SAOPjeve rešitve konkurenčna prednost za uporabnike

Avtor — 05.08.2009

V standardni raziskavi zadovoljstva strank CSAT (Customer Satisfaction Index), ki je namenjena pridobitvi statusa Microsoft Gold Certified Partner, je SAOP ponovno pridobil nadpovprečno oceno v primerjavi s svetovnim povprečjem.

SAOPjeve rešitve konkurenčna prednost za uporabnike

SAOP je več kot korekten do svojih strank.

Podjetje SAOP d.o.o.,
vodilni ponudnik prilagojenih informacijskih rešitev za mala in srednja
podjetja ter javne ustanove, je uspešno podaljšal status Microsoft Gold
Certified Partner. SAOP je v letošnjem letu izvedel vrsto uspešnih implementacij
poslovnega informacijskega sistema iCenter za srednja podjetja in javne
ustanove ter povečal število uporabnikov spletnega progama miniMAX za vodenje
poslovanja mikro in majhnih podjetij. K ohranitvi najvišjega Microsoftovega
partnerskega statusa je pomembno prispevalo visoko zadovoljstvo strank, saj je
bilo prek 94 odstotkov strank zadovoljnih s SAOPjevimi izdelki in delom.

V letošnjem letu je SAOP za partnerstvo pridobil 133 točk, s čimer
so za 11 odstotkov presegli prag, ki je potreben za pridobitev statusa
Microsoft Gold Certified Partner. „Letošnja anketa CSAT je pokazala, da so
ključni gonilniki zvestobe vrednost naših produktov in storitev za stranke,
kakovost podpore ter poslovna uspešnost podjetja SAOP,” je povedala Sonja
Šinigoj, direktorica podjetja SAOP. „Ob tem nas še posebej razveseljuje tudi
dejstvo, da pomeni uporaba SjAOPjevih rešitev in storitev konkurenčno prednost
za več kot 65 odstotkov strank.“ V anketi za ugotavljanje zadovoljstva strank
CSAT, ki jo dvakrat letno izvaja neodvisno podjetje TNS, je letos sodelovalo
261 podjetij in ustanov, pri čemer je delež odzivnosti na anketo za 50
odstotkov presegel pričakovano povprečje. 

Podjetje SAOP je v letošnjem letu izvedlo 138 namestitev rešitve
iCenter v srednja podjetja in javne ustanove ter povečalo število licenc za 8
odstotkov. V zadnjem letu se je bistveno povečalo tudi povpraševanje po
storitvah miniMAX, saj je število uporabnikov v enem letu naraslo za 112
odstotkov. Kot je pokazala raziskava CSAT, bi več kot 85 odstotkov strank ponovno
kupilo SAOPjeve izdelke, kar 90 odstotkov anketiranih pa bi podjetje SAOP
priporočilo drugim.