SAOP z vlaganji v znanje ohranja konkurenčnost

9 SAOPjevih strokovnjakov je pridobilo certifikat Microsoft Certified IT Professional - Database Developer.
SAOP posluje v skladu z novelo standarda poslovne odličnosti ISO 9001:2008

SAOP posluje v skladu z novelo standarda poslovne odličnosti ISO 9001:2008.

Pri programiranju poslovnih računalniških programov je obvladovanje
zadnjih
tehnologij med najpomembnejšimi zahtevami, ki jih narekuje tržišče. V
podjetju SAOP, vodilnem proizvajalcu poslovnih programskih rešitev za
podjetja in javne ustanove, so nadgradili znanje programerjev pri
razvoju aplikacij
s tehnologijami Microsoft. Na novo pridobljeni certifikati bodo
podjetju
omogočili tudi podaljšanje najvišjega partnerskega statusa Microsoft
Certified Gold Partner.

„Znanje je za informacijske hiše, kot
je SAOP, najpomembnejši kapital, saj zagotavlja obstoj podjetja in
konkurenčnost,“ je povedala Sonja Šinigoj, direktorica v SAOP. O
pomembnosti znanja pričajo tudi finančna sredstva, ki jih namenjajo
izobraževanju in usposabljanju zaposlenih. V znanje so leta 2009
vložili 7
odstotkov letnih prihodkov, pri čemer so ustvarili 1.343 inovacij in
izboljšav. Kot poudarja Sonja Šinigoj, sredstev za izobraževanje in
usposabljanje zaposlenih kljub splošni recesiji ne bodo zmanjševali,
kar
pomeni, da bodo letos v znanje investirali 280.000 evrov od planiranih
4
milijonov evrov prihodkov.

Nove tehnologije SAOPju omogočajo razvoj in
izdelavo programov, ki so bolj zanesljivi, varni in zmogljivi. Po
drugi
strani ponujajo programerjem napredne zmožnosti za implementacijo
novih
inovativnih funkcionalnosti. Tako uporabnikom zagotavljajo učinkovito
delo
ter pripomorejo k povečanju njihove produktivnosti. Najnovejši
certifikat na
področju razvoja aplikacij na osnovi podatkovnih zbirk Microsoft
Certified IT
Professional – Database Developer je do sedaj pridobilo skupno 9
SAOPjevih
strokovnjakov.

SAOP ima na področju tehnologij Microsoft
kar 21 certifikatov, kar ga uvršča med najboljše poznavalce teh
tehnologij v
Sloveniji. Podjetje prek stalnega izobraževanja strokovnjakov ter
uspešnih
izvedb novih projektov vzdržuje najvišji status, ki ga Microsoft
podeljuje
svojim najboljšim partnerjem po vsem svetu, Microsoft Certified
Partner Gold.
Ta partnerski status SAOP goji od leta 2006. V prihodnjih mesecih bodo
SAOPjevi strokovnjaki, predvsem na področju razvoja spletnih rešitev
predvidoma pridobili še 4 nove certifikate.

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje