SAOP v letu 2009 uspešen kljub nižji prodaji rešitve iCenter

Zaradi neugodnih gospodarskih razmer se podjetja vse pogosteje odločajo za najem programske opreme in ne njen nakup.
SAOP v letu 2009 uspešen kljub nižji prodaji rešitve iCenter

SAOP v letu 2009 uspešen kljub nižji prodaji informacijskih rešitev iCenter za srednje in velike organizacije.

Podjetje SAOP,
vodilni ponudnik poslovnih informacijskih rešitev za podjetja in javne
ustanove, je predstavilo prodajne rezultate na področju informacijskih rešitev
iCenter. SAOP je bil v minulem letu izredno uspešen pri pridobivanju novih
kupcev iz vrst srednjih in velikih podjetij ter ustanov javnega sektorja. Kljub
5-odstotnemu povečanju strank, teh je bilo 131, so bili prihodki od prodaje
iCentra za 8,2 odstotka nižji od prihodkov iz leta 2008 in so znašali 3,25 milijona
evrov. Podjetje SAOP je kljub upadu prodaje svojega paradnega izdelka, katerega
prodaja odraža stanje neugodnih razmer, ki so v lanskem letu prizadele
industrijsko proizvodnjo, ustvarilo rast, predvsem na račun rasti prodaje
storitev in uspešne prodaje spletne poslovne rešitve za majhna podjetja
miniMAX.

“Ocenjujemo, da je bilo leto 2009 glede na težko finančno situacijo v
gospodarstvu uspešno,” je povedala Liljana Zorn, vodja prodaje iCenter v
SAOP. Upad prihodkov iz naslova licenc je predvsem posledica dejstva, da so
nove stranke kupovale v manjšem obsegu kot leto poprej.

“Zanimivo je to,
da se je kar 16 odstotkov novih strank odločilo za najem programske opreme, kar
pomeni razporeditev prihodka na daljše časovno obdobje,” je izpostavila
Liljana Zorn. SAOP-jevi prodajni rezultati na področju informacijskih rešitev
in storitev za srednja in velika podjetja ter javne ustanove so tudi pokazali,
da se povečuje poraba za storitve. Zaradi izboljšane prodaje storitev na
področju poslovnega svetovanja, podpore uporabnikom in izobraževanja so namreč
kljub upadu prodaje licenc zabeležili pozitiven rezultat.

Skoraj četrtino strank so v letu 2009 predstavljale ustanove javnega sektorja,
kjer so se za razliko od podjetij odločali za nakup celovite rešitve. Podjetja
iz zasebnega sektorja so v minulem letu investirala večinoma v rešitev za
računovodstvo, trgovino in proizvodnjo. “Razveseljuje nas, da je bila več
kot polovica prodaj pridobljenih na osnovi priporočil uporabnikov. To namreč
potrjuje, da kot dobri partnerji izpolnjujemo pričakovanja uporabnikov in
uresničujemo zastavljeno poslanstvo,” je še dodala Liljana Zorn.

V
podjetjih, kjer so lani namestili iCenter, so se srečevali predvsem s problemom
zastarelih informacijskih sistemov ter podatkov v različnih zbirkah, zaradi
česar niso imeli kakovostnih informacij za odločanje. Pogost vzrok za menjavo
je bila tudi slaba podpora, tako tehnična kot  vsebinska, nemalokrat pa
tudi nepravočasno prilagajanje uporabljenih programov zakonskim spremembam.

Pri prodaji starim strankam so bili v SAOP-ju uspešni bolj kot leta 2008. Te
stranke so investirale predvsem v rešitve namenjene večji racionalizaciji in
poenostavitvi poslovanja, na primer Aktivno obveščanje, Izterjave in
Registracija delovnega časa.

SAOP-jevi strokovnjaki so v letu 2009 razvili dve novi nišni rešitvi iCenter in
sicer za kmetijske zadruge in mesnopredelovalna podjetja, s čimer so tovrstnim
uporabnikom dodatno pocenili in poenostavili poslovanje ter jim omogočili še
bolj učinkovito upravljanje.

 

Zavod mladi podjetnik in SAOP d.o.o. skupaj nudita subvencionirano računovodsko storitev MP računovodstvo, ki bazira na spletni aplikaciji miniMAX.

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje