SAOP v letu 2009 uspešen kljub nižji prodaji rešitve iCenter

Zaradi neugodnih gospodarskih razmer se podjetja vse pogosteje odločajo za najem programske opreme in ne njen nakup.
SAOP v letu 2009 uspešen kljub nižji prodaji rešitve iCenter

SAOP v letu 2009 uspešen kljub nižji prodaji informacijskih rešitev iCenter za srednje in velike organizacije.

Podjetje SAOP,
vodilni ponudnik poslovnih informacijskih rešitev za podjetja in javne
ustanove, je predstavilo prodajne rezultate na področju informacijskih rešitev
iCenter. SAOP je bil v minulem letu izredno uspešen pri pridobivanju novih
kupcev iz vrst srednjih in velikih podjetij ter ustanov javnega sektorja. Kljub
5-odstotnemu povečanju strank, teh je bilo 131, so bili prihodki od prodaje
iCentra za 8,2 odstotka nižji od prihodkov iz leta 2008 in so znašali 3,25 milijona
evrov. Podjetje SAOP je kljub upadu prodaje svojega paradnega izdelka, katerega
prodaja odraža stanje neugodnih razmer, ki so v lanskem letu prizadele
industrijsko proizvodnjo, ustvarilo rast, predvsem na račun rasti prodaje
storitev in uspešne prodaje spletne poslovne rešitve za majhna podjetja
miniMAX.

“Ocenjujemo, da je bilo leto 2009 glede na težko finančno situacijo v
gospodarstvu uspešno,” je povedala Liljana Zorn, vodja prodaje iCenter v
SAOP. Upad prihodkov iz naslova licenc je predvsem posledica dejstva, da so
nove stranke kupovale v manjšem obsegu kot leto poprej.

“Zanimivo je to,
da se je kar 16 odstotkov novih strank odločilo za najem programske opreme, kar
pomeni razporeditev prihodka na daljše časovno obdobje,” je izpostavila
Liljana Zorn. SAOP-jevi prodajni rezultati na področju informacijskih rešitev
in storitev za srednja in velika podjetja ter javne ustanove so tudi pokazali,
da se povečuje poraba za storitve. Zaradi izboljšane prodaje storitev na
področju poslovnega svetovanja, podpore uporabnikom in izobraževanja so namreč
kljub upadu prodaje licenc zabeležili pozitiven rezultat.

Skoraj četrtino strank so v letu 2009 predstavljale ustanove javnega sektorja,
kjer so se za razliko od podjetij odločali za nakup celovite rešitve. Podjetja
iz zasebnega sektorja so v minulem letu investirala večinoma v rešitev za
računovodstvo, trgovino in proizvodnjo. “Razveseljuje nas, da je bila več
kot polovica prodaj pridobljenih na osnovi priporočil uporabnikov. To namreč
potrjuje, da kot dobri partnerji izpolnjujemo pričakovanja uporabnikov in
uresničujemo zastavljeno poslanstvo,” je še dodala Liljana Zorn.

V
podjetjih, kjer so lani namestili iCenter, so se srečevali predvsem s problemom
zastarelih informacijskih sistemov ter podatkov v različnih zbirkah, zaradi
česar niso imeli kakovostnih informacij za odločanje. Pogost vzrok za menjavo
je bila tudi slaba podpora, tako tehnična kot  vsebinska, nemalokrat pa
tudi nepravočasno prilagajanje uporabljenih programov zakonskim spremembam.

Pri prodaji starim strankam so bili v SAOP-ju uspešni bolj kot leta 2008. Te
stranke so investirale predvsem v rešitve namenjene večji racionalizaciji in
poenostavitvi poslovanja, na primer Aktivno obveščanje, Izterjave in
Registracija delovnega časa.

SAOP-jevi strokovnjaki so v letu 2009 razvili dve novi nišni rešitvi iCenter in
sicer za kmetijske zadruge in mesnopredelovalna podjetja, s čimer so tovrstnim
uporabnikom dodatno pocenili in poenostavili poslovanje ter jim omogočili še
bolj učinkovito upravljanje.

 

Zavod mladi podjetnik in SAOP d.o.o. skupaj nudita subvencionirano računovodsko storitev MP računovodstvo, ki bazira na spletni aplikaciji miniMAX.

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje