Schmidt je delal skoraj zastonj

Googlov šef uprave je med leti 2007 in 2009 deloval tudi kot član uprave podjetja Apple, vendar za svoje storitve skorajda ni prejel denarja ali drugih ugodnosti od Appla. Njegova plača naj bi letno znašala pičel dolar.
Schmidt je delal skoraj zastonj

Schmidt je delal skoraj zastonj.

Eric
Schmidt je na Applovi posadki redno opravljal nujna in pomembna dela brez plačila,
je pa sprejel Applovo opremo, vredno 8.700 dolarjev in spominsko darilo v
vrednosti 7.500 dolarjev. Apple je tretjega avgusta naznanil, da je Schmidt
zaradi vse močnejše konkurence med podjetjema Apple in Google odstopil z
delovnega mesta.

Apple sicer svojim članom uprave zagotavlja možnost pridobitve
30.000 Applovih delnic. Po treh letih jim je vsako leto omogočena tudi možnost
nakupa dodatnih 10.000 delnic. Apple jim vsako leto plača tudi 50.000
dolarjev, s četrtletno povišico 12.500 dolarjev, Schmidt pa je redno
odklanjal tako plačila kot tudi možnost nakupa delnic.

Namesto tega je
Schmidt kupil Applove delnice na odprtem tržišču. Za 10.000 delnic je odštel
okoli 740.000 dolarjev, danes pa je njihova vrednost več kot dvakrat večja in
znaša približno 1,7 milijonov dolarjev. Torej, kaj sploh je Schmidt prejel od
Appla?

Veliko tehnične opreme. Člani uprave lahko prejmejo po enega izmed vseh novih izdelkov, ki jih podjetje predstavi, prav tako pa jih lahko več
kupijo po znižani ceni. Schimdt je tako prejel opremo v vrednosti 8.712
dolarjev, več so prejeli le trije, Al Gore in Arthur Levinson ter
predsednik Genentecha. Gore si je prisvojil opremo v vrednosti 13.161 dolarjev,
Levinson pa nekoliko manj, v vrednosti 8.923 dolarjev.

Člani uprave so sicer
za dobro opravljeno delo prejeli tudi t.i. spominsko darilo, vredno 7.580 dolarjev ter
dodatno plačilo, ki naj bi pokrilo davčno obveznost za sprejetje darila, ki je
v Schmidtovem primeru znašalo 14.631 ameriških dolarjev.

 

Vir: BusinessWeek

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje