SAOP posluje v skladu z novelo standarda poslovne odličnosti ISO 9001:2008

Avtor SAOP — 21.06.2010
Komentiraj!
V podjetju SAOP so ob redni presoji urejenosti poslovanja, kakor nalaga standard poslovne odličnosti ISO 9001, začeli s prenovo procesov za obvladovanje dejavnosti obeh temeljnih produktov iCenter in miniMAX.
SAOP posluje v skladu z novelo standarda poslovne odličnosti ISO 9001:2008

SAOP posluje v skladu z novelo standarda poslovne odličnosti ISO 9001:2008.

Podjetje SAOP, vodilni slovenski proizvajalec poslovnih programov za podjetja in javne ustanove, je uspešno izvedlo presojo za certifikat poslovne odličnosti po standardu ISO 9001:2008. Za izpolnjevanje zahtev novele standarda ISO 9001 so pravočasno uskladili vse dokumente in postopke, kot so poslovnik vodenja ter knjige procesov, organizacijskih predpisov, navodil in obrazcev. Opravili so dopolnilno izobraževanje notranjih presojevalcev ter pričeli postopek uvajanja sistema upravljanja vodenja varovanja informacij ISO/IEC 27001:2005.

Mednarodna organizacija za standardizacijo International Organization for Standardization je novelo standarda poslovne odličnosti ISO 9001:2008 sprejela 15.11.2008. Organizacije, ki želijo ohraniti ta certifikat, morajo svoje poslovanje uskladiti z novelirano izdajo standarda do 15.11 2010.

Podjetje SAOP posluje v skladu s standardom poslovne odličnosti ISO 9001:2000 od leta 2005, prilagoditev noveliranemu standardu pa so izvedli skupaj z redno presojo. Tako Sonja Šinigoj, direktorica SAOP: „Ob zadnjem preverjanju s strani organizacije SIQ neskladnosti niso bile ugotovljene, dobili smo samo nekaj priporočil, ki jih bomo v celoti upoštevali, saj bomo z njimi še izboljšali kakovost naših procesov, povečali učinkovitost dela in poenostavili poslovanje.“

Pomembna dopolnitev, ki jo uvaja in poudarja standard, je nadzor oziroma obvladovanje procesov, ki jih izvajajo dobavitelji. V SAOP bodo v ta namen izvedli revizijo pogodb, jih obnovili in določili parametre v skladu s poslovnim standardom. Poleg partnerskih pogodb bodo dopolnili tudi mesečna poročila in razlago kazalnikov poslovne uspešnosti. „Bistveno je vsebinsko razumevanje podatkov, kar pomeni, da znamo določene rezultate tudi razložiti. To nam bo omogočalo boljše poznavanje poslovanja in izboljšanje odločanja v prihodnosti,“ je pojasnila Sonja Šinigoj.

V SAOP se zavedajo, da so zadovoljne stranke najpomembnejše za podjetje. Zato so v letošnjem letu pričeli s prenovo procesov, ki je osredotočena na dva glavna produkta, iCenter in miniMAX. “V SAOP je pomemben vidik poslovne uspešnosti zadovoljstvo naših strank. Zato želimo oblikovati poslovne procese, ki bodo še bolj obvladljivi v smislu uresničevanja zahtev in pričakovanj strank, čemur bomo podredili tudi zagotavljanje virov in spremljanje rezultatov,“ je še povedala Sonja Šinigoj.

V SAOP bodo po pričakovanjih še v letošnjem letu nadgradili obvladovanje poslovne odličnosti s certifikacijo standarda upravljanja varovanja informacij ISO/IEC 2700:2005. S tem bodo postali eno najbolj urejenih podjetij tudi z vidika obvladovanja poslovnih tveganj ter svojim strankam zagotavljali novo raven zaupanja in varnosti.

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!