitve. Poročila po meri uporabnikov vnaprej pripravi računovodja, kar uporabnike dodatno razbremeni zbiranja podatkov in izdelave poročil. Novi miniMAX uporabnikom omogoča tudi bolj urejen pregled nad dogajanjem v podjetju, saj na enem mestu, prek sistema zavihkov, hitro dostopajo do opravil, poslovnih poročil in pomembne poslovne dokumentacije.

SAOP je uporabnikom namenil še eno zelo uporabno poenostavitev, in to je izdajo računov na osnovi predlog, ki podpira tudi masovno izdajo računov ter hitro pripravo ponavljajočih se računov. Z novo različico je lažje upravljati tudi s šifrantom artiklov in strank, dnevnim iztržkom ter bančnimi izpiski. Pomembna novost pri upravljanju programa miniMAX je enostavnejše delo z digitalnimi potrdili. Uporabniki so pred iztekom veljavnosti digitalnega potrdila  na to samodejno opozorjeni, poleg tega pa enostavneje izvedejo registracijo novega digitalnega potrdila za dostop do programa.

Novi spletni program miniMAX 15 za vodenje poslovanja v majhnih podjetjih je brezplačno na voljo s 30-dnevno poskusno uporabo na spletni strani: http://moj.minimax.si/

XR06 - single static MP coworking
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!