SAOP uspešno zaključil 3. četrtletje

Glede na septembrsko rast v SAOP pričakujejo, da bodo dosegli letni plan prodaje.
SAOP uspešno zaključil 3. četrtletje

SAOP posluje dobro kljub gospodarski krizi.

Podjetje SAOP d.o.o., vodilni slovenski
ponudnik poslovnih programskih rešitev za podjetja ter javne ustanove, je
kljub sezonskemu upadu prodaje doslej najbolj dobičkonosnega produkta
iCenter uspešno zaključilo letošnje tretje četrtletje. To obdobje je bilo
za SAOP poseben mejnik, saj so zaradi povečane rasti prodaje spletne
programske rešitve za vodenje poslovanja majhnih podjetij miniMAX
prispevali k ohranitvi prihodkov na ravni lanskega leta. Podjetje je bilo
v tem obdobju še posebej aktivno na področju razvoja, izvedli pa so tudi
notranjo reorganizacijo, z namenom povečanja zadovoljstva
zaposlenih.

Zaostrene
gospodarske razmere računalniških podjetij niso obšle, predvsem zaradi
slabšega poslovanja njihovih strank. „Na gospodarsko krizo v SAOP
odgovarjamo z okrepitvijo dejavnosti na vseh področjih,“ je povedala
Sonja
Šinigoj,
direktorica SAOP d.o.o. „Zavedamo se, da je naša uspešnost in zmožnost
premagovanja današnjih ekonomskih razmer odvisna od ljudi, zato smo v tem
obdobju okrepili dejavnosti na področju obvladovanja mehkih virov,
predvsem pri motivaciji zaposlenih in ohranjanju kakovostne delovne
klime.“ 

Celoten
obseg podaje je v 3. četrtletju, kljub zaostrenim gospodarskim razmeram,
ostal na enaki ravni kot leto poprej. K temu je največ prispevala dobra
prodaja spletne rešitve miniMAX, ki se je v primerjavi z enakim obdobjem
lani povečala za 63 odstotkov. „S prodajnim rezultatom miniMAXa smo
izredno zadovoljni, saj dokazuje pravilnost naše usmeritve v razvoj takšne
rešitve, ki danes postavlja standarde na področje informacijske podpore
pri poslovanju majhnih podjetij,“ je dejala Sonja
Šinigoj.
Prodaja poslovnega informacijskega sistema iCenter je upadla za 5,6
odstotkov, v primerjavi z enakim obdobjem lani, ko so glede na prodajo v
letu 2007 njegovo prodajo povečali za 102 odstotka. „Prodaja iCentra je
bila uspešna, čeprav je pričakovano nekoliko upadla. Zaradi gospodarske
negotovosti namreč predvsem proizvodna podjetja še niso bila naklonjena
novim investicijam v informacijske rešitve je še povedala Šinigojeva. Po
strukturi prodaje so v optimizacijo poslovanja z iCentrom največ vlagale
organizacije v javnem sektorju (32,45%), sledila so podjetja z dejavnostjo
trgovine (31,45%), storitvena podjetja (24,09%) ter proizvodna podjetja
(12,01%).

Prodaja
srednjim in velikim podjetjem ter javnim ustanovam se je okrepila v mesecu
septembru, kar napoveduje povečano prodajno dejavnost v zadnjem četrtletju
in doseganje planiranega 12-odstotnega povečanja prihodkov od prodaje
glede na leto 2008.

V
SAOP so v tretjem četrtletju izdelali prilagojeno poslovno informacijsko
rešitev za kmetijske zadruge, dodali številne izboljšave pri poslovanju
ustanov javnega sektorja, ter zaključili razvoj nove različice poslovnega
informacijskega sistema iCenter 6.12. „Okrepitev v razvoj se že vrača, saj
smo na osnovi novih funkcionalnosti, kot sta avtomatizacija izterjav v
javnem sektorju in modul za poenostavljeno poslovno poročanje, že
pridobili nove posle, ki bodo po pričakovanjih realizirani do konca
letošnjega leta,“ je še povedala direktorica Sonja
Šinigoj.
Med pomembnimi dosežki SAOPja v minulem četrtletju je zaznamovala tudi
izdelava srbske različice iCentra ter pričetek izgradnje partnerske mreže
v sodelovanju s strateškim partnerjem WIN-TIM d.o.o. iz
Kragujevca.

 

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje