SAOP miniMAX poenostavlja in znižuje e-računovodstvo

SAOP je s prilagoditvijo uporabniških paketov za spletni program miniMAX strankam računovodskih servisov ter podjetjem z lastnim računovodstvom znižal stroške poslovnega informacijskega sistema. Računovodski servisi bodo strankam zato ponudili še bolj ugodno in udobno e-računovodstvo.
SAOP miniMAX poenostavlja in znižuje e-računovodstvo

SAOP miniMAX poenostavlja in znižuje e-računovodstvo (slika: sxc.hu)

Podjetje SAOP, vodilni proizvajalec poslovnih programov za podjetja in javne ustanove, je ponudilo novo različico spletnega programa za vodenje poslovanja mikro in majhnih podjetij miniMAX. Ta, poleg izpopolnjenih poslovnih funkcionalnosti, prinaša še bolj pregledno in uporabnikom prilagojeno obračunavanje mesečne uporabnine.

Novi uporabniški paketi so namreč oblikovani glede na obseg uporabe in tipične funkcionalnosti, ki jih za učinkovito poslovanje potrebujejo majhna podjetja, ter zaradi cenovne dostopnosti spodbujajo razvoj in uporabo storitev e-računovodstva.

Podjetja naročajo e-računovodstvo pri svojem računovodji

Novi modeli uporabnine spletnega programa miniMAX prinašajo bistveno pocenitev funkcionalnosti za s.p. ter mikro in majhna podjetja, ki koristijo storitve računovodskih servisov.

“S 50-odstotno pocenitvijo osnovnega podjetniškega paketa smo dosegli, da cena informacijske podpore e-računovodstvu za stranke računovodskih servisov enostavno ni več problem,” je povedal Sandi Boršo, direktor prodaje in marketinga v SAOP.

Organizacijam, ki koristijo storitve računovodskih servisov, so namenjeni paketi miniMAX POSLOVANJE, z mesečno uporabnino že od 15 EUR + DDV. Uporabniki jih lahko naročijo kar pri svojem računovodskem servisu, ki jim bo mesečno uporabnino obračunal na računu za svoje storitve.

“Novi model obračunavanja z nižjimi cenami za osnovne podjetniške funkcionalnosti spodbuja računovodske servise in njihove stranke, da preidejo na elektronsko poslovanje, s čimer si dodatno znižajo stroške in povečajo ažurnost poslovnih podatkov,” je poudarila Tina Vilfan, vodja blagovne znamke miniMAX v SAOP.

Paket miniMAX POSLOVANJE se lahko naroči tudi neposredno pri SAOP, pri čemer uporabniki sami dodelijo dostop do svojih podatkov računovodji ali finančnemu svetovalcu, ki ga izberejo iz nabora uporabnikov miniMAX-a z licencami miniMAX MAKSI RAČUNOVODSTVO.

Še en korak bližje potrebam podjetnikov

Spletni poslovni računovodski program miniMAX se je v Sloveniji že uveljavil kot vodilna rešitev za e-računovodstvo, v podjetju pa zaznavajo tudi hitro povečevanje uporabnikov iz vrst podjetij z lastnim računovodstvom.

“V SAOP smo se zavezali razvoju prilagojenih poslovnih rešitev, ki sledijo uporabniškim zahtevam. Zato smo oblikovali poseben paket, ki podjetjem z lastnim računovodstvom še poceni informacijski sistem ter jim omogoča enostavno in cenovno ugodno povečevanje števila uporabnikov,“ je razložil Boršo.

Takšnim podjetjem je sedaj na voljo uporabniški paket miniMAX MINI RAČUNOVODSTVO, ki je v primerjavi z dosedanjo ponudbo cenejši za 20 odstotkov oziroma jim za enako ceno omogoča 2 sočasna uporabnika. Osnovna mesečna uporabnina tega paketa s polnimi funkcionalnostmi namreč znaša 40 EUR + DDV za enega sočasnega uporabnika, vsak dodatni uporabnik pa stane mesečno 10 EUR + DDV.

V SAOP že sprejemajo naročila za spremembo uporabniških paketov, pri čemer bo novi cenik stopil v veljavo s 1. januarjem 2012.

O podjetju SAOP

Podjetje SAOP je bilo ustanovljeno leta 1987 in med prvimi na slovenskem tržišču ponudilo lastno programsko opremo. Kot vodilni za razvoj poslovnih programskih rešitev in storitev za računovodske servise, podjetja ter javne ustanove, zaposlujejo več kot 50 visoko izobraženih strokovnjakov. Njihove rešitve uporablja prek 3.700 strank ter več kot 14.000 uporabnikov. Za inovativnost so prejeli že več nagrad državnega in mednarodnega pomena.

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje