SAOP miniMAX na voljo tudi hrvaškim podjetjem

Samo vprašanje časa je bilo, kdaj se bo podjetje SAOP po vstopu na srbski trg odločilo še za vstop na hrvaškega. Podjetje je namreč pred kratkim na slednjega vstopilo s prilagojeno različico spletnega računovodskega programa miniMAX.
SAOP miniMAX na voljo tudi hrvaškim podjetjem

Ivana Čuvalo, mag. Bojan Škoda, Sonja Šinigoj, Sandi Boršo

Podjetje SAOP je na Hrvaškem začelo s prodajo programa miniMAX, spletno računovodstvo za samostojne podjetnike, mikro in majhna podjetja. Z zakonodajno in jezikovno lokaliziranim programom je majhnim podjetjem ter njihovim računovodskim servisom na Hrvaškem omogočeno celovito vodenje poslovanja, preprosto poročanje davčni upravi, elektronsko poslovanje z bankami ter uvedba spletnega računovodstva.

“Hrvaška je med tremi najmočnejšimi tržišči v regiji in predstavlja pomemben mejnik pri nadaljnjem širjenju podjetja SAOP na tuja tržišča,“ je poudarila Sonja Šinigoj, direktorica SAOP. Za podjetje pa to ni prvi tuji trg, saj so prisotni tudi na srbskem. “Glede na uspešnost prodaje miniMAX-a v Srbiji načrtujemo, da bomo na hrvaškem tržišču v samo treh letih dosegli 10-odstotni delež,” je Sonja Šinigoj povzela dolgoročne načrte podjetja.

Podjetje je na hrvaški trg vstopilo oktobra lani ter v prvem koraku ponudilo poslovne rešitve za srednja in velika podjetja iCenter. Že oktobra so v razvojnem oddelku v Sloveniji pričeli z izdelavo programa za majhna podjetja miniMAX, ki je prilagojen za hrvaški trg.

Podjetje bo trženje, prodajo, izobraževanje in podporo hrvaškim uporabnikom izvajalo na osnovi preizkušenega poslovnega modela, ki ga je že uveljavilo v Sloveniji in uspešno preneslo tudi na srbsko tržišče. S tem bo samostojnim podjetnikom, mikro in majhnim podjetjem omogočilo hitro uvedbo sodobnega informacijsko podprtega poslovanja ter hkrati razvoj naprednih storitev spletnega računovodstva.

Vir: SAOP

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje