SAOP strateški poslovni partner za več kot dve tretjini uporabnikov

Raziskava zadovoljstva uporabnikov potrdila kakovost SAOPjevega dela z uporabniki ter njegovih storitev in poslovnih programov.

Podjetje SAOP d.o.o., vodilni razvijalec
prilagojenih poslovnih rešitev za mala in srednja podjetja ter javne ustanove,
je izvedlo raziskavo zadovoljstva uporabnikov ter razširjenosti poslovnega
informacijskega sistem iCenter. V raziskavi so sodelovali ključni uporabniki iz
1.560 od več kot 3.000 organizacij, ki uporabljajo poslovne rešitve iCenter.
Raziskava zadovoljstva uporabnikov je bila izvedena z namenom odkrivanja
uporabniških potreb na področju SAOPjevih storitev usposabljanja, izobraževanja
in podpore uporabnikom ter zbiranju zahtev glede novih funkcionalnosti in
izboljšav poslovnih rešitev iCenter.

Kot je
pokazala raziskava, so v 83,5 odstotkih anketiranci odgovorili, da so v celoti
zadovoljni s podjetjem SAOP. “Tako visoko zadovoljstvo uporabnikov je
rezultat dolgoletnega uspešnega sodelovanja, ki ga ohranjamo z visokimi
standardi tako pri razvoju same programske opreme kot tudi pri izvajanju
podpore uporabnikom ter prenašanju poslovnega znanja iz SAOP na uporabnike,”
je povedala Liljana Zorn, vodja prodaje iCenter v podjetju SAOP.

Uporabniki
SAOPjevih programov svoje zadovoljstvo potrjujejo tudi z obsegom uporabe. V kar
66,8 odstotkih namreč s poslovnimi rešitvami iCenter pokrivajo celotno
poslovanje. “SAOP se pri razvoju poslovne programske opreme posveča
splošnim in nišnim rešitvam, zato lahko učinkovito podpremo celotno poslovanje
majhnih in srednjih organizacij, ne glede na dejavnost in posebnosti v
poslovnih procesih,” je še povedala Liljana Zorn.

V SAOPju
bodo rezultate raziskave uporabili pri razvoju novih funkcionalnosti in
nadgrajevanju ponudbe kakovostnih, uporabniško usmerjenih storitev in rešitev.
Glede na SAOPjevo usmeritev v okrepitev partnerske mreže pa bodo prihodnje
raziskave zadovoljstva uporabnikov izvajali tudi partnerji, ki imajo neposreden
stik z uporabniki.

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje