SAOP posluje v skladu z novelo standarda poslovne odličnosti ISO 9001:2008

Avtor — 21.06.2010
V podjetju SAOP so ob redni presoji urejenosti poslovanja, kakor nalaga standard poslovne odličnosti ISO 9001, začeli s prenovo procesov za obvladovanje dejavnosti obeh temeljnih produktov iCenter in miniMAX.
SAOP posluje v skladu z novelo standarda poslovne odličnosti ISO 9001:2008

SAOP posluje v skladu z novelo standarda poslovne odličnosti ISO 9001:2008.

Podjetje
SAOP, vodilni slovenski proizvajalec poslovnih programov za podjetja
in javne
ustanove, je uspešno izvedlo presojo za certifikat poslovne odličnosti
po
standardu ISO 9001:2008. Za izpolnjevanje zahtev novele standarda ISO
9001 so
pravočasno uskladili vse dokumente in postopke, kot so poslovnik
vodenja ter
knjige procesov, organizacijskih predpisov, navodil in obrazcev.
Opravili so
dopolnilno izobraževanje notranjih presojevalcev ter pričeli postopek
uvajanja sistema upravljanja vodenja varovanja informacij ISO/IEC
27001:2005.

Mednarodna
organizacija za standardizacijo
International Organization for Standardization je novelo standarda
poslovne
odličnosti ISO 9001:2008 sprejela 15.11.2008. Organizacije, ki želijo
ohraniti ta certifikat, morajo svoje poslovanje uskladiti z novelirano
izdajo
standarda do 15.11 2010.

Podjetje
SAOP posluje v skladu s standardom poslovne
odličnosti ISO 9001:2000 od leta 2005, prilagoditev noveliranemu
standardu pa
so izvedli skupaj z redno presojo. Tako Sonja Šinigoj, direktorica
SAOP:
„Ob zadnjem preverjanju s strani organizacije SIQ neskladnosti niso
bile ugotovljene, dobili smo samo nekaj priporočil, ki jih bomo v
celoti
upoštevali, saj bomo z njimi še izboljšali kakovost naših procesov,
povečali
učinkovitost dela in poenostavili poslovanje.“

Pomembna
dopolnitev, ki jo uvaja in poudarja standard,
je nadzor oziroma obvladovanje procesov, ki jih izvajajo dobavitelji. V
SAOP
bodo v ta namen izvedli revizijo pogodb, jih obnovili in določili
parametre v
skladu s poslovnim standardom. Poleg partnerskih pogodb bodo dopolnili
tudi
mesečna poročila in razlago kazalnikov poslovne uspešnosti. „Bistveno
je vsebinsko razumevanje podatkov, kar pomeni, da znamo določene
rezultate
tudi razložiti. To nam bo omogočalo boljše poznavanje poslovanja in
izboljšanje odločanja v prihodnosti,“ je pojasnila Sonja Šinigoj.

V SAOP se
zavedajo, da so zadovoljne stranke
najpomembnejše za podjetje. Zato so v letošnjem letu pričeli s prenovo
procesov, ki je osredotočena na dva glavna produkta, iCenter in
miniMAX.
“V SAOP je pomemben vidik poslovne uspešnosti zadovoljstvo naših
strank. Zato želimo oblikovati poslovne procese, ki bodo še bolj
obvladljivi
v smislu uresničevanja zahtev in pričakovanj strank, čemur bomo
podredili
tudi zagotavljanje virov in spremljanje rezultatov,“ je še povedala
Sonja Šinigoj.

V SAOP bodo
po pričakovanjih še v letošnjem letu
nadgradili obvladovanje poslovne odličnosti s certifikacijo standarda
upravljanja varovanja informacij ISO/IEC 2700:2005. S tem bodo postali
eno
najbolj urejenih podjetij tudi z vidika obvladovanja poslovnih tveganj
ter
svojim strankam zagotavljali novo raven zaupanja in varnosti.

Oznake: