SAOP podjetjem na Hrvaškem pomaga v EU

SAOP podjetjem na Hrvaškem že omogoča poslovanje v skladu s trenutno nacionalno in evropsko zakonodajo, tako da jim ob vstopu v Evropsko Unijo ne bo treba menjati ali dograjevati poslovnega informacijskega sistema.
Obljuba Sloveniji

Obljuba Sloveniji (Vir slike: sxc.hu)

Podjetje SAOP je, z ustanovitvijo hčerinskega podjetja SAOP d.o.o. s sedežem v Zagrebu, izvedel nov korak k širitvi na tuje trge. Na Hrvaškem bo najprej ponudil lokalizirane poslovne rešitve iCenter za srednja in velika podjetja. Te rešitve so že pripravljene na spremembe, ki jih hrvaškim podjetjem prinašajo evropski standardi. V naslednjih mesecih pa bo hrvaškemu tržišču ponudil celoten nabor poslovnih rešitev in storitev, vključno s spletnim programom za vodenje poslovanja majhnih podjetij miniMAX – ta bo za uporabo na voljo 1. januarja 2013.

“SAOP je z vstopom na hrvaško tržišče pospremil slovenske uporabnike, ki poslovanje širijo v regijo, in jim omogočil enostaven prehod na nove poslovne zahteve, pred katere bodo postavljena njihova hčerinska podjetja, ko bo Hrvaška vključena v EU,” je povedala Sonja Šinigoj, direktorica SAOP. Podjetje po drugi strani hrvaškim podjetjem omogoča uvedbo dobrih praks poslovanja v Evropski Uniji, tako da se že vnaprej lahko pripravijo na poslovanje v novih razmerah.

Nameravate ustanoviti podjetje na Hrvaškem?

Podjetje SAOP je v svoji strategiji širjenja na tuje trge opredelilo, da bo na regionalnih tržiščih vzpostavilo poenoteno ponudbo poslovnih programov in storitev,  kar z vidika centralizacije vodenja in znižanja stroškov poslovanja pomeni veliko prednost za regionalno usmerjena podjetja. “Od vstopa na srbsko tržišče sta minili dve leti, pa smo že uresničili vse tiste cilje, ki smo si jih zadali pred nadaljnjim osvajanjem regije,” je povedala Sonja Šinigoj. Tako so že lani v Srbiji ponudili oba segmenta poslovnih rešitev, miniMAX za majhna podjetja ter iCenter za srednje in velike organizacije. Poleg tega so za prodajo in uvajanje poslovnih rešitev, kakor tudi povezav z učnimi podjetji in gospodarskimi organizacijami, prek katerih širijo svoje dobre poslovne prakse na lokalno tržišče, vzpostavili mrežo kakovostnih poslovnih partnerjev.

Po načrtih na hrvaškem tržišču začenjamo z naborom rešitev iCenter, ki jih sicer že leta uporablja ena največjih hrvaških trgovskih verig, manjšim podjetjem pa bomo omogočili, da bodo lahko poslovali prek miniMAX-a že v začetku novega poslovnega leta.” je povedal Toni Žužek, direktor  SAOP d.o.o., Hrvaška. Podjetje je na hrvaškem vzpostavilo trženjsko in prodajno organizacijo ter pridobilo prve poslovne partnerje za oblikovanje kakovostne poslovne mreže.

Glede na strategijo želijo v skupini SAOP prek prodaje na hrvaškem in srbskem tržišču do leta 2015 podvojiti prihodke od novih programskih licenc ter tako ustvariti največji tržni delež v segmentu poslovnih programov na območju nekdanje Jugoslavije.

Vir: SAOP

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje