SAOP produkti izboljšujejo konkurenčnost podjetij

Globalna anketa Microsoft CSAT je pokazala nadpovprečno zadovoljstvo uporabnikov s SAOP-jevimi rešitvami.
SAOP produkti izboljšujejo konkurenčnost podjetij

SAOP produkti izboljšujejo konkurenčnost podjetij.

Podjetje SAOP, vodilni proizvajalec poslovnih programov za podjetja in javne
ustanove je, kot Microsoft Gold Certified Partner, prek neodvisnega podjetja
TNS že tretje leto zapored izvedel anketo zadovoljstva svojih strank. V
primerjavi z ostalimi partnerji Microsofta je bil SAOP v svetovnem merilu
tudi letos nadpovprečno uspešno ocenjen. Zadovoljstvo s SAOP-jem je izrazilo
kar 94 odstotkov strank. Raziskava je potrdila tudi visoko dodano vrednost
SAOP-jevih rešitev, saj je 91 odstotkov uporabnikov mnenja, da so v konkurenčni
prednosti, ker uporabljajo rešitvi iCenter in miniMAX.

„Rezultati ankete dokazujejo, da je
SAOP v globalnem merilu uspešno informacijsko podjetje, kar krepi naša
izhodišča pri razvoju dejavnosti na tujih trgih, “ je povedala Sonja
Šinigoj, direktorica SAOP. „Po drugi strani je visoka pripadnost
slovenskih kupcev za nas dodatna spodbuda za še boljše delo z domačimi
strankami, ki pomembno prispevajo k uspešnim rezultatom.“

Nadpovprečno število uporabnikov poroča o
visoki vrednosti rešitev iCenter in miniMAX v primerjavi s ceno. Ob visoki
oceni za kakovost izdelkov in povezanih storitev bi prijateljem in poslovnim
partnerjem rešitve iCenter in miniMAX priporočilo kar 92 odstotkov vprašanih.

„Raziskava je pokazala, da so naše
stranke izredno zahtevne glede prodajnih storitev, zato v prihodnje
načrtujemo še bolj učinkovito izvajanje podpore uporabnikom, tako s
tehničnega vidika kot tudi glede poslovne vsebine in posredovanja dobrih
praks,“ je dodal Tomaž Puc, svetovalec v podjetju SAOP.

Raziskavo Microsoft CSAT, ki je del
postopka podaljšanja partnerskega certifikata Microsoft Gold Certified
Partner, so v SAOP-ju izvedli tretjič zapored, v njej pa je sodelovalo 244
podjetij.

Oznake: