SAOP pospešuje prehod na brezpapirno poslovanje

Nova različica poslovnih rešitev iCenter prinaša izpopolnjen dokumentni sistem eRegistrator, ki zmanjšuje poslovna tveganja in prinaša do 20 odstotkov cenejšo uvedbo brezpapirnega poslovanja v podjetja in javne ustanove.
SAOP pospešuje prehod na brezpapirno poslovanje

SAOP z novim iCentrom pospešuje prehod na brezpapirno poslovanje.

SAOP je poslal na tržišče novo različico poslovnega informacijskega sistema iCenter 6.23, ki ob skupno 112 izboljšavah prinaša tudi izpopolnjen dokumentni sistem eRegistrator. Ta ponuja nove napredne zmožnosti za upravljanje poslovne dokumentacije in obvladovanje uporabnikov. SAOP je tako ponudil celovito poslovno rešitev, ki združuje podatkovni tok s tokom dokumentov, obenem pa omogoča avtomatizacijo delovnih postopkov in lažje povezovanje s poslovnimi aplikacijami drugih proizvajalcev. Novi dokumentni sistem je registriran pri Arhivu RS kot programska oprema za zajem, pretvorbo in upravljanje dokumentarnega gradiva, pri čemer prinaša izboljšano povezljivost z akreditiranimi storitvami varne hrambe Pošte Slovenije.

Poslovni informacijski sistem iCenter je prvi, ki ponuja vgrajen dokumentni sistem, kar srednjim in velikim podjetjem ter ustanovam v javnem sektorju zagotavlja enovito rešitev za zakonsko skladno brezpapirno poslovanje. “Z novim eRegistratorjem smo tako uporabnikom iCentra ponudili resno alternativo uveljavljenim dokumentnim sistemom,” je dejal Sandi Boršo, direktor prodaje in marketinga v podjetju SAOP, ter poudaril: “Njegova bistvena konkurenčna prednost je, da je vnaprej pripravljen za povezovanje z ostalimi programskimi moduli iCentra, kar odpravlja zamudno in razmeroma drago integracijo, ki jo morajo zagotoviti uporabniki v primeru dokumentnih sistemov drugih proizvajalcev.”

eRegistrator se kot osrednji dokumentni sistem lahko uporablja v podjetjih vseh velikosti, pri čemer se samodejno povezuje z ostalimi programskimi moduli iCentra. To podjetjem poenostavlja uvedbo in predvsem odpravlja strošek integracije dokumentnega in transakcijskega sistema, ki lahko predstavlja tudi do 20 odstotkov vrednosti uvedbe. SAOP je v novem eRegistratorju poenostavil tudi povezovanje s poslovnimi aplikacijami drugih proizvajalcev, kar dodatno poenostavi širitev uporabe dokumentnega sistema v različne poslovne procese in delovne postopke.

V primeru souporabe z ostalimi SAOP-ejevimi poslovnimi rešitvami eRegistrator podpira uporabo rešitve iCenter Razporejevalec opravil, ki omogoča avtomatizacijo različnih delovnih postopkov. Na voljo so tudi napredne funkcije za upravljanje varnostne sheme, preko katere organizacija obvladuje zahteve pri zagotavljanju tajnosti občutljivih poslovnih in osebnih podatkov. Preko sistema za upravljanje z uporabniki je možno določati pravice in omejitve bodisi uporabnikov, ki dostopajo do dokumentacije v sklopu poslovnih procesov znotraj iCentra, bodisi uporabnikov, ki uporabljajo dokumentacijo preko drugih poslovnih aplikacij. Sistem prinaša tudi vrsto novih funkcionalnosti, ki povečujejo delovno učinkovitost, na primer vgrajene zmožnosti za razvrščanje dokumentov ter hitro prenašanje dokumentov v različne elektronske mape ter zadeve. Izboljšana je tudi integracija z akreditiranimi storitvami varne hrambe Pošte Slovenije, ki zagotavlja varno hrambo dokumentarnega gradiva v skladu z zahtevami ZVDAGA.

S tem, ko je eRegistrator registriran kot programska oprema za zajem, pretvorbo in upravljanje dokumentarnega gradiva, je SAOP naredil velik korak naprej k uveljavljanju brezpapirnega poslovanja. “eRegistrator omogoča izvajalcem informacijskih storitev, kot so računovodski servisi, telekomunikacijska podjetja in drugi ponudniki računalništva v oblaku, da razširijo svojo ponudbo in poslovnim uporabnikom poleg poslovnega informacijskega sistema zagotovijo kakovostne storitve za zakonsko skladno brezpapirno poslovanje,” je še pojasnil Boršo. Storitve hrambe poslovne dokumentacije, ki temeljijo na uporabi eRegistratorja, končnim uporabnikom poenostavljajo uvedbo brezpapirnega poslovanja, ob tem pa jih odlikuje še vrsta poslovnih koristi. Prek transparentnega obračunavanja uporabe oziroma naročnine odpravijo skrite stroške, zmanjšajo kapitalske obremenitve, ker se izognejo začetnim naložbam v tehnološko infrastrukturo za dokumentni sistem, zmanjšajo pa tudi poslovna tveganja zaradi usklajenosti z zakonodajo.

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje